Tätä on äitini laulanut ja vihellellyt ja myös huuliharpulla soittanut. https://www.youtube.com/watch?v=yS5Jh_-GGSE
Koska olet viimeksi tuntenut onnistumisen riemua? Minä osasin tänään asentaa uuden kauko-ohjaimen telkkariin. Pari tuntia meni sitä näprätessä. Se oli tosi vaikea, koska kake on tarkoitettu useammalle laitteelle ja siih…
Minkähän varoituksen mahdoin saada, kun oli punaista ja luki että käytä muuta kuin nimimerkkiä? Outo juttu kohta tulee varmaan bannia niin kuin facessa. hih hih Jos en kohta kirjoittele, niin sit minut on kait bannattu.…
Puuhailetteko samalla jotain muuta kun surfaatte netissä? Minä neulon siskolle juuri nyt synttärilahjaa ja muutamien kierrosten välillä kurkkaan nettiä ikäänkuin tauoksi. Sitten hyppäsen välillä alakerrassa hakemassa ka…
Minkäväristä ja muotoista kaulahuivia suosittelisitte ruskean takin kanssa käytettäväksi? Minulla on arka kaula ja haluaisin ostaa jotain sievää keväthömppää. Mustia ja ruskeita kenkiä ja käsineitä löytyy. Ja mistäkähän…
Mitä kivaa aioitte tehdä tänään näin kauniina perjantaina?
Teenpä positiivisen aloituksen ja kysyn mitä kauniita rakkauslauluja olette viimeaikoina kuulleet. Ja oletteko olleet rakastuneita viimeaikoina? Ja jos ette niin muistatteko silti vielä kun olitte joskus rakastuneet? ht…
Jos saisit tehdä itsestäsi kertovan elokuvan niin ketä suomalaisia näyttelijöitä valitsisit esittämään itseäsi? Minä valitsisin itseäni esittämään Paula Vesalan, Eeva Litmasen. Nuorista näyttelijöistä ja lapsinäyttelijö…
Kuka on päässyt jo hiihtelemään? Minä. Olipas ihana kun tuli jo kunnon talvi ja sai tehdä oman hiihtoladun. Kaksi tuntia ulkoilua ja posket punottaa kummasti.
Käytättekö vidoepuheluja? Mitä olette niistä mieltä jos ette käytä tai jos käytätte? Mä juttelen skypessä lapsenlapsen kanssa. Hauska jutella kasvokkain.
Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten? Minä olen löytänyt paljon ihania uusia sarjoja ja olen ihan ihmeissäni kuin niin kivoja alkanut tulemaan yhtäkkiä. Yl…
Oletteko tehneet tänävuonna itse joululahjoja joita aiotte antaa joulunan rakkaillenne? Minkälaisia olette tehneet vai annatteko kenties jotakin muuta, aineetonta lahjaa?
Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli. Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postikassi. Siis keksintö jonka ansiosta postit ei levahda luukusta lattialle vaan sitävarten asennettuun "…
Help!Hei te jotka olette käyneet Turkissa. Mitä tuliaisia olette ostaneet ja mitä kannattaisi ostaa? Jännittää vähän se että onko siellä pakko jokaisesta hinnasta tingata joka paikassa. Onko kauppiaat jokapaikassa vain …
Hauskaa juhannusta kaikille! Miten teidän juhannus sujuu? Ja jokos ne on kesälomat alkaneet? Minä pidin viikon loman ja kävin kotipaikkakunnalla äidin kirjoittaman kirjan julkaisutilaisuudessa. Oli tosi kiva tavata suku…
Tässä oli sitten mun mielestä paras euroviisuehdokas tällä kertaa. Tiedän, mun suosikki ei taaskaan pärjää ja musiikkimakuni on kait outo. Sanoja en ymmärrä enkä ole edes yrittänyt hakea käännöksiä kappaleelle. Mutta la…
Koska olet viimeksi pitänyt oikein rakkaan ihmisen kädestä kiinni? Mä pidin justsa äsken veljen kädestä ja käsi tuntui niin mukavalta. Lämmin käsi ja lämpimiä tunteita, sellaista mitä ei voi rahalla ostaa. Pieneen hetke…
Mitä parfymia tai partavettä teillä on nyt päällä? Vai pelkkä shampoo tai saippuan tuoksu, kalja, muu alko tuote, tupakka yms yrtti, suitsuke...kenties? Mä laitoin justsa Diorin Hypnotic Poison ja se on lahja Pariisista.
Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampauksia, niin aina päädyin siihen lopputulokseen, että paras kampaus oli se mitä on jo nyt. Kaikki noi…
Joko olette saaneet aamun ekanaurut. Mulla on jo kaksi räkänaurua tuullut. Eka kun luin subshatista telkkarista tekstin. " Mitä häh, eikö Sauli olekkaan Jennin isä!" Ja toinen lapsenlapsi soitti ja sanoi et Emmerdalejun…