jokainen tavallaan viettään, mutta mitä aidosti, moraalisesti, omatunnollisesti, väärin elämää voimme viettää, kunnes "arvot" palautuvat, tai sitten ae?
Vastaukset 8
Niin, missä on minun autonkuljettaja, palvelijat ja siivoojat?
- Angel of The Morning
Minulla on vain yksi elämä jota elän parhaani
mukaan mutta riskejä ottamatta ja ratkaisuja
tekemättä en sitä osaa elää.
Mennyt on mennyttä ja varmaan vilisee virheitä
jos niitä rupee esiin kaivelemaan.
Ketään en ole tietoisesti vahingoittanut.
Olen kuitenkin vaan ihminen. - virheellinen**
elämä voi olla toisella oikeanlainen elämä.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista. - RosaLiiin
...elämää elän, mutta kuitenkin tuntuu, että elän oikein.
On vain tämä yksi täysillä, päivä kerrallaan elettävä ja se on täynnä virheitä.
Virheet ovat niitä elämän särmiä, jotka tekevät tästä elämästä elämisen arvoisen. Täydellisyyden ja virheettömyyden kokisin kyllä tympeänä.
Arvoja on, välillä on tosin joitakin joutunut täysin romuttamaan, mutta valinnoissaan ne kyllä tunnistaa. - avaudu, mitä
tarkoitat?
toisen elämä
voi vaikuttaa virheeltä
mutta omaansa
ja sen virheisiin kun on
tottunut se on ehyt
tv.wg - pyhimysköhöh
elää virheellistä elämää on yrittää elää virheetöntä elämää ja pakottaa myös kaikki muut tekemään niin.
- laidalta
sanottu!
*Hurahurraa*
- ymmärsinköhän oikein?
Kohtalokkaita valintoja on tullut tehdyksi. En ole ymmärtänyt mihin olen ryhtynyt ja mitä siitä on seurannut. Paluu niihin omiin arvoihin tms. tuntuu kieltämättä myös väistämättömältä (jos jokin sotii niitä vastaan) tai sitten "käy köpelösti". Ei voi elää maailmassa/ympäristössä, jonka arvoja ei hyväksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2992026- 981450
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2661361- 671045
- 811037
- 58992
- 64761
- 61744
- 45625
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80572