Tuossa haaveilen motukasta ja olen yrittänyt etsiä sopivaa menopeliä. Onko CB 500 miten kestävä tekniikaltaan ja millaiset kustannukset koituu ylläpidosta?
Pyörän ulkonäkö miellyttäisi, koska siinä on jotain legendaarista vivahdetta. Tarkoitan siis vuosimalleja -99 ja uudemmat. Mikään tehokas se ei varmaan ole, mutta empä nyt aloittelijana mitään rassia tarvitsekkaan. Kunhan se jaksaa silloin tällöin kuljettaa myös kyytiläistä ;)
CB 500 aloittelijalle?
4
772
Vastaukset
Tuohan sopii vasta-alkajalle vallan mainiosti.
Tekniikka on kestävää ja kustannuksetkin sangen kohtuullisia.Täytyy vain löytää peli josta on pidetty huolta elikäs myös huollettu eikä vain ajettu.
Samaan kastiin voi myös lukea Suzukin GS 500E ja
Kawasakin 5 er.n.- aloitteleva motoristi
Suzukin GS500E:tä olen aiemmin ajanut eikä sekään huono ollut. Tosin olen kohtalaisen pitkä kaveri, joten se pyörä tuntui hiukan "ahtaalta". Varmaan tuo CB on samaa kokoluokkaa. En ole vielä päässyt kokeilemaan sitä. Kawasakin taidan jättää väliin.
Mihis kohtiin CB:ssä kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota koeajolla ja yleisessä silmäilyssä? aloitteleva motoristi kirjoitti:
Suzukin GS500E:tä olen aiemmin ajanut eikä sekään huono ollut. Tosin olen kohtalaisen pitkä kaveri, joten se pyörä tuntui hiukan "ahtaalta". Varmaan tuo CB on samaa kokoluokkaa. En ole vielä päässyt kokeilemaan sitä. Kawasakin taidan jättää väliin.
Mihis kohtiin CB:ssä kannattaa erityisesti kiinnittää huomiota koeajolla ja yleisessä silmäilyssä?Enpä tiä onko Hondassa mitään erityistä tutkailtava.
Koeajossa katsot ettei pyörä sillee kampea suuntaan eikä toiseen ja tuntuu muutenkin jämäkältä.Moottori vetää hyvin ja käy myös pienillä kierroksilla tasaisesti.
Koneesta ei pitäis kuulua mitään epämääräisiä ääniä mutta toisaalta Hondan kone on "patarautaa" ja kestää maailman tappiin asti jos vain on huollettu asiallisesti.
Yleisessä silmäilyssä kun katselee vähän onko kaatumisjälkiä ja muutenkin miten pyörää on pidetty.
Toisaalta, kun joku pyörä "kolahtaa" niin pienet naarmut ei tunnu missään.
Ota joku kokeneempi kaveri,tai sitten velimies, mukaan sillä neljä silmää näkee enemmän kuin kaksi.
Ei muuta kuin onnea pyörän etsintään ja pidä jäitä hatussa.
- jaska73
Itsellä ekana pyöränä -00 mallinen 500cb. Kortti ollut nyt vajaan kolme viikkoa. Pyörään olen tyytyväinen. Katteen puutteen kyllä huomaa maantieajossa, mutta asiaa voinee korjata pienellä lisävarustepleksillä (näyttää kyllä pappatunturilta), jollainen minullekkin tuli pyörän mukana. En vielä ole ehtinyt testata. Ja näin aloittelijana voin sanoa, että tuossakin pyörässä on tehoa vähintäänkin riittävästi. Huollossa kehuivat aivan idiottivarmaksi pyöräksi tekniikaltaan. Autokoulussa ajelin ER-5:llä. Aika samasta puusta veistetty peli sekin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23498Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a883296"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin522808IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-552621Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922445Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭351550Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä221269- 961238
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3401098Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll16993