http://pelaajalehti.com/2008/06/16/xbox-360-ongelmissa-forza-3-ei-mahdu-dvdlle-ajo-auto-racing-pelit/
HD-DVD SUCKS!!.
Forza 3 on tulossa,mutta...
6
564
Vastaukset
- X0.
Vaikka olisi kymmenelle levylle kunhan peli vaan toimii.
- Blu-ray mitään
Jos 360:ssa olisi BR-asema, se olisi todennäköisesti erillinen leffapyöritin, kuten nykyinen HD-DVD asemakin. Ei siltä voisi siis mitään pelejä pyöritellä. HD-DVD levylle muutaman tavallisen dvd:n sisältö mahtuisi myös yhtä hyvin.
Totuus vaan on, ettei xbox 360:n julkaisuaikoihin vuonna 2005 ollut mitään hd-dvd tai blu-ray formaatteja olemassakaan.- Xb 360 Falcon.
koodinimeltään Xbox 720-mallissa tulee jo olemaan Blu-ray asema vakiona!.
Tulee kuitenkin aikaisintaan -2010. - BoxArt
Xb 360 Falcon. kirjoitti:
koodinimeltään Xbox 720-mallissa tulee jo olemaan Blu-ray asema vakiona!.
Tulee kuitenkin aikaisintaan -2010.Mutta ehkä parasta olisi kuitenkin, jos optisista levyistä luovuttaisiin kokonaan ja kaikki pelit toimitettaisiin suoraan Livestä kiintolevylle.
- levyllä vaan
BoxArt kirjoitti:
Mutta ehkä parasta olisi kuitenkin, jos optisista levyistä luovuttaisiin kokonaan ja kaikki pelit toimitettaisiin suoraan Livestä kiintolevylle.
Vaikka käytössä olisikin kohtalaisen nopea nettiyhteys, 25-50 Gt kokoisen pelin imuttelu ja sen jatkuva säilytys kiintolevyllä saattaisi melko pian osoittautua epäkäytännölliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599