uskaltaako 360 eliten ostaa vai onko siinäkin hyytymis ongelma?
elite
3
256
Vastaukset
Älä unohda liveä, missään ei oo hyytymisongelmaa.. :P
- BoxArt
Eipä ole nämä tuoreemmat boxit sen enempää hajoilleet kuin muiden valmistajien konsolit. Kunhan laite on valmistettu 2007 loppupuolella tai sen jälkeen, niin hyvin kestää. Mutta ainahan mikä tahansa laite voi hajota. Oma boxi kestänyt täysin ilman nikottelua monituntiset lähes päivittäiset pelisessiot. Muutenkin se on päällä lähes jatkuvasti, kun työnnän musan ja leffat verkon yli maciltä boxin kautta kotiteatteriini.
Ainoat ongelmat olleet parin demopelin hyytyminen joskus, mutta niissäpä oli varoituskin siitä, ettei kyseiset demot edusta laadultaan lopputuotetta. Ja live pätki jossain vaiheessa joskus. Mitä lie serveripäivityksiä microsoftilla. - Box86
Boxini on tehty 7.7 2007 ja siinä sisällä on uusi jäähdytyssiili taskulampulla katsoin.
Uusi Jäähdytyssiili asennetaan boxeihin jotka on antaneet punaiset kolme valoa. Noin 7.6 07 jälkeen boxeihin on jo tehtaalla asennettu uusi siili.
28.11 ostettu ja toiminut joka päiväisessä useiden tuntien käytössä upeasti. Vain kolmesti tiltannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599