Minne suuri idolimme 28 ... on kadonnut?
Palsta kaipaa humoristisia matkakertomuksia, joko todellisista tai mielikuvituksissa tehdyistä.
Kadonnut????
13
2464
Vastaukset
- on...
ja toivottavasti pysyykin poissa!
- _______::::::::
eikös toi mikä se nyt oli PERVOHOLLO ole saman sällin nic kuin 25 X PATTAYALLA
Kaipaan myös hra/rva/nti 28 x .... sanailua. Minä, Pellervo "Peltsi" Hollo, en ole monipersoona eli kirjoittelen vain omalla nimelläni.
Kirjoitit nimimerkeistä PERVOHOLLO ja 25 X PATTAYALLA, valitettavasti en tiedä kyseisistä nimimerkeistä tai niiden käyttäjistä mitään. Suosittelen ehdottomasti palstalle rekisteröitymistä niin ei tule epäselvyyttä kuka mitäkin kirjoittelee.
Minä kaipaan tänne asiallisia viestejä kuten hotellien tietoja, sääennusteita ja muita tärkeitä tiedotteita. En kaipaa mitään turhanpäiväistä huumoria.
Terveisin Pellervo Hollo ja Buddha-patsas- pattiksella nytte vai?
PellervoHollo kirjoitti:
Kaipaan myös hra/rva/nti 28 x .... sanailua. Minä, Pellervo "Peltsi" Hollo, en ole monipersoona eli kirjoittelen vain omalla nimelläni.
Kirjoitit nimimerkeistä PERVOHOLLO ja 25 X PATTAYALLA, valitettavasti en tiedä kyseisistä nimimerkeistä tai niiden käyttäjistä mitään. Suosittelen ehdottomasti palstalle rekisteröitymistä niin ei tule epäselvyyttä kuka mitäkin kirjoittelee.
Minä kaipaan tänne asiallisia viestejä kuten hotellien tietoja, sääennusteita ja muita tärkeitä tiedotteita. En kaipaa mitään turhanpäiväistä huumoria.
Terveisin Pellervo Hollo ja Buddha-patsasVaro ettei mene ile baarin ip banniin täällä suomi24:ssa. :-)
- PellervoHollolle.
PellervoHollo kirjoitti:
Kaipaan myös hra/rva/nti 28 x .... sanailua. Minä, Pellervo "Peltsi" Hollo, en ole monipersoona eli kirjoittelen vain omalla nimelläni.
Kirjoitit nimimerkeistä PERVOHOLLO ja 25 X PATTAYALLA, valitettavasti en tiedä kyseisistä nimimerkeistä tai niiden käyttäjistä mitään. Suosittelen ehdottomasti palstalle rekisteröitymistä niin ei tule epäselvyyttä kuka mitäkin kirjoittelee.
Minä kaipaan tänne asiallisia viestejä kuten hotellien tietoja, sääennusteita ja muita tärkeitä tiedotteita. En kaipaa mitään turhanpäiväistä huumoria.
Terveisin Pellervo Hollo ja Buddha-patsasOllen iloinen että olet kaivannut minua.
Olen suurella mielentyydytyksellä lukenut Sinun ja Buddha- patsaasi riehakkaita matkakuvauksia. Ovat kerrassaan riemastuttavia. Tosin olen huomannut että ylläpito ei kaikkea kertomaasi kovin montaa tuntia palstalla pidä. Minun viestini se poisti jonkin aikaa kaikki. Ja heti.
Toivomme varmaankin kaikki että saisimme Pattispalstan elämään
myös ylläpidon hieman sallivamman otteen avustuksella.
Vasta Pattikselta palaneena voin kertoa PellervoHollolle että hotellit olivat mainiot, ilmoista lupailevat lämpimiä. Mitään vitsiä en tähän uskalla yrittää vääntää koska nimenomaan niitä et nyt lukea halua.....
ystävällisin terveisin
sanailee pannasta palautettu 28 x......
- lehdestä
Tämän päivän lehdessä luki, että on hypännyt Mike Shopping Mallin katolta.
Rauha hänen sielulleen, missä sitten lieneekin.- Tällainen tapaus
Päätti että tän onnellisemmaksi ei miäs voi enää tulla.
- xxviiix
Tällainen tapaus kirjoitti:
Päätti että tän onnellisemmaksi ei miäs voi enää tulla.
En usko ,että niin fiksu miäs tommoiseen hommaan päätyis,meinaan 27x,luulen ,että pentsiinin suoritti meidän iloksemme serihvi hikintskukkahattu.
- uutiseen
Tällainen tapaus kirjoitti:
Päätti että tän onnellisemmaksi ei miäs voi enää tulla.
tuossa linkki uutiseen.
http://www.pattayaone.net/news_24_06_51_2.html
jos hautajatset South Pattayalle, niin mennään katsomaan, tulevatko tytöt itkijäeukoiksi.
- paljon minäkin
Samasta asiasta, että mihin se 28x on kadonnut!? Kyselin jo aiemmin miehen viimeisimpiä lomakuulumisia muttei ole kuulunut mitään... 28x äkkiä takas palstalle ettei tämä käy vallan tylsäksi luettavaksi!
Kirjoitti 1x Pattiksella/ 1. opetuslapsi - Anonyymi
Suuri idolimme kadonnut 10 vuotta sitten?
- Anonyymi
Olisko Hollo ollut Lerpan vähemmän lääkitty versio vuosia ja lääkekuureja sitten ?
Heh heh, katsoppas vain.., aloittajan kyselyyn on tullut 2888 uteliasta katsomaan että missä se 28x oikein luuraa?
Todella lämpimät kiitokseni kaikille ystävilleni joita on paljon enemmän kuin koskaan ikuna olisin voinut kuvitella....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19716- 93697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 32573
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502