neuvos aloitti kuntakierroksensa tänään Juntusrannasta, pitää ottaa vain selvää Suomussalmelaisten mielipiteistä, missä mennään armon vuonna 2008.
Juntusranta
9
913
Vastaukset
- 1940-luvulla syntynyt
Kannattaa kartoittaa kaikki kylät keinottelijoiden aikakautena, koska köyhyys ja kurjuus on lähellä ruuan ja energian voimakkaan kallistumisen vuoksi.
- Hepuli.
Mitä sinä niilläkin tiedoilla teet,mihinkään et pysty vaikuttamaan ja etkö ole kuullut että tieto lisää tuskaa.jos jotakin pystyt tekemään niin laskeppa bensan hintaa,siitähän moni asia alkoi kalliimmaksi mennä,tosin sähkö jo ennen sitä.jäänpä odottamaan että kurjuutta jotenkin kansalaisilta kevennät,pelkkä reikäleipä torilta jaettuna ei siihen riitä.Olisi suurien puheiden sijasta mukava nähdä että olisit oikeasti jotakin asioiden eteen tehnyt.
Hepuli. kirjoitti:
Mitä sinä niilläkin tiedoilla teet,mihinkään et pysty vaikuttamaan ja etkö ole kuullut että tieto lisää tuskaa.jos jotakin pystyt tekemään niin laskeppa bensan hintaa,siitähän moni asia alkoi kalliimmaksi mennä,tosin sähkö jo ennen sitä.jäänpä odottamaan että kurjuutta jotenkin kansalaisilta kevennät,pelkkä reikäleipä torilta jaettuna ei siihen riitä.Olisi suurien puheiden sijasta mukava nähdä että olisit oikeasti jotakin asioiden eteen tehnyt.
vielä valinnut minua vaikuttamaan se on vain siitä enää ollut kiinni,terveisin neuvos.
- SIITÄ SE
hätä häviää kun rantaneuvos kiertää,
puutabheinää koko juttu, mutta niin se aina ollut,
oma maailma, antaapa olla, ei sillä oo merkitystä, PISTE- raokan
kiertää. Soapihan tavata kaltaesijaan viimestään Vuokissa.
Voe hyvänen sentään, rantis kiertää ja kerjää
- väärää politiikkaa
Kunnallisvaaleissa tarvitaan Neuvoksen kaltaisia aktiivisia ehdokkaita.
- Van en tiijä
..mäne sanomaan niille juntusrantalaiselle,
että möisivät rantatonttinsa silmäätekeville.
Siellä on aktiivista väkeä onhan juntuslaisilla
kokemusta kolhoosielämästäkin. kunnallisvaaliedokkaaksi Suomussalmella nyt kunnassamme olisi jaettavaa vain jakajat eivät osaa suorittaa jakoa oikein.
Suomussalmi puolue pystyyn vain ja ehdokkaat sisään kirjautumaan muuten ei tule enää lasta eikä muutakaan, politiikkan terveisin "Rantaneuvos"- menoville
rantaneuvos1 kirjoitti:
kunnallisvaaliedokkaaksi Suomussalmella nyt kunnassamme olisi jaettavaa vain jakajat eivät osaa suorittaa jakoa oikein.
Suomussalmi puolue pystyyn vain ja ehdokkaat sisään kirjautumaan muuten ei tule enää lasta eikä muutakaan, politiikkan terveisin "Rantaneuvos"Oikeaa asiaa. Niin sitä pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994