Yksi puute boxissa: surffaus.

Vain yksi puute

Vain yksi puute on koneessa nimeltä Xbox 360.
Sillä ei voi surfata. Voi kun tulisi surffaus mahdollisuus. En tekisi tietokoneella enää mitään.
Muutenkin olen lopettanut pelaamisen tietokoneella pelien pätkimisien vuoksi ja jatkuvan päivittämisen vuoksi. Nyt on box ja pelit pyörii.
NYT KAIKKI MICROSOFTILLE VIESTIÄ ETTÄ SURFFAUS TYÖKALUT SEURAAVAN PÄIVITYKSEN MUKANA!

PS. jotain olen olen kuullut että joulun aikoihin tulee upea "laajennus" päivitys boxiin ja on ollut puhetta surffauksesta.

7

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisesti tulee, itellä tosin kone vieres nii voi olla meses samallaku lives pelaa yms.

      jouluun siis =)

    • MS Rules!

      Pelikonsolissa ei webbiselaimia tarvita. Piste.

    • jilkjhk

      et varmaan ikinä arvaa mihin käyttöön olen boxin ostanut o_O

      • Xbox 360

        Siksi tahtoisin Xboxiin nettisurffaamisen sillä pc:ni on ikivanha ja olen köyhä ja ei ole varaa ostaa uutta tietokonetta. Ja rasittaa nousta sohvalta tietokoneelle,siirtää ethernet kaapeli pc:n modeemiin ja mennä nettiin. Tahtoisi vaan maata sohvalla ja selata nettiä boxilla 32tuuman taulutv:llä vanhan17tuuman tietokoneen näytön sijaan. Ja kaikenlisäksi joku kokoajan kompastumassa johtoihin jotka siis ovat maassa kun boxiin on laitettu ethernet johto ja sieltä adsl modeemiin maata pitkin ;(
        mutta kyllä se netti sieltä boxiin vielä tulee.
        Microsoft osaa yllättää!


      • hyvä niin
        Xbox 360 kirjoitti:

        Siksi tahtoisin Xboxiin nettisurffaamisen sillä pc:ni on ikivanha ja olen köyhä ja ei ole varaa ostaa uutta tietokonetta. Ja rasittaa nousta sohvalta tietokoneelle,siirtää ethernet kaapeli pc:n modeemiin ja mennä nettiin. Tahtoisi vaan maata sohvalla ja selata nettiä boxilla 32tuuman taulutv:llä vanhan17tuuman tietokoneen näytön sijaan. Ja kaikenlisäksi joku kokoajan kompastumassa johtoihin jotka siis ovat maassa kun boxiin on laitettu ethernet johto ja sieltä adsl modeemiin maata pitkin ;(
        mutta kyllä se netti sieltä boxiin vielä tulee.
        Microsoft osaa yllättää!

        jos selain olisi katsottu tarpeelliseksi pelikoneessa, se olisi ollut mukana jo alunperinkin.


      • hyvä niin kirjoitti:

        jos selain olisi katsottu tarpeelliseksi pelikoneessa, se olisi ollut mukana jo alunperinkin.

        X360 on pelaamiseen, mutta ei se varmaan ketään haittais vaikka siinä nettiselain olisi kuten PS2:sessa aikoinaan..


      • BlackGuard kirjoitti:

        X360 on pelaamiseen, mutta ei se varmaan ketään haittais vaikka siinä nettiselain olisi kuten PS2:sessa aikoinaan..

        Voisi siihen 360:n laittaa selaimen. Jos ei halua käytää Boxia muuhun kuin pelaamiseen, niin kuka sitä selainta pakottaa käyttämään? Jos teillä on tietokone millä pääsee nettiin, käyttäkää sitä älkääkä valittako siitä jos muut sen haluavat.

        Joka tapauksessa, onhan siinä jo Marketplace, mikä osaltaan on jo melkein sama kuin PS2:sen selain oli.

        PS. Sori Black, painoin väärää "vastaa"-nappia, että toi eka kohta on noille alkuosan valittajille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe