Xbox 360 -VAI PS3?:
8
726
Vastaukset
- hyvin pitkälti
Jollekin joku ominaisuus tärkeämpi kuin toinen ja toinen tykkää toisen koteloinnista.
- kannattaa valita:
PS3. Ei lahoa alta niinkuin Xbox360. MSG 4. Hiljainen. Ilmaiset nettipelit. Blu-Ray. Integroitu WLAN jne. This is LIVING, boys!
XBOX360 on paskasuihku. kannattaa valita: kirjoitti:
PS3. Ei lahoa alta niinkuin Xbox360. MSG 4. Hiljainen. Ilmaiset nettipelit. Blu-Ray. Integroitu WLAN jne. This is LIVING, boys!
XBOX360 on paskasuihku.PS3.
- PS3 ihmisillä
kannattaa valita: kirjoitti:
PS3. Ei lahoa alta niinkuin Xbox360. MSG 4. Hiljainen. Ilmaiset nettipelit. Blu-Ray. Integroitu WLAN jne. This is LIVING, boys!
XBOX360 on paskasuihku.Juuri tuo fanaattinen vouhotus estää edes harkitsemasta vakavasti sonyn tuotteita.
Ilmeisesti niiden ostaminen tekee ihmisen kärttyisäksi.
Joten jos ei xbox360, niin sitten wii.
- Pleikkari 3.
http://www.konsolifin.net/uutinen.php?site=ps2&id=4759
Virtasyöppöjä ovat!!. =( - kopioidaan
näköjään nyt kovaa kyytiä PS3:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619