Elisan perusteeton WAP palvelulaskutus

jkovalai

Ote Elisan laskusta - liittymä jolla ei ole käytetty WAP palveluita koskaan. Näiden laskulla olevien WAP tapahtumien välissä ei ole muita laskutustapahtumia.

Kysyttyäni Elisasta miten on mahdollista että liittymällä on WAP palvelulaskutusta yhtenä viikonloppuna täsmälleen 4 tunnin 15 minuutin välein läpi vuorokauden, sain vastauksen että "Laskutusperusteet saadaan suoraan kyseisen liittymän SIM-kortilta." Jokianenhan tietää, että laskutustiedothan tulee Elisan verkosta eikä SIM kortilta, jota käytetään mm tilaajan tunnistamiseen.

Hyvät Elisan asiakkaat - TARKISTAKAA JOKAINEN ELISAN LASKU JA PUHELUERITTELY!




31.08.2007 07:51:27 WAP Datasiirto
31.08.2007 12:07:18 WAP Datasiirto
31.08.2007 16:22:29 WAP Datasiirto
31.08.2007 20:37:40 WAP Datasiirto
01.09.2007 00:52:49 WAP Datasiirto
01.09.2007 05:08:00 WAP Datasiirto
01.09.2007 09:23:09 WAP Datasiirto
01.09.2007 13:38:21 WAP Datasiirto
01.09.2007 17:53:34 WAP Datasiirto
01.09.2007 22:08:42 WAP Datasiirto
02.09.2007 02:23:54 WAP Datasiirto
02.09.2007 06:39:03 WAP Datasiirto
02.09.2007 10:54:14 WAP Datasiirto
02.09.2007 15:09:23 WAP Datasiirto
02.09.2007 19:24:34 WAP Datasiirto
02.09.2007 23:39:43 WAP Datasiirto
03.09.2007 03:54:54 WAP Datasiirto
03.09.2007 08:10:05 WAP Datasiirto
03.09.2007 12:25:14 WAP Datasiirto
03.09.2007 16:40:25 WAP Datasiirto
03.09.2007 20:55:35 WAP Datasiirto

6

1894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minä kehoitan ihan reilusti kaikkia vaihtamaan operaattoria. Hienoa. että jopa suomessa on nykyään enemmän kuin yksi operaattori. Kukaan järkevä ihminen ei varmasti asioi Elisa;n kanssa. Sieltä "jaetaan tasapuolisesti" kaikille ;) Meinaan arvottuja laskuja...

      • xfhgyfgjytkjyu

        minustakin välil tuntuu et elisa oikeasti arpoo niitä laskuja summan mutikassa asiakkaille ja hintoja myös,.. sillon kun olin itse elisal ni puhuin tyyliin 100min kk ja n 10 txt ni laskut oli 60€ vähintään vaiks piti olla puhepaketis 35€/kk mihin sisälty 250min puhetta ja 20 txt.. ni nyt kun on saunalahti ni laskut ovat reilun 10€ ja puhun ihan samalla tavalla ku elisan aikana.. ni miten voi olla että elisal laskut on 70€ kieppeil ku sauniksel on 12€?? et pelkkää arpomist koko operaattori.. onneks kytky loppus mul jo huhtikuun alus.. JEEE!


      • asiakkaan vastuu
        xfhgyfgjytkjyu kirjoitti:

        minustakin välil tuntuu et elisa oikeasti arpoo niitä laskuja summan mutikassa asiakkaille ja hintoja myös,.. sillon kun olin itse elisal ni puhuin tyyliin 100min kk ja n 10 txt ni laskut oli 60€ vähintään vaiks piti olla puhepaketis 35€/kk mihin sisälty 250min puhetta ja 20 txt.. ni nyt kun on saunalahti ni laskut ovat reilun 10€ ja puhun ihan samalla tavalla ku elisan aikana.. ni miten voi olla että elisal laskut on 70€ kieppeil ku sauniksel on 12€?? et pelkkää arpomist koko operaattori.. onneks kytky loppus mul jo huhtikuun alus.. JEEE!

        aina monilla elisan asiakkailla voi olla vääräntyylinen liittymä, mutta tämä ei ole elisan vika vaan asiakkaan! eikös se ole jokaisen liittymänomistajan velvollisuus itse huolehtia että hänellä on oikeanlainen liittymätyyppi? itselleni ainakin löytyi elisan sisällä uusi liittymätyyppi, joka vähensi puhelinlaskujani kymmenillä euroilla kuukausittain.


      • fhsgfhfgt
        asiakkaan vastuu kirjoitti:

        aina monilla elisan asiakkailla voi olla vääräntyylinen liittymä, mutta tämä ei ole elisan vika vaan asiakkaan! eikös se ole jokaisen liittymänomistajan velvollisuus itse huolehtia että hänellä on oikeanlainen liittymätyyppi? itselleni ainakin löytyi elisan sisällä uusi liittymätyyppi, joka vähensi puhelinlaskujani kymmenillä euroilla kuukausittain.

        pistetään semmonen.. ja kaupan pääliseks saa lapion.. kaikki tyytyväisiä ?? tottakai, mehän olemme elisan asiakkaita.. tule meille ja saat puhepaketin mihin sisältyy huippukänny ja rutkasti puhetta VAIN 35€/kk.. nii et tuskinpa sse asiakkaan vika on jos johdetaan harhaan ni mist ensikertalainen voi tietää et mitä on vastas.. minullakin oli koko kahden vuoden kytkyn ajan laskut vähintään 60€/kk siis joka halvatun kerta ja välil tuntus et vaiks sil kännyl ei soita mihinkään ni silti se laskutti mut eipä oo enää siit haittaa.. mut kaikki jotka on kokenu elisan väärydet ei tee sitä enää toiste et hauskaa loppuelämää sullekin elisan kans jos miellyttää !


      • Torspotti
        fhsgfhfgt kirjoitti:

        pistetään semmonen.. ja kaupan pääliseks saa lapion.. kaikki tyytyväisiä ?? tottakai, mehän olemme elisan asiakkaita.. tule meille ja saat puhepaketin mihin sisältyy huippukänny ja rutkasti puhetta VAIN 35€/kk.. nii et tuskinpa sse asiakkaan vika on jos johdetaan harhaan ni mist ensikertalainen voi tietää et mitä on vastas.. minullakin oli koko kahden vuoden kytkyn ajan laskut vähintään 60€/kk siis joka halvatun kerta ja välil tuntus et vaiks sil kännyl ei soita mihinkään ni silti se laskutti mut eipä oo enää siit haittaa.. mut kaikki jotka on kokenu elisan väärydet ei tee sitä enää toiste et hauskaa loppuelämää sullekin elisan kans jos miellyttää !

        Tätä kytky/laskuvinkumista kun lukee, niin ei voi kuin todeta, kuinka saatanan tyhmiä suurin osa asiakkaista on. Ottaa sen laskuerittelyn kauniiseen käteen ja katsoo mistä se lasku muodostuu. Ja jos siellä on epäselvyyksiä, niin soittaa aspaan ja kysyy, mistä se epäselvä kohta koostuu.

        No mutta tämä tuulipukukansa on tottunut valittamaan sen sijaan, että ottaisi asioista selvää ja suhtautuisi järkevästi omaan talouteensa.


    • KuhinaaKännyssä

      Viittaa viirukseen.Ainoa järkevä selitys...tai sitten järjetön. :O

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe