Omistan Honda CB 500 03 moottoripyörän ja en osaa sanoa kumpi asento käsiryypystä on "off" ja kumpi "on" asento. Eli ryypyn vieressä on merkit jossa toisessa on nuoli osoittamassa itseeni päin ja toisessa päässä symboli jossa kaksi vierekkäistä pystyviivaa joiden keskellä on yksi vino viiva toisesta kulmasta toiseen.
Ryyppy?
8
8875
Vastaukset
- Kra
Joutuu nyt veikkaamaan, mutta tuo viivahässäkkä mitä kuvailit, vaikuttais perinteiseltä ryyppypäällä symbolilta.
Kokeilemalla asia tietenkin selviää, tässäkin olis se omistajan käyttöohjekirja hyödyllinen apu.
Mistäköhän johtuu, että käytetyissä pyörissä se ohjekirja hukkuu jo yleensä ekan omistajan aikana?
Kylmällä kelillä et luultavasti saa koko laitetta käyntiin ilman ryyppyä ja kuuma kone luultavimmin sammuu jos tyhjäkäynnillä laitat ryypyn päälle. Se kaksoisviiva/ vinoviiva on kuristimen eli ryypyn symboli,elikä osoittaa mistä namiskuukkelista on kymysys.
Nuoli osoittaa mihin suuntaan on tuota nappulaa kiskottava että kyseinen laite alkaa toimia eli
nuolen suuntaan kun kiskoo niin ryyppy menee päälle.- Tietoalöytyy
Kiitokia vastauksista. Manuaali löytyy ja vieläpä eri mukaven kielien kanssa joista kaksi ovat ainakin Saksa ja Italia. Sain asian selvitettyä Babel Fishin ja Saksan kielisen osion avulla. Mutta Dank für jeder vaan.
- Manuaalia
Tässäpä manuaali:
http://www.honda.brandt.fi/mp/ohjekirjat/CB500 CB500S 1999-.pdf
Kierroksista kuulee, milloin ryyppy on päällä. Jos ei eroa tunnu olevan, kaasarin oikeanpuoleisessa osassa on sellainen "luisti", jonka liike pitää näkyä tai tuntua sormilla kun ryyppyhanikkaa liikuttaa. Vesiletku menee aivan tuon osan vierestä, joten kannattaa katsoa ettei se ota kiinni noihin liikkuviin osiin. Silloin ryyppy ei nimittäin toimi vaikka ryyppyvipu kädensijassa tuntuu liikkuvan normaalisti! - dumm
Saako ryyppy päällä ajaa?
- eiryyppii
SAA,kait ? ,mut sie ite ET !
- dumm
Anteeksi voisitko tarkentaa hieman en ymmärtänyt.
- Joo, kiitos!!!
Mitäs olisi tarjolla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504