Vapaa kuvaus

Olen tavallinen höpöttäjä. Ei oteta elämää vakavasti, hauskaa sen olla pitää! Sähköpostiosoite: [email protected] Linkit: http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

48

Kommenttia

4262

  1. Muistoja äidistä

    Tätä on äitini laulanut ja vihellellyt ja myös huuliharpulla soittanut. https://www.youtube.com/watch?v=yS5Jh_-GGSE
    60 plus
    7
    21
  2. onnistumisen riemua

    Koska olet viimeksi tuntenut onnistumisen riemua? Minä osasin tänään asentaa uuden kauko-ohjaimen telkkariin. Pari tunt
    60 plus
    53
    51
  3. varoituksia

    Minkähän varoituksen mahdoin saada, kun oli punaista ja luki että käytä muuta kuin nimimerkkiä? Outo juttu kohta tulee v
    60 plus
    0
    15
  4. Oheispuuhaa

    Puuhailetteko samalla jotain muuta kun surfaatte netissä? Minä neulon siskolle juuri nyt synttärilahjaa ja muutamien kie
    60 plus
    19
    22
  5. kukkahuivit

    Minkäväristä ja muotoista kaulahuivia suosittelisitte ruskean takin kanssa käytettäväksi? Minulla on arka kaula ja halua
    Ryhmät
    30
    46
  6. suunnitelmat

    Mitä kivaa aioitte tehdä tänään näin kauniina perjantaina?
    Ikäryhmät
    103
    1384
  7. Rakkauslauluja

    Teenpä positiivisen aloituksen ja kysyn mitä kauniita rakkauslauluja olette viimeaikoina kuulleet. Ja oletteko olleet r
    60 plus
    46
    586
  8. omaelämänkerta elokuva

    Jos saisit tehdä itsestäsi kertovan elokuvan niin ketä suomalaisia näyttelijöitä valitsisit esittämään itseäsi? Minä va
    50 plus
    3
    21
  9. mars ulos

    Kuka on päässyt jo hiihtelemään? Minä. Olipas ihana kun tuli jo kunnon talvi ja sai tehdä oman hiihtoladun. Kaksi tuntia
    50 plus
    15
    59
  10. Oletteko Sypessä?

    Käytättekö vidoepuheluja? Mitä olette niistä mieltä jos ette käytä tai jos käytätte? Mä juttelen skypessä lapsenlapsen
    50 plus
    15
    143
  11. televisio

    Mitä katsotte telkkarista? Oletteko tyytyväisiä tarjontaan nykyään? Mitä sarjoja seuraatte mieluiten? Minä olen löytäny
    50 plus
    29
    208
  12. erilaiset joululahjat

    Oletteko tehneet tänävuonna itse joululahjoja joita aiotte antaa joulunan rakkaillenne? Minkälaisia olette tehneet vai
    50 plus
    15
    137
  13. Lahjoja vai risuja

    Niin kumpiakos tuli? Saitteko lahjoja ja jos saitte niin mitä tuli. Me saatiin oven postiltikkoon kiinnitettävä postik
    50 plus
    38
    249
  14. Tuliaisia Turkista?

    Help!Hei te jotka olette käyneet Turkissa. Mitä tuliaisia olette ostaneet ja mitä kannattaisi ostaa? Jännittää vähän se
    50 plus
    8
    2363
  15. Hauskaa juhannusta

    Hauskaa juhannusta kaikille! Miten teidän juhannus sujuu? Ja jokos ne on kesälomat alkaneet? Minä pidin viikon loman ja
    50 plus
    21
    117
  16. omituinen musiikkimaku

    Tässä oli sitten mun mielestä paras euroviisuehdokas tällä kertaa. Tiedän, mun suosikki ei taaskaan pärjää ja musiikkima
    50 plus
    21
    92
  17. käsi kädessä

    Koska olet viimeksi pitänyt oikein rakkaan ihmisen kädestä kiinni? Mä pidin justsa äsken veljen kädestä ja käsi tuntui n
    50 plus
    10
    76
  18. gallup mitä hajua

    Mitä parfymia tai partavettä teillä on nyt päällä? Vai pelkkä shampoo tai saippuan tuoksu, kalja, muu alko tuote, tupak
    50 plus
    67
    174
  19. virtuaalikampaus

    Tässä kiva virtuaali kampauslinkki. Mutta olen kyllä pahasti pettynyt itseeni, koska aikani kokeilin kaikenlaisia kampau
    50 plus
    40
    652
  20. Päivän huumoripläjäys

    Joko olette saaneet aamun ekanaurut. Mulla on jo kaksi räkänaurua tuullut. Eka kun luin subshatista telkkarista tekstin.
    50 plus
    15
    179