05arean pohjoispäästä ja 015arean eteläpäästä ketään?

boy05

Onko savonlinnan suunnalla ja parikkalan seudul muita homoja? En hae seuraa mut haluisin tietää..Tuntuu ettei tääl oo ketään muita..

33

1225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poik99

      On parikkalasta18v bi poika mistä sinä? Onko kik. Nähdäänkö?

      • Sä taidat olla 15 vuotta myöhässä. Mut kaipa sama viesti käy nykypäiväänki uudestaan olemaan voimassa.

        Just mietin, millasta se on ollu sillon vaiks vuonna 2003.


      • Poik97

        Kik?


      • Ei-ole-seuranhakupalsta
        Poik97 kirjoitti:

        Kik?

        Yhteystietojen jakaminen ei ole sallittua.


      • Poik97
        Ei-ole-seuranhakupalsta kirjoitti:

        Yhteystietojen jakaminen ei ole sallittua.

        Pitää sit vissiin savumerkein yrittää saada yhteyttä parikkalan seudulla hyväl säkäl


      • Jzz

        Tääl olis yks kans, kiinnostais tavata siut 18v bi! 😊


      • Anonyymi
        Poik97 kirjoitti:

        Kik?

        I got a kick over you


      • Anonyymi
        Poik97 kirjoitti:

        Pitää sit vissiin savumerkein yrittää saada yhteyttä parikkalan seudulla hyväl säkäl

        Sitä varten on treffit palsta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varten on treffit palsta

        eikö tosiaankaan parikkalasta löydy gay kavereita yks 57 kaveri kyselee


      • Anonyymi
        ALombre kirjoitti:

        Sä taidat olla 15 vuotta myöhässä. Mut kaipa sama viesti käy nykypäiväänki uudestaan olemaan voimassa.

        Just mietin, millasta se on ollu sillon vaiks vuonna 2003.

        kai niitä homoja on kukaan ei vaan uskalla tulla esille ite päälle 50 kymppine gay


    • Jlkv

      Onhan noita sovelluksia joissa hake seuraa, esim Grindr.

    • Anonyymi

      täälä yks päälle viiskymppinen vers kaveri parikkalasta

      • Anonyymi

        Simpeleen siiat ja Parikkalan piiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Simpeleen siiat ja Parikkalan piiat.

        ootko simpeleeltä vai parikkalasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko simpeleeltä vai parikkalasta

        No minnoon Kuopijost


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minnoon Kuopijost

        Tuu messiin...pietäään hauskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minnoon Kuopijost

        Tuu messiin...pietäään hauskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu messiin...pietäään hauskaa!

        eikö parikkalasta löydy gay kavereita kysyy yksi epätietoinen päälle 5 kymppinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuu messiin...pietäään hauskaa!

        missä oot messimies ilmoittele ni pietään hauskaa kaveri parikkalasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        missä oot messimies ilmoittele ni pietään hauskaa kaveri parikkalasta

        Kuopiosta eli matkan päässä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minnoon Kuopijost

        mitä sie siellä kuopiossa tuu parikkallaa yks kavri vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä sie siellä kuopiossa tuu parikkallaa yks kavri vaan

        Sama matka sulla tännepäin!


    • Anonyymi

      Kaikki jotka kykenevät ovat muuttaneet Pks seudulle!

      • Anonyymi

        ootko ite parikkalassa vai pks etelässä


      • Anonyymi

        eikö kukaan ilmoittele jos sattuu olemaan gay ois mukava viestitellä ja tutustua yks yli 5 kymppinen kaveri parikkalasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ootko ite parikkalassa vai pks etelässä

        Pkseudulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pkseudulle

        onko kaikki kaapeissaan tai komeroissa yks kaveri kyselee


      • Anonyymi

        mihin parikkalan gay ja homo miehet on hävinneet vai eikö heitä parikkalan alueella ole ollenkaan yks kaveri vain kyselee


    • Anonyymi

      Imatra ja Svl maihis peruskoulu loppuun.

    • Anonyymi

      Kun kuulin kasvomaskista, kokeilin paria omenaa.

    • Anonyymi

      Kuluneitten vuosien aikana olen tutustunut välillä Imatra-Rautjärvi-Simpele-Parikkala ja mukaan myös Puumala noin 35 NUOREEN gay/bipoikaan ja on hauskaa ollut. Tämä noin kahdenkymmenen vuoden aikana.
      Jotkut jatkavat homoilua Hgissä tai muualla, jotkut ovat menneet naimisiin jopa. mutta ketään ei ole kaduttanut.
      Vanhemmista miespuolisista en koskaan ole välittänyt seksimielessä, mieluummin ihan oikea nainen sitten. nämä yli 35 poikaa ovat olleet noin 17-24v.
      Kun uskaltaa, saa.

      • Anonyymi

        löytyykö vielä parikkalan alueelta gay kavereita ite n 60 v kaveri


    Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe