Musiikista nautintoa?

Musaterapiaa

Mitä musiikkia kuuntelette?Mikäpä saa veltoksi ja valmiiksi mihin leikkiin vain?Mikä rentouttaa?Käykö kukaan bändejä katsomassa vai saako tälleen edes tavallisia keskustella täällä?Kiinnostaa näet ihmiset muutenkin täällä.Ovat älykkäitä monet ja nautittavaa luettavaa.Ajattelu näkyy ja sekin on lääh huumaavaa.Ihankohan on pipipää tällä..
Löytyykö täältä Rammstein faneja tai Soundgardenin?Entäs Kornin,Apocalyptican(korjatkaa oi virheeni),kotiteollisuuden,System off downin tai vaikka minkä?Mikä miellyttää ja sytyttää?Oma listani loputon on on.Mutta on se vaan hyväilevää tuo musiikki.Kertokaa..Jos ette niin poistunpa tästä sitten.

10

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo musa nimittäin

tilanteesta..,mutta esim. system of down..danzig.milk inc..ja kun haluan rentoutua luurit korviin ja enigma..vanha hyvä on kate bush..ac/dc..eva dahlgren..madonna..queen.....ei tosta listasta tule loppua..sitten on vielä toi salilla kuuntelemani musa..

• ja Apocalyptica

on jees, mutta aika vähän tulee nykyisin kuunneltua juuri mitään musaa.

Viime yönä näin kuitenkin huttuista unta, että olin innoissani menossa Nirvanan konserttiin mutta vasta sisäänkäynnin kohdalla muistin Kurtin olevan vainaa ties jo monettako vuotta. Siinäpä terapioitvaa...

• Nimetön

Juu Nirvanaa kanssa.Oikein hyvää hoitoa se.Ainut LP-levy minkä raaskin köyhänä opiskelijana ostaa silloin.. kymmenen vuotta sitten.Vanha akka kääk.Eipä näy ei kuulu.
        Entäs tämä Doors?Miten hivelee korviasi?Mukavaa kun vastailit hei.Juu ja toi nimetön olen minä,keskustelun alottaja siis.

• on tosiaan
        Nimetön kirjoitti:

Juu Nirvanaa kanssa.Oikein hyvää hoitoa se.Ainut LP-levy minkä raaskin köyhänä opiskelijana ostaa silloin.. kymmenen vuotta sitten.Vanha akka kääk.Eipä näy ei kuulu.
        Entäs tämä Doors?Miten hivelee korviasi?Mukavaa kun vastailit hei.Juu ja toi nimetön olen minä,keskustelun alottaja siis.

myös tullut kuunneltua vuosien varrella. Varsinkin heidän ensimmäinen levy on ihan loistava! Tänään taidan kuitenkin kallistaa korvani Euroviisujen puoleen, mutta en tohdi nyt paljastaa, keitä Suomen lisäksi kannatan.

• yksinäinen susi
      • oli hyvä!

Minkä nimisestä levystä?

• gila

...musiikista ja kuuntelen mieluusti monenlaista.

Rammstein on ollut suosikkini vuosia, mutta viime aikoina sen kuunteleminen on jäänyt vähemmälle. On kai meneillään pehmeämpi kausi. System of a Downista tykkään myös, varsinkin jostain vähän vanhemmista levyistä. Amorfis on kotimainen suosikkini, samoin Finntroll - yleensäkin folkmetalli.

Ja sitten tämä pehmeämpi puoli. Kuuntelen mielelläni klassista musiikkia: Bachia, Mozartia, Beethovenia, Chopinia... Ja esim. Putumayo world music -koostelevyistä - kivaa myös taustamusiikkina. Suosikkeihini kuuluu myös Cesaria Evora, jonka levy on pysyväislainassa yhdeltä ihanalta naiselta. Sitä kuunnellessani ajattelen häntä :)

Viimeisin ostamani levy on Siiri Nordinin uusin.

• Ela

ehkä iskevät romanttiset slovarit (kehtaako tällaista nyt julkisella foorumilla tunnustaakaan). En tunnustaudu minkään yhtyeen tai artistin "faniksi", vaan olen yleensä ottaen biisifani. Jos jokin koskettaa, se koskettaa. Biisi on onnistunut, kun se saa aikaiseksi minussa jonkinlaisen tunnereaktion (joka ei ole yökötys). Se saa olla vaikkapa hassunhauska kikatusreaktio, kunhan on jotakin. Minun tunteeni ovat aika helposti musiikilla manipuloitavissa, ja parhaimmillaan saatan jopa puhjeta itkuun, jos jokin kuulostaa kovin kauniilta (tämä tietysti vain yksin ollessani).

• Kotona ei tule juuri raskasta musaa kuunneltua mut kun autolla lähtee liikenteeseen nii pitää olla kunnon menomusaa kun köröttelee pitkässä autoletkassa ja tuijottaa edellä ajavan perävaloja. Siihen sopii just Rammstein, Lordi, Charon, Timo Rautiainen ym. Aika monenlaista musaa tulee kuunneltuu, kaikki käy paitsi Aki Sirkesalo tai J.Karjalainen tai Teppo ja Matti

• Greenandini

Ovat guntherin Touch me,Ding ding dong ja teeny weeny string bikini,
      Kotiteollisuutta olen myös kuunnellut mutta en sekstaillessa, siitä ilmaston muutos biisistä saa huonommat vibat omantunnon kautta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2743
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1119
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe