Capture Card suomesta?

Nimetön

Elikä löytyykö Capture Carddeja suomesta?

20

7521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Capture

        Mistä sait!?


      • Capture kirjoitti:

        Mistä sait!?

        tilasin joskus eBaystä, muutama kk sitten.. suomesta et tohon hintaan saa.


      • Et haluu tietää
        BlackGuard kirjoitti:

        tilasin joskus eBaystä, muutama kk sitten.. suomesta et tohon hintaan saa.

        Niin paljon makso?


      • Et haluu tietää kirjoitti:

        Niin paljon makso?

        postikulujen kanssa joku 50€


      • Ostaa?
        BlackGuard kirjoitti:

        postikulujen kanssa joku 50€

        Pystyykö ostaa suomesta,ei siis huutokaupasta?


      • Ostaa? kirjoitti:

        Pystyykö ostaa suomesta,ei siis huutokaupasta?

        en kerro, kun et tajunnu multa ostaa..

        et selvästi tiä aiheesta mitään.. n00b


      • t0si
        BlackGuard kirjoitti:

        en kerro, kun et tajunnu multa ostaa..

        et selvästi tiä aiheesta mitään.. n00b

        n00b


      • Häh?
        t0si kirjoitti:

        n00b

        Mitä tarkottaaa noob :O


      • TheB3ast
        BlackGuard kirjoitti:

        en kerro, kun et tajunnu multa ostaa..

        et selvästi tiä aiheesta mitään.. n00b

        Voisit kyllä silti kertoa muulle kansalle mistä näitä Capture Cardeja saapi hankittua jos kerran tiedät paikan Suomesta


      • Vinksiponksi
        Häh? kirjoitti:

        Mitä tarkottaaa noob :O

        noob=aloittelija


      • kjliu
        Vinksiponksi kirjoitti:

        noob=aloittelija

        noob xD ei vittu noloo porukkaaa
        noob ei vittu eks parempaa paskaa keksi


    • zheebo

      Eikös niitä myy lähes jokatoinen tietokone ja atk-sälää myyvä putiikki?
      Koita vaikkapa www.verkkokauppa.com.
      Valikoimasta löytyy monia malleja.

    • Tietäjä

      No voi jumalauta.. ootte lapsellisia :D

    • ....................

      .................................................................................

    • Anonyymi

      Noob ei ole aloittelia, noob tarkoittaa "New on online battles" ja se ei minusta tähän
      aiheeseen liittynyt mitenkään.. Ja verkkokaupasta löytyy ihan hyviä capture cardeja

      • suomentaja -.-

        noob on suomeksi uusi nettitaisteluissa eli aloittelija vitun idiootti


    • jere 1122

      koht jere leno tulee rassaa tei persettä!!!!

    • yolo4

      k

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe