Elikä löytyykö Capture Carddeja suomesta?
Capture Card suomesta?
20
7521
Vastaukset
Ite oon myymässä täälä:
http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=80470613
voit kysellä lisää ja voidaan tääläkin kauppa sopia- Capture
Mistä sait!?
Capture kirjoitti:
Mistä sait!?
tilasin joskus eBaystä, muutama kk sitten.. suomesta et tohon hintaan saa.
- Et haluu tietää
BlackGuard kirjoitti:
tilasin joskus eBaystä, muutama kk sitten.. suomesta et tohon hintaan saa.
Niin paljon makso?
- Ostaa?
BlackGuard kirjoitti:
postikulujen kanssa joku 50€
Pystyykö ostaa suomesta,ei siis huutokaupasta?
Ostaa? kirjoitti:
Pystyykö ostaa suomesta,ei siis huutokaupasta?
en kerro, kun et tajunnu multa ostaa..
et selvästi tiä aiheesta mitään.. n00b- t0si
BlackGuard kirjoitti:
en kerro, kun et tajunnu multa ostaa..
et selvästi tiä aiheesta mitään.. n00bn00b
- Häh?
t0si kirjoitti:
n00b
Mitä tarkottaaa noob :O
- TheB3ast
BlackGuard kirjoitti:
en kerro, kun et tajunnu multa ostaa..
et selvästi tiä aiheesta mitään.. n00bVoisit kyllä silti kertoa muulle kansalle mistä näitä Capture Cardeja saapi hankittua jos kerran tiedät paikan Suomesta
- Vinksiponksi
Häh? kirjoitti:
Mitä tarkottaaa noob :O
noob=aloittelija
- kjliu
Vinksiponksi kirjoitti:
noob=aloittelija
noob xD ei vittu noloo porukkaaa
noob ei vittu eks parempaa paskaa keksi
- zheebo
Eikös niitä myy lähes jokatoinen tietokone ja atk-sälää myyvä putiikki?
Koita vaikkapa www.verkkokauppa.com.
Valikoimasta löytyy monia malleja. - Tietäjä
No voi jumalauta.. ootte lapsellisia :D
- ....................
.................................................................................
- Anonyymi
Noob ei ole aloittelia, noob tarkoittaa "New on online battles" ja se ei minusta tähän
aiheeseen liittynyt mitenkään.. Ja verkkokaupasta löytyy ihan hyviä capture cardeja- suomentaja -.-
noob on suomeksi uusi nettitaisteluissa eli aloittelija vitun idiootti
- jere 1122
koht jere leno tulee rassaa tei persettä!!!!
- yolo4
k
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599