Onko kukaan ollut lomailemassa Egyptissä kun on ollut raskaana? Tarviiko ottaa huomioon jotain erityistä kuin normaalit hygienia-asiat ja rokotteet?
Raskaana Egyptiin?
3
1583
Vastaukset
- ::::::::::;;;;;;;;;
raskaana ollessa Kairossa. Ihan normaalia, ei mitään erityistä.
En keksi ainakaan mitään muuta. Ehkä eteensä saa katsella normaalia enemmän, kun täällä ei nuo kadut ole kovin tasaiset. Itse meinaan olla rähmälläni tuon tuosta. Hygieniasta kannattaa pitää huolta, vaikka ei sekään aina auta vatsataudin poissa pitämiseen, bakteereilta kun ei voi välttyä, ne piilevät ihan kaikkialla. Ikävämpää vaan jos se yllättää, koska mitään lääkettä en ehkä ottaisi vaikka esim. Antinalissa lukee että sopii vauvoille sekä raskaana oleville. Ko. rohtohan tappaa kaikki bakteerit niin "talossa kuin puutarhassa". No en ole mikään lääkäri, ehkä tätä kannattaisi varmuudeksi kysyä Suomesta lääkäriltä. Vaikuttava aine nifuroxazide 200 mg. Mulla ei 2,5 vuoden aikana ollut yhtään ripulia ja kas kummaa iski suht rankka juuri kun raskaana (tosin en ole täällä lomalla, joten jaksoin vaan kärsiä ilman lääkettä kun ei kiire mihinkään) niin että tuli kummastakin päästä tavaraa. Onneksi ei kestänyt kauaa.
- Vinkki.
Egyptissäkin naiset ovat raskaana, ja saavat lapsia.
Ei ole mikään suomalainen erikoisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575755
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263554- 752474
- 372049
- 331832
- 421799
- 1041730
- 211616
- 271472
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371378