http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27983520
Iltalehti väittää poliisin perseennuolijana muuta.
Tuossahan näkyy selvästi kuinka kyrpänaama tunkee ihmisiä auton alle. Onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Lehdissä kaikki poliisin toimet ovat sankarillisia. Silloinkin, kun poliisi ampuu syyttömän.
Poliisi yritti murhata
6
560
Vastaukset
se poliisi taisi jäädä makoilemaan sinne rinteen juurelle tapahtuneen jälkeen loukkaantuneena, ja en kyllä havainnut että olisi yrittänyt edes tuupata ihmisiä auton alle,vaan näyttää siltä että hän(poliisi) ponkaisi rinteeseen muiden ihmisten yläpuolelle ja ehkä tuupata heitä alas pois auton tieltä jolloin itse sai jonkilaisen osuman autosta....
- yliajajan kohteena
kuvastahan näkyy selvästi kun poliiseja vihaava psykopaatti yrittää ajaa poliisin ylitse. Jos joku tosta mitalin ansaitsisi olisi se lippalakkinen oikealla seisova mies, joka huomasi auton syöksyvän kohti ja varoitti muita.
Poliisilla oli kyllä sankarin elkeet ja nopeat refleksit kun johdatti häntä kohti syöksyvän auton pois väkijoukosta syöksymällä ylös rinnettä. - akvaattori
yliajajan kohteena kirjoitti:
kuvastahan näkyy selvästi kun poliiseja vihaava psykopaatti yrittää ajaa poliisin ylitse. Jos joku tosta mitalin ansaitsisi olisi se lippalakkinen oikealla seisova mies, joka huomasi auton syöksyvän kohti ja varoitti muita.
Poliisilla oli kyllä sankarin elkeet ja nopeat refleksit kun johdatti häntä kohti syöksyvän auton pois väkijoukosta syöksymällä ylös rinnettä.sekä marduu olette puusilmiä ja taatusti kusipäitä(poliiseja kenties...),näkeehän tuosta pätkästä aivan selkeästi kuinka poliisi yrittää tappaa viattomat ihmiset työntämällä heidät väistöliikettä suorittavan auton eteen.onneksi kuljettaja näyttää tajuavan poliisin surma-aikeet ja saa laajennettua väistöliikkeen kaarta.
- p o l i i s i t a r
Eikö se nyt riitä että kohdistaa vihansa suomi-poliisiin. Kaivamalla pitää kaivaa vihan kohdetta jopa jenkkilästä. Huh huu.
ovat jo vuosia haudanneet ihmisiä ilman että kuolinsyyssä on syytä epäillä rikosta tai että kykenevät saamaan näyttöä...ja ihmisiä katoaa koko ajan, tungetaan rekkaan ja kuljetetaan ulkomaille hyötykäyttöön kuin karjaa
- vaivaa?
Minä henk.kohtaisesti olen monta kertaa saanut avun poliiseilta.
Ovat tulleet kun on oikeasti tarvittu apua.
Onko se siitä ollut kiinni etten koskaan ole saanut edes sakkoa,en mitään sellaista jossa olisin joutunut kuulusteluihin.
Ainoa juntti kykä oli Sammatti nuoruudessa ne yritti kysellä minun mies ystäväni osuutta johonkin posti ryöstöön
Silloin tuntui että itsekin olisi rikollinen.
Ne oli niitä Lohjan poliiseja.
Terveiset vain sinne väärässä olitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671841Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111668Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51940Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402888Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69879Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68676- 53676
- 63673