saan 450 € kuukaudes

jep jep

ton verran saan kuukaudes. repikää siit.

19

4055

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------------------...

      Mitä sä sit sen eteen teet?

      Ja saatko sitten mitään muuta?




      E:luulen et on läppä TAI siit oot niin hiton leija

    • ...

      Jos joskus joudut työttömäks peruspäivärahalle, niin saat vähemmän.

      • joo'o.. tuoko pitäis uskoo--

        josss saat tuon verran niin huhhuhh.. eipäp vanhempas paljoo ajattele!! tai no.. mistäs minä sen voin tietää--


      • ?!?

        Peruspäiväraha on 24.51€ päivässä että kyllä se pikkasen enemmän on. Ei vaan kannata ruveta opiskelemaan.


    • Taitaa vanhemmat lykätä rahaa kouraan et pysyis poissa jaloista... tota näkee hyvinkin paljon nykyään. Mutta tässä tapauksessa luultavasti on kyseessä lapsilisä joka annetaan lapselle käteen (ei ns. kuukausiraha) Aika perseestä tollanen, itte pensakana riitti hienosti 100mk/kk jumalauta ku se iski käsille ni oli kyllä hieno fiilis mennä hakee karkkia ja muuta kivaa :P

      • ostetaan

        Tässä näkyy toinenkin nykyajan ilmiö.
        Vanhemmat ei ehdi viettää aikaa lasten kanssa, jollon ajatellaan "annetaan meidän kallelle rahaa ja osotetaan rakkautta sillätavalla" Näin ei pitäisi olla


    • ---------------------

      Kenties joku hemmoteltu junnu olet?
      Ite tienasin reilussa parissa viikossa 880 e ihan puhtaalla työn teolla tuntipalkalla! Maanrakennuskoneita ajan siis.

    • ..l..

      Jos vanhempas antaa ton verran sulle kuukaudessa, voisit ajatella muitakin!! Esimerkiksi voisit hankkia kummilapsen afrikasta, jolle voisit sitten ostella koulutarvikkeita!! ;)) Hyödyllistä!! Oot aikas n00b jos käytät kaikki rahat ittees.. Riippuu hankitko rahat itse, vai saatko ne vanhemmiltasi.. Tietenkin jos sinulla on esim. mopo, ja bensat pitöä maksaa..

      • ...............

        Oot sie kyllä aikas rikas :D mie sain kuukausi rahaa viimeks joskus 90 luvun lopulla.joka päivä piti tehdä kotitöitä ja kerran kuukaudessa sai 50 markkaa ja sekin tuntu paljolta.


      • jep jep

        sit saan viel jos rahat ei riitä 200 € lisää


      • --------------------
        jep jep kirjoitti:

        sit saan viel jos rahat ei riitä 200 € lisää

        Varmaa sitte kolmekympinenkin ku oot niin sama homma jatkuu, avuton kun olet etkä osaa mennä töihin?

        Kyllä näitä hemmoteltuja penskoja riittää...


      • Niin että mopon gasoon 450€/kk?


    • mut mä saankin

      2500 euroa. mut käyn joka arkipäivä töissä.

    • saada

      Etpä taida saada ton vertaa.
      Taidat olla pikkupoika joka haluaa selitellä että rahaa löytyy, mutta oikeesti ei löydy.

      Mutta siinä tapauksessa että saat, niin oikeesti säälin sua, miten aiot toimia kun muutat kotoo esi, opiskeleen, saat ton verran mutta joudut maksaan sillä ruuat, vuokran, vaatteet, koulukirjat, bussiliput.
      Sitten menee peukku suuhun ja tulee itku

      • Päähän

        Jos saisin vaa ton verra hahhahhhaa


      • amisHH
        Päähän kirjoitti:

        Jos saisin vaa ton verra hahhahhhaa

        aika saatanan pellee. testaa käydä töissä nii sit osaat arvostaa rahaaki.


    • Eddie The Head

      saat 200e enemmän kuussa kun minä.Vaikka 250e on riittävä määrä.Mihin sinä sitten työnnät rahas? !!RESPECT!!

    • joo-ojuu

      15€ kuussa saan, ku teen kotitöitä summuuta hommaa. ja se ei aivan riitä kaikkiin syömisiin, bensoihin, juopotteluun summuuhun turhaan osteluun :D. että kyllä omista kesätyörahoista aika paljo menee

    • kekkonen

      Katotaan ku sä saat. Ontainnu mennä eurot ja markat sekasin xD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terno Hedman Oy

      Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      20
      2279
    2. Mahtava huomata

      Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      31
      1645
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

      Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      10
      1600
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

      Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      172
      1542
    5. Mitä ajattelet tästä kaikesta

      Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      33
      1286
    6. Mä koin helpompana

      Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      8
      1212
    7. Luovutitko jo nainen?

      En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      55
      968
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      17
      885
    9. Kysytään nyt sitten vielä

      Mitä ajattelisit siitä jos ottaisin yhteyttä sinuun? Yrittäisin jälleen saada sinuun yhteyden ja kertoa edelleen tuntei
      Ikävä
      38
      845
    10. Olin koko ajan

      Mukanasi tässä. Halusin että tunnet tunteita ja olet tärkeä. Sä ansaitsit tämän kaiken. Päästän sinut nyt lentoon ja to
      Ikävä
      72
      763
    Aihe