Vastatkaa rehellisesti

Rehellinen kysyjä

Täällähän on lähes aina kannustettu lähestymään ihastuksen kohdettaan, niin kysyn nyt kysymyksen, ja toivon, että vastaatte siihen rehellisesti; Kuinka moni on noudattanut neuvoa, ja nimenomaan lähestynyt sitä ihastuksen kohdettaan?

Toivon että mahdollisimman moni, joka on joskus lähettänyt tänne viestin, vastaisi.

15

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffrg

      En ole, mutta toisaalta en ole niin koskaan ketään neuvonut tekemäänkään, koska tiedän, että se on ihan itsestäänselvä asia, eli sitä tuskin tarvitsee sanoa.

    • laaurrrr

      eenpä ole vielä uskaltanu tän hetkistä ihastuksen kohdetta lähentyä :D huomenna ois kyllä tarkotus mutta taidan haistaa katastrofin :D

    • kikisdkisd

      Olen!!! mutta sit siinä kävi jotenki hullusti ni ei mitää tapahtunu kumminkaa.. ei pakkkej tullu tai mitää siis mut silti

      • Mun ihastus on mua kaks vuotta vanhempi, tai no vuoden mut kouluvuosis kaks, ja tykkään siitä tosi paljon, mut en mä kehtaa sitä lähestyä, ku oon niin ujo ja silleen...


    • Ras Johnson

      Kyllä olen, mutta ei vielä kuitenkaan mihinkään seurusteluun asti olla edetty

    • Tempsa.

      Mä olen.. :D

    • eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Eeeen ole.

      • Piu Pau

        Joo, olen lähestyny. Kahtakin tyyppiä. Eipä käyny mitenkään kauheesti. Toisella jopa kävi silleen unelmasti et seki alkoi pitää musta yms, mut mun ihastus loppu sitte kumminki sit pian. Mut rohkeesti kaikki yrittämään ja lähestymään. Ei siihen kuole! :)

        -Piu Pau


    • rrfrfrfrfrf

      joo tota mun on pitänyt mennä, mut sit jänistin ja aloinkin vaan tekstailee. ei ois kannattanu, nyt on viel vaikeempi mennä puhuu. ja menin viel sanoo et oon jo ihastunut ym. ni tutustuminen vaikeeta edes alottaa.

      ei siis kannata mennä töksäyttelee mitään siihen suuntaan et ois ihastunu, ennenkun on tutustunu!

    • juu ennn

      En kyll oo uskaltanu :SSSSS hitto saatana perkele!!! :DDDD ihan super ärsyttävää... pois ujous tai pureN!

      • aikeet olis..

        menisin jos saisin hyvän tilaisuuden/uskaltaisin...
        ei se niin helppoo ole :D. vaikka suunnittelee etukäteen et "huomenna mä sen teen" niin eipä sitä kumminkaan uskalla. saisimpa lisää rohkeutta :D
        onnea kaikille yrityksille!


    • ...

      en ole rohkea mutta olen kerran sitä kokeillu tavallaan. se oli sit vaan onn/off epä vakava suhde mutta nyt mulla on uusi ihastus enkä tiedä mitä teen.

    • 14-vuotiaana

      14-vuotiaana lähetin kesällä ihastukselleni, joka oli juuri lähtenyt yläasteelta (hän oli mua vuoden vanhempi ja itse olin täyttämässä 15 tuon tekstarivuoden lopussa) viestin... Lopputulos: ei vastausta, mutta muilta ihmisiltä kuulemani mukaan paljon naurua ja sananlevittelyä kaikille siitä, että olin ihastunut häneen.

    • tytyliiii

      kun ite oon kiinnostunut jostai tyypistä, niin kerron sen ihan suoraan hänelle. ei kai siinä niin paljon menetä vaikka se nyt ei tuntis samoin, paitsi olen kyllä ite aina saanut kenet olen halunnutkin. rohkeesti vaan tutustumaan ja lähestymään, jos ei nappaa nii voin vannoa et se ei ole ainut kala tässä meressä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      79
      1507
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1235
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1168
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      974
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      144
      960
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      174
      941
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      852
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      824
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      806
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      90
      748
    Aihe