Sonera huiputti

Hertta-Ruusu

Tyttäreni irtisanoi Soneran liittymänsä tasan kuukautta ennen kahden vuoden määräajan umpeutumista toukokuussa ja ihmettelin, kun hänelle ei tullut postissa irtisanomislappua. Käskin soittamaan sinne ja kun hän soitti sieltä nainen sanoi, ettei liittymää ole irtisanottu. Häntä oli laskutetettu 4 päivästä 18 euroa. Se nainen sanoi, että tyttäreni on sanonut, että hän irtisanoo puhelimen ei liittymää.Oli alkanut taas uusi kuukauden jakso. Nainen yritti kaikin tavoin tytärtäni jatkamaan Sonerassa, mutta tyttäreni sanoi, että ei,hän irtisanoo liittymän 6.7.08 alkaen.Hän kehotti tytärtäni vaihtamaan isompaan puhepakettiin, mutta uskoi,kun tyttäreni ei antanut periksi.On tullut soneralaisille kiire saada pidetyksi kiukkuiset asiakkaansa, kun kaikki maksaa niin tuhottomasti heidän puljussaan (aloitusmaksu, puhelimella soitto Soneraan)

3

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raija-Saija

      LOpetin myös oman liittymäni ja sain purkukoodin puhelimessa. Se oli #PW jne mutta miten ihmeessä saan kirjaimet tulemaan? Nythän en lähetä tekstiviestiä vaan yritän "soittaa" suoraan. Aina se vaan lykkää seiskaa. Apua!Vai onko asetuksissa joku purkukoodipaikka?
      Help!

      • supportin sepe

        On aika riski antaa vinkkiä purkukoodin syöttämiseen... mut vaikuttas sille, että toi on samalainen ohjauskoodi ku vaikka puhelimen version tarkistuskoodi... Eli se vaan syötettäs normaalissa tilassa... ei mitää valikoita, vaan pelkästään näppäilet sen koodin siihen puhelimeen...

        siis aivan samalla tapaa, ku soittaisin numeroon, jonka numeroa ei ole puhelimesi muistissa.

        Mutta tee se omalla vastuullas....


      • Tähden, risuaidan ja merkin varmaan löydät.

        Peen saat kun näppäilet * näppäintä kolme kertaa peräjälkeen.

        Ween saat näppäilemällä * näppäintä neljä kertaa peräjälkeen.

        Eipä kestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      104
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      834
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      749
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      560
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      455
    Aihe