...JussiHalit Sinulle=D
Vastaukset 11
- HTZA
KOKKO, Maakotka halii sinua.
:)- namisuku
...Kalevalasta...?
Juups, voisi olla "arpinen" Hali:( MaaKotkan hali:) - HTZA
namisuku kirjoitti:
...Kalevalasta...?
Juups, voisi olla "arpinen" Hali:( MaaKotkan hali:)kauan sitten Väinämöinen kertoi minulle miten Pohjan Akka saatiin kuriin.
Kalle teki siitä taulunkin.
Väinämöinen pitää vasemmasta kädestäni kinni, jotten pääse karkuun.
Siihen aikaan ei vielä Kotkien Husky-ruokaa ollut keksitty.
- misislisbet
Kiitos, kuin myös sinulle.
- -mummi56-
myös oikein leppoisaa keskikesän juhlaa rakkaittesi kanssa! Halaus!
- Pirre*
Tässä sitä vaan istutaan, pitänee tuohon savustuspaikalle kantaa kuivaa uunipuuta ja rikitellä siihen omat roihut, siinäpä se meittin kokkojuhla, - ei päästy saareenkaan ja mitä siellä sateella...ja pakkasella.
Hyvää Jussinpäivää Sinullekin. :) Eihän vaimo vaan nähnyt;)
Kaunista Juhannusta huonoista sääennusteista huolimatta!Suloista keskikesän juhlaa - :)
Kuten tietysti kaikille muillekin täällä haahuileville ;D- rentukka2
Olen yksin koko juhannuksen . Oma päätös.En pelkää olla yksin.Olen itselleni hyvää seuraa. Suosittelen muillekin.
- namisuku
rentukka2 kirjoitti:
Olen yksin koko juhannuksen . Oma päätös.En pelkää olla yksin.Olen itselleni hyvää seuraa. Suosittelen muillekin.
...mutta ei yksinäinen=D
Jussi halit sinulle ja kaikille myös minulta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391225Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4041135- 102915
- 82827
- 78812
- 82756
- 103694
- 50685
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676