CoD 4 ongelma!!!

Harmittaa...

Mulla on semmoinen ongelma, että Xbox Live sammuu kesken pelin ja tulee lukemaan jtn tuonnepäin "You must active network" tai sitte tulee lukemaan "Unable join to game session"...
Missä on vikaa, onko modeemissa, Xbox Livessä vai Xboxin nettikaapelissa?
Voisko siitä olla apua jos hommaisin sen langattoman nettijutun?
Oon menettäny näitten ongelmien takia jotain 20 lvl...

14

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijlkuhjkyh

Modeemisi menettää yhteyden servereihin. Sinuna ostaisin käyttökelpoisen modeemin. Tuo ei ole normaalia

• -uus modeemi
        -nopeempi yhteys esim 2mb molempiin suuntiin

• Harmittaa...
        BlackGuard kirjoitti:

-uus modeemi

Kiitos avusta... Pitää hommata uus modeemi... Mulla on jo 8 megan yhteys. ;D

• pleke codmies
        Harmittaa... kirjoitti:

Kiitos avusta... Pitää hommata uus modeemi... Mulla on jo 8 megan yhteys. ;D

plekel ei kää tollasii kämäyksii lol tiedän jo ratkaisun vie poksi kaatopaikalle ja osta pleke

• Harmittaa...
        BlackGuard kirjoitti:

-uus modeemi

Ei auttanu, ostin uuden modeemin, samat ongelmat vielä PRKL

• Muttaaaa
        Harmittaa... kirjoitti:

Ei auttanu, ostin uuden modeemin, samat ongelmat vielä PRKL

Hyvin harvoin..yleensä siinä 15-16 välissä tulee jos tulee noit you must have an active internet connection..

Itseäni auttoi se että KIRJAUDUIN ULOS ja sitten taas sisää uudestaa.jos ei auta niin sammuta boksi ja vähä aja pääst yritä uudestaa.Toivottavasti auttaa

• Harmittaa...
        Muttaaaa kirjoitti:

Hyvin harvoin..yleensä siinä 15-16 välissä tulee jos tulee noit you must have an active internet connection..

Itseäni auttoi se että KIRJAUDUIN ULOS ja sitten taas sisää uudestaa.jos ei auta niin sammuta boksi ja vähä aja pääst yritä uudestaa.Toivottavasti auttaa

No kyllähän se auttaa, mutta sitten taas menettää ne pelatut asiat esim. aseet, niiden varusteet ja levelit... Oon menettäny näitten ongelmien takia ihan tarpeeksi, niin ei kyllä huvita enää yhtään pelata turhaan. :( Missäköhän helkkarissa se vika on, kun oon jo hommannu uuden modeeminkin, mutta ei ollu apua!!! Yleensä ongelmat ilmenee siinä, kun lähtee serveriltä pois, niin tulee lukemaan näitä "You must ave an active network" ja "Unable join to game session". Voisko ongelma olla Soneralla, jolta mulla nettiyhteys, Xboxissa vai missä? Olen tehnyt asetuksissa sen Nettiyhteys testin ja siinä yleensä se antaa MTU - failed tai ISMC - failed... Jos joku osaa auttaa niin vois auttaa, kun mun naapuritkin jo varmaan alkaa kyllästyä, kun oon kiroillu näitten ongelmien kanssa kaksi viikkoa. Tuntuu jo siltä että lähen viemään Xboxin kaatopaikalle ja hommaan PS3 tai uuden tietokoneen. Tai voiskohan se vika olla CoD 4 pelissä, kun en oo kokeillu muissa peleissä nettipeliä...???

• BoxArt

Mulla Soneran tarjoama yhteys pätkii silloin tällöin poikki. Siis ei pelkästään xboxliveä vaan modeemi menettää kokonaan yhteyden nettipalvelun tarjoajan pönntöihin. Kokeiltu on modeemin vaihtoa ja tilannetta on selvitelty operaattorinkin kanssa ilman kummempaa tulosta.
        Yksi vaikuttava tekijä voi olla puhelin pistokkeen ja adsl-modeemin välisen kaapelin pituus/laatu.
        Toinen esim talon sisäverkon johdotusten laatu ja mahdollisesti moni muukin tekijä.

• kiusannee

Samaa vikaa (ollut)

Minulla on A-link modeemi, langaton. Xbox on siinä kuitenkin kiinni kaapelilla. Itselläni oli täysin kuvailemasi kaltaisia ongelmia, mutta ratkaisu siihen löytyi ko. modeemin palomuurista!

Otan nykyään aina ennenkuin alan pelaamaan livessä modeemin palomuurin pois käytöstä. Eipä ole pätkinyt ollenkaan palomuuri disabloituna. En kyllä ole palomuurin huomannut haittaavan muissa peleissä kuin Cod4:ssä, mutta toisaalta muita pelejä ei ole tullut livessä tuntikausia tahkottuakaan :)

• Harmittaa...

Miten otan sen palomuurin pois? Tietokoneella?

• Kiusannee
        Harmittaa... kirjoitti:

Miten otan sen palomuurin pois? Tietokoneella?

Tietokoneella joo. En tiedä mikä modeemi sinulla on, mutta ainakin omassani on oletusasetuksena palomuuri päällä.

Modeemin ohjeiden mukaan yhdistät siihen modeemiin, saattaa kysyä salasanaa ja mahdollisesti asuinpaikkaa (maa). Ohjeet kyllä kertoo:)
        Kun olet päässy modeemiin sisään (tapahtuu web-selaimella, explorer ainakin toimii) Etsit sieltä modeemin asetuksista firewall kohdan ja klikkaat disable.

Kaikki modeemit vähän erilaisia. Tossa nyt lähinnä periaate miten se tapahtuu. Helppoa kuin mikä.

No niin - virtuaalisella sotarintamalla tavataan!

• harmittaa...

Ei auttanu vaikka otin palomuurin pois päältä... :(

• kiusannee

Kokeile ottaa myös NAT pois päältä jos modeemissa on sellainen.

• harmittaa...
        kiusannee kirjoitti:

Kokeile ottaa myös NAT pois päältä jos modeemissa on sellainen.

Se autto, kiitos sulle "kiusannee", nyt oon päässy pelailee kunnolla. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4240
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2393
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      35
      2389
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2144
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1917
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1905
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1587
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1560
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1558
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      76