Eli en oikein tiedä kovin paljoa näistä asioista, mikä siis on muotia pojilla tällä hetkellä? Tai olen siis 15v poika ja olen omasta ja monen muunkin mielestä melko hyvännäköinen, mutta en pukeudu välttämättä parhaalla mahdollisella tavalla, joten jos (ja kun) haluan näyttää hyvältä, niin mitä mun kannattaa laittaa päälle? Tarkoitan siis sellaisia vaatteita joita käytetään ihan koulussa, kaupungilla jne. eli ei mitään juhlavaatteita eikä mitään urheiluvaatteita..
Mikä on muotia?
8
759
Vastaukset
- joo'o
Ei nyt välttämättä ole mitään juuri oikeaa muotia. Mutta esim tietynlaiset kauluspaidat ja palmukuvioiset shortsit ym. ovat muotia. Hyvin pysyt perässä kun kiertelet vain vaatekauppoja läpi ja etsit sieltä mieluisia vaatteita. jos nyt jotai suuntaa haluat muodille niin voit vaikka katsoa netistä vaatekauppojen mainoksia. Kuten esim H&M kotisivuilla:
http://shop.hm.com/fi/Ole mieluummin tyylikäs kuin muodikas.
Tyylikäs voi olla kuka vaan, kunhan kantaa vaatteitaan itsevarmasti ja pitää niistä itse.
Sitäpaitsi. Muodikkainta on olla erilainen..
Pukeudu ROHKEASTI just niin kuin haluat. Älä niin kuin suurten vaatekauppaketjujen mallit. :)- aloittaja s
Juiseee kirjoitti:
Ole mieluummin tyylikäs kuin muodikas.
Tyylikäs voi olla kuka vaan, kunhan kantaa vaatteitaan itsevarmasti ja pitää niistä itse.
Sitäpaitsi. Muodikkainta on olla erilainen..
Pukeudu ROHKEASTI just niin kuin haluat. Älä niin kuin suurten vaatekauppaketjujen mallit. :)Juu siis ei mun sellane tartte olla niiku suurte kauppaketjuje mallit, mutta haluisin vaa että muutki kun mä ite tykkäis mun pukeutumistyylistä, nii sen takia vaa haluisin tietää että mikä nyt on muotia. :D
aloittaja s kirjoitti:
Juu siis ei mun sellane tartte olla niiku suurte kauppaketjuje mallit, mutta haluisin vaa että muutki kun mä ite tykkäis mun pukeutumistyylistä, nii sen takia vaa haluisin tietää että mikä nyt on muotia. :D
Ahaa... Miten mielestäs nyt pukeudut?
Osaatko kuvailla..?
Jotain merkkejä?
- emokid.
nykyään ei voi sanoa mikä on muotia. on vain tyylejä/kulttuureja. Se riippuu ihan siitä mikä sä oot (emo, gootti, hoppari yms.)
- nuoripoika15
Varmaanki fruittari :D
- tyttö15
nuoripoika15 kirjoitti:
Varmaanki fruittari :D
fruittari tyyli on iha ok. mut siis osta jtn wescin huppareit tai muita ja jtn kivoi t-paitoi mist ite tykkäät. ja jotku farkut joita roikotat sitte siinä perseen kohalla ja sen verran kuitenki pitkä paita, ettei sun bokserit näy. se näyttää iha vitun hyvältä ku jätkä roikottaa sellasii mustii pillei
- hasdahdh
tyttö15 kirjoitti:
fruittari tyyli on iha ok. mut siis osta jtn wescin huppareit tai muita ja jtn kivoi t-paitoi mist ite tykkäät. ja jotku farkut joita roikotat sitte siinä perseen kohalla ja sen verran kuitenki pitkä paita, ettei sun bokserit näy. se näyttää iha vitun hyvältä ku jätkä roikottaa sellasii mustii pillei
Hopparit on parhaita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744658- 332591
- 402414
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin221861Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401752- 821603
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251582- 1521445
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190