huoltokirja pyytää säätämään venttiilit 12000 km kohdalla, joka osuu keskelle ajokautta. Ajattelin ajella syksyyn ja sitten mopedi perusteellisempaan huoltoo. Menee sitten 4000-5000 km yli optimiajankohdan. Välys korkeintaan kasvaa, eikä siten vaaraa venttiilin kantamisesta ja palamisesta. Japsi pyörä kyseessä. Korjatkaa jos löytyy toisenlaisia kokemuksia!
Venttiilien
3
441
Vastaukset
- oikl
Jos on palasäätö niin säätö ei hirveemmin muutu. Venttiilin välys voi ajossa yhtä hyvin pienentyä kun venttiili tai istukka antaa periksi.
Ota selvää joltain jolla on juuri sama malli miten säätöjen on käynyt.- Kantamaan
Kyllä harvemmin venavälys suurenee.Paremminkin ilosesti helisevä venttiilivälys pikkuhiljaa hiljenee ja lopulta kantaa.
Kyllähän se on niin että välykset pienenee nykypyörissä missä on palasäädöt.
Toisaalta eipä nuo välykset muutu juuri mihinkään ensimmäiseen viiteenkymppiin että voit kyllä huoletta myöhäistää tarkistusoperaatiota.
Toista se oli ennen kun melkein tonnin välein joutui ruuvaamaan puoleen taikka toiseen keinuvipusäätöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416