Mielettömän halpaa :)

Eilen tuli ajettua kotiin viimeisin hankinta, vuosimallin '91 XM 2.0i automaatti. Kaksilla aluvanteilla, cruise, mp3-soitin, sähkölasit, k-ohjauttava keskuslukko jne. No, onhan tuossa laittoa koska edellinen omistaja oli unohtanut auton käymään pihalle kolmeksi tunniksi korjatessaan pientä vesivuotoa ja keittänyt koneen ihan kunnolla :)

Niin, mitäkö se maksoi ... 200 euroa :) Käytännössä ilmainen auto, sähköpuolella kaikki toimii kuten tuo automaattilaattikokin - ja kertakaikkiaan mahtavat kyydit. Jääkö vielä kysyttävää miksi näitä viitsii yhä harrastaa? :)

6

1150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäppinen

Toisilla käy tuuri, oman -90 automaatti XM:n myin 1690€ pois.
      Ostaisin varmasti takaisin jos 200€ sais...

• flaksi

kävi vuosi sitten, ostin -95 zx:n viidelläkympillä ja mäyräkoiralla karhua. Olen tuolla vuoden ajellut, eikä arvo ole pudonnut. Ihmeellisen vähän menettävät hintaansa nämä sitikat!

• Sanoi että

Pahuus tuo Ville-Veikko varmaan hourii kun sanoi että hinta alenee ihan tuhansia. No jos sille tuli jokin virhe tuossa ajanlaskennassa vai oisko desimaalivirhe ?

• Mäkelän Juuso

Minulla oli paljon edullisempi auto kuin sinun Citroen. Se ei kylläkään ole Citroen joka oli minulla noin 15 minuuttia. Olin kuukausi sitten tuomassa metsästä viimeistä tukkikuormaa mutta en päässyt tielle kun siinä metsätieliittymässäni oli auto katollaan ja palokunta oli siinä imeyttämässä maahan menneitä öljyjä. Kysyin palopäälliköltä jos saisin traktorini kourakuormaajalla siirtää tuota autoa sen verran sivuun, että pääsen jatkamaan matkaani, niin siihen tuli auton omistaja ja sanoi saat koko auton jos viet sen pois ja hän maksaa 200 €uroa. Se mies sanoi siihen autoon tulleen styyrsnekka vian jonka takia se oli mennyt tuohon siltarumpuni päähän ja edelleen katolleen. Sain 200 €uroa ja nostin auton kourakuormaajalla tukkikuorman päälle. Siinä oli sitten autopurkaamo 2 kilometrin päässä ja siinä oli kovin kuoppia tiessä niin jouduin ajamaan hiljaa kun tuo auto aikoi tippua alas. Tuo autopurkaamon mies pysäytti minut ja sanoi maksavansa 500 €uroa ja hoitavansa paperiasiatkin samaan hintaan, tein kaupat joten sai varttitunnissa 700 €uroa tuosta autosta ihan noin vain. Että on niitä muitakin edullisia autoja.

• Anglia.

ostin C5 farkun -05 lakupötköllä ja 4kpl tyhjiä lidlin tölkkejä.Ainoa vika on kun se unohti sen talvella käymään pihalle 10 minuutiksi ja huohotin jääty ja paine poksautti moottorin neljään osaan.En viitsinyt kunnostaa sitä vaan annoin sen naapurille koirankopiksi.

• Efraimi

Sinä se sitten vasta eläintenystävä. Kyllä siinä koira nauttii ja sinäkin haukkua räkätät kaikkea mikä liikkuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      206
      3180
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2053
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1682
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      189
      1627
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      173
      1540
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      184
      1442
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1288
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1241
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1131
    Aihe