Mun Pokemon party on melkein jo nelkyt levellisii oisko missään paikkaa, jossa vois harjottaa 37-38 lvl:lisiin, että voittaisi Galactic ryhmän pomon. Ja peli on Pearl.
kysyttävää
7
378
Vastaukset
- pokemonhullu
Käytä vs.seekkeriä mennäksesi muiita trainereita vastaan tai mene vähän mt.cornetista eteenpäin ja siellä team galactia vastaan (ei tarvi mennä pomoo vastaan)
mä oon päihittäny kaikki galactic paitsi en pomoa. Mä oon harjotellu lumisella aluaalle vaan ne alkaa käymään liian helpoiksi voittaa.
- pokemonhullu
flareon85 kirjoitti:
mä oon päihittäny kaikki galactic paitsi en pomoa. Mä oon harjotellu lumisella aluaalle vaan ne alkaa käymään liian helpoiksi voittaa.
ei maha mitään:(
- patso-ragy
pokemonhullu kirjoitti:
ei maha mitään:(
No käytä Vs.seekkeriä joissaki routeilla jossa ois saman levelissii, muuten minkä levelliset ne pokémonit on Galaticin johtajalla ??
- pokemonhullu
patso-ragy kirjoitti:
No käytä Vs.seekkeriä joissaki routeilla jossa ois saman levelissii, muuten minkä levelliset ne pokémonit on Galaticin johtajalla ??
http//:www.youtube.com
pokemonhullu kirjoitti:
http//:www.youtube.com
40-46 lvl muistaakseni ja vs seeker ei toimi luolissa.
- patso-ragy
flareon85 kirjoitti:
40-46 lvl muistaakseni ja vs seeker ei toimi luolissa.
mene ulos käyttää sitä vs.seekkerii -.-'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403326- 703027
- 1442645
- 1022472
- 1582134
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201918Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa261555- 401549
- 571121
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To251050