Vain yksi puute on koneessa nimeltä Xbox 360.
Sillä ei voi surfata. Voi kun tulisi surffaus mahdollisuus. En tekisi tietokoneella enää mitään.
Muutenkin olen lopettanut pelaamisen tietokoneella pelien pätkimisien vuoksi ja jatkuvan päivittämisen vuoksi. Nyt on box ja pelit pyörii.
NYT KAIKKI MICROSOFTILLE VIESTIÄ ETTÄ SURFFAUS TYÖKALUT SEURAAVAN PÄIVITYKSEN MUKANA!
PS. jotain olen olen kuullut että joulun aikoihin tulee upea "laajennus" päivitys boxiin ja on ollut puhetta surffauksesta.
Yksi puute boxissa: surffaus.
7
305
Vastaukset
mahdollisesti tulee, itellä tosin kone vieres nii voi olla meses samallaku lives pelaa yms.
jouluun siis =)- MS Rules!
Pelikonsolissa ei webbiselaimia tarvita. Piste.
- jilkjhk
et varmaan ikinä arvaa mihin käyttöön olen boxin ostanut o_O
- Xbox 360
Siksi tahtoisin Xboxiin nettisurffaamisen sillä pc:ni on ikivanha ja olen köyhä ja ei ole varaa ostaa uutta tietokonetta. Ja rasittaa nousta sohvalta tietokoneelle,siirtää ethernet kaapeli pc:n modeemiin ja mennä nettiin. Tahtoisi vaan maata sohvalla ja selata nettiä boxilla 32tuuman taulutv:llä vanhan17tuuman tietokoneen näytön sijaan. Ja kaikenlisäksi joku kokoajan kompastumassa johtoihin jotka siis ovat maassa kun boxiin on laitettu ethernet johto ja sieltä adsl modeemiin maata pitkin ;(
mutta kyllä se netti sieltä boxiin vielä tulee.
Microsoft osaa yllättää! - hyvä niin
Xbox 360 kirjoitti:
Siksi tahtoisin Xboxiin nettisurffaamisen sillä pc:ni on ikivanha ja olen köyhä ja ei ole varaa ostaa uutta tietokonetta. Ja rasittaa nousta sohvalta tietokoneelle,siirtää ethernet kaapeli pc:n modeemiin ja mennä nettiin. Tahtoisi vaan maata sohvalla ja selata nettiä boxilla 32tuuman taulutv:llä vanhan17tuuman tietokoneen näytön sijaan. Ja kaikenlisäksi joku kokoajan kompastumassa johtoihin jotka siis ovat maassa kun boxiin on laitettu ethernet johto ja sieltä adsl modeemiin maata pitkin ;(
mutta kyllä se netti sieltä boxiin vielä tulee.
Microsoft osaa yllättää!jos selain olisi katsottu tarpeelliseksi pelikoneessa, se olisi ollut mukana jo alunperinkin.
hyvä niin kirjoitti:
jos selain olisi katsottu tarpeelliseksi pelikoneessa, se olisi ollut mukana jo alunperinkin.
X360 on pelaamiseen, mutta ei se varmaan ketään haittais vaikka siinä nettiselain olisi kuten PS2:sessa aikoinaan..
BlackGuard kirjoitti:
X360 on pelaamiseen, mutta ei se varmaan ketään haittais vaikka siinä nettiselain olisi kuten PS2:sessa aikoinaan..
Voisi siihen 360:n laittaa selaimen. Jos ei halua käytää Boxia muuhun kuin pelaamiseen, niin kuka sitä selainta pakottaa käyttämään? Jos teillä on tietokone millä pääsee nettiin, käyttäkää sitä älkääkä valittako siitä jos muut sen haluavat.
Joka tapauksessa, onhan siinä jo Marketplace, mikä osaltaan on jo melkein sama kuin PS2:sen selain oli.
PS. Sori Black, painoin väärää "vastaa"-nappia, että toi eka kohta on noille alkuosan valittajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894230
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032383Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?342368Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972134Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321895
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 291558
- 761321