laatumaan tontit

hdfhdf

laatumaan kanssa asioineet, kuinka paljon alennusta olette saaneet tontin pyyntihinnasta..prosentteina?

13

2030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei saa

mitää ellei ole suhteita, niillä on aikaa myydä niitä vuosia.

• alennukset,

sen lisäksi vievät ostamaltasi tontilta myös mökin alta kaatamasi puut. Et siis omista niitä, vaikka tontin ja varainsiirtoveron maksat ja luulet omaksesi. Outoa, eikö? Mekin kävimme tutustumassa palaan laatumaata, mutta jätimme hankkimatta.

• osto

ja tonttien hinta nousee joka vuosi huimasti, tällekkin vuodelle korotusta tullut reippaasti

• koska valtionkin

Täytyy käyttää omaisuuttaan oikein.
        Enää ei voi niin kutsutusti myydään "hyväveli" asenteella koska niitä hintoja ja toteutuneita kauppoja valvotaan.

• koska valtionkin kirjoitti:

Täytyy käyttää omaisuuttaan oikein.
        Enää ei voi niin kutsutusti myydään "hyväveli" asenteella koska niitä hintoja ja toteutuneita kauppoja valvotaan.

itse laatumaan tontin ostaneena voin suositella niitä kaikille,homma toimi alusta asti hienosti eikä mitään sanomista ole ollut! ja ei todellakaan viedä puita pois vai luuletteko että pumpataan järvestä vesikin pois!!?? alennusta ei tosiaan tonteista saa mutta jos vertaa tonttien hintoja niin asia on vaan nii että laatumaan tontit ovat jonkun verran edullisempia kuin muut!

• piti oikein
        tiki kirjoitti:

itse laatumaan tontin ostaneena voin suositella niitä kaikille,homma toimi alusta asti hienosti eikä mitään sanomista ole ollut! ja ei todellakaan viedä puita pois vai luuletteko että pumpataan järvestä vesikin pois!!?? alennusta ei tosiaan tonteista saa mutta jos vertaa tonttien hintoja niin asia on vaan nii että laatumaan tontit ovat jonkun verran edullisempia kuin muut!

pariin kertaan asia tarkistaa ja kysyä tontin puista ja niin se vain oli, että niitä et laatumaan omistajana omista. En tiedä,josko ko. asia on paikallinen/alueellinen omituisuus, mutta niin vain on. Siinä olisi ollut monen vuoden sauna- ja takkapuut. Eikä tontin hintakaan ollut edullinen. Tieosuuskunta oli hinnoitellut tiekulut vuositasolla yläkanttiin. Laatumaan ihmisten palvelu oli erinomaisen ystävällistä ja mukavaa. Siitä plussaa.

• ...
        piti oikein kirjoitti:

pariin kertaan asia tarkistaa ja kysyä tontin puista ja niin se vain oli, että niitä et laatumaan omistajana omista. En tiedä,josko ko. asia on paikallinen/alueellinen omituisuus, mutta niin vain on. Siinä olisi ollut monen vuoden sauna- ja takkapuut. Eikä tontin hintakaan ollut edullinen. Tieosuuskunta oli hinnoitellut tiekulut vuositasolla yläkanttiin. Laatumaan ihmisten palvelu oli erinomaisen ystävällistä ja mukavaa. Siitä plussaa.

Millähän perusteella Laatumaa voisi omistaa toisen omistaman tontin puut.. Eiköhän tuo ole aika mahdotonta.

• tontin
        ... kirjoitti:

Millähän perusteella Laatumaa voisi omistaa toisen omistaman tontin puut.. Eiköhän tuo ole aika mahdotonta.

vuokraa laatumaalta niin silloin puut omistaa metsähallitus.
        itse ostin tontin 2001 nyt hinta on kolminkertaistunut ja mahtaa varmaan naapuria vituttaa kun vuokrasi omansa,nyt jos lunastaa sen itsellensä niin maksaa päivän hinnan.

• asia
        tontin kirjoitti:

vuokraa laatumaalta niin silloin puut omistaa metsähallitus.
        itse ostin tontin 2001 nyt hinta on kolminkertaistunut ja mahtaa varmaan naapuria vituttaa kun vuokrasi omansa,nyt jos lunastaa sen itsellensä niin maksaa päivän hinnan.

taitaa mennä että vuokralla ollessa et omista puita, itekkin ostin tontin ja kyllä ne puut jäi mulle

• ja tarkistin
        asia kirjoitti:

taitaa mennä että vuokralla ollessa et omista puita, itekkin ostin tontin ja kyllä ne puut jäi mulle

vielä kolmannelta ja nyt tämä ihminen sanoi kuten edellinen viestittäjä. Jos vuokraa, puut omistaa laatumaa, jos ostaa tontin, ovat puut myös ostajan. On se niin jännää, että samassa firmassa ihmiset puhuvat eri tietoa.

• ljglkjgdflk

kun ostin tontin kolme vuotta sitten. Eipä tuo harmita, hinnat ovat nousseet reilusti tuosta.

Ja puut omistaa tontin omistaja, eli minä. Vuokralaisena en omistanut.

• -07

kysyin alennusta eräästä tontista, niin sitä ei saa, eikä kannata tehdä tarjoustakaan... paitsi jos ostat kaksi, niin antavat varainsiirtoveron verran alennusta (4%) ainakin toisesta tontista, en enää muista olisiko sen alennuksen saanut kummastakin... kuka nyt monta viittii ostaa, paitsi jos haluaa ettei naapuriin kukaan rakenna ;)

• ktv6

Olen ostanut, ei tule senttiäkään nykyisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe