tässä nyt ehkä typerä kysymys, mutta onko tietoa miksi open office writerissa 2.3-versiossa ei ole fonttia "vivaldi" kun se esim 2.0-versiossa löytyy? Onko vielä uudemmassa versiossa mahdollisesti jotain kaunokirjoitusfontteja...? Saako jostain ladattua sitä 2.0-versiota vielä? Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan...
fontti puuttuu...?
11
3940
Vastaukset
- ...
2.4:ssa on vivaldi.
- hölmökö..
latasin sen 2.4-version äsken ja ei ollut siinäkään... miksiköhän se on poistettu? Mulla on toisella koneella 2.0 mutta en saa siihen koneeseen kytkettyä tulostinta ja pitäis kutsuja tulostella. Koitin lähettää liitteenä s-postilla, mutta kone vaihtaa vivaldin johonkin muuhun fonttiin kun on eri versio writerista. Saakohan mistään sitä vanhempaa versiota tai muuta ilmaista samantyylistä kirjoitusohjelmaa, josta löytyis kaunoa?
- Juutas K
hölmökö.. kirjoitti:
latasin sen 2.4-version äsken ja ei ollut siinäkään... miksiköhän se on poistettu? Mulla on toisella koneella 2.0 mutta en saa siihen koneeseen kytkettyä tulostinta ja pitäis kutsuja tulostella. Koitin lähettää liitteenä s-postilla, mutta kone vaihtaa vivaldin johonkin muuhun fonttiin kun on eri versio writerista. Saakohan mistään sitä vanhempaa versiota tai muuta ilmaista samantyylistä kirjoitusohjelmaa, josta löytyis kaunoa?
Minulla löytyy vivaldi OO 2.4.0
- krisaro
Ymmärtääkseni OO käyttää Windowsin fontteja.
Kansio Ohjauspaneeli -> Fontit. Itselläni on siellä kansio Vivaldi kursivoitu.
Jos ne ovat sinulta jostain syystä kadonneet, voit kopioida ne miltä vaan Win-koneelta.
Koita ensin yksinkertaisinta konstia. Huomasin vahingossa, että toinen kone kone löysi ensimmäisen kerran Vivaldin vasta, kun laitoin kursiivi-määreen päälle. Sen jälkeen se on pysynyt valikossa ja toimii ihan OK. Kokeilepa etsiä uusia fontteja ohjatulla toiminnolla: Tiedosto -> Ohjatut toiminnot -> Asenna fontteja webistä. Jos vaikka löytyisi sopivia.
- hölmö...
kiitos vain kaikille yrittäneille, mutta ei tää pahvi osaa/onnistu löytämään/lataamaan oikeita fontteja vaikka mitä tekisi... sen siitä saa kun lukion jälkeen lopetti koulunkäynnin :(
- Viivakoodit
hölmö... kirjoitti:
kiitos vain kaikille yrittäneille, mutta ei tää pahvi osaa/onnistu löytämään/lataamaan oikeita fontteja vaikka mitä tekisi... sen siitä saa kun lukion jälkeen lopetti koulunkäynnin :(
Linkki fontteihin wepisä http://www.dafont.com/
- hölmö...
Viivakoodit kirjoitti:
Linkki fontteihin wepisä http://www.dafont.com/
kiitos, sain sivulta ladattua koneelleni fontin, mutta tyhmä kun olen, en saa sitä mitenkään siirrettyä open officeen vaikka mitä tekisin. Ei ymmärrä, miten noi ladatut hommat saa otettua käyttöön... Koitin ohjauspaneelistakin lisätä fontteja,muttei onnistu kun se ohjelma ei löydä mun ladattua fonttia, vaikka se on tallennettuna. Hermo menee kun tuntitolkulla koitan saada tolkkua tähän hommaan, ois pitänyt vaan ruveta opiskelemaan atk:ta kun nää alkeetkin on aika hukassa...
- Viivakodit
hölmö... kirjoitti:
kiitos, sain sivulta ladattua koneelleni fontin, mutta tyhmä kun olen, en saa sitä mitenkään siirrettyä open officeen vaikka mitä tekisin. Ei ymmärrä, miten noi ladatut hommat saa otettua käyttöön... Koitin ohjauspaneelistakin lisätä fontteja,muttei onnistu kun se ohjelma ei löydä mun ladattua fonttia, vaikka se on tallennettuna. Hermo menee kun tuntitolkulla koitan saada tolkkua tähän hommaan, ois pitänyt vaan ruveta opiskelemaan atk:ta kun nää alkeetkin on aika hukassa...
Avaa C levy resurssin hallinnalla etsi Windowskansio ja sieltä Fonts kansio auki ja pudotakanssio alapalkkiin senjälkeen Avaat sen kansion jonne latasit/tallensit/ uuden fontin (jos on pakattukansio täyy se ensin purkaa) Vedä hiirellä kansio alapalkisa olevan fonts kansion päälle kun kansio aukeaa pudota uusi fontti hiirestä .......Fontskansioon...
- hölmö..
Viivakodit kirjoitti:
Avaa C levy resurssin hallinnalla etsi Windowskansio ja sieltä Fonts kansio auki ja pudotakanssio alapalkkiin senjälkeen Avaat sen kansion jonne latasit/tallensit/ uuden fontin (jos on pakattukansio täyy se ensin purkaa) Vedä hiirellä kansio alapalkisa olevan fonts kansion päälle kun kansio aukeaa pudota uusi fontti hiirestä .......Fontskansioon...
onnistuin jo eilen lataamaan pari fonttia kauan kestäneen sähläyksen jälkeen..ei kyllä ole mitään hajua miten se onnistui, mutta onnistui kuitenkin... Onkohan noissa fonttilistoissa mitä on koneella valmiina, joku enimmäismäärä kun vain neljä uutta fonttia ilmestyi open officeen vaikka latasin listalle enemmän? eli löytyvät ohjauspaneelin fonttilistasta, muttei open officesta..?
http://www.searchfreefonts.com/font/vivaldi.htm
tuolta paina download, ja liitä se sitte "Fontit" kansioon (löytyy ohjauspaneelista)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592