Eli mitä teille tulee ekana mieleen jos näätte jonku nuoren pojan (n.15v) käyttävän esim. valkoisia capreja ja vaaleanpunaista paitaa tai vaikkapa mustia pillejä ja vaaleanpunaista paitaa. Että tuleeko teillä mieleen ekana, että 'Joo toi on saletisti homo' vai 'Toi on vitun hyvännäkönen, oispa muut samanlaisii' :D vai jotai tolta väliltä :D
Mitä teille ekana tulee mieleen?
9
778
Vastaukset
- uzha
valkonen ja vaaleenpunanen siitä kyllä tulee pojaksi mieleen aika helposti homo. Mutta naama kertoo kyllä enemmän mielestäni ja luonne kun pukeutumis tyyli. Mutta silti ehkä vörweitä tulisi mieleen homo.
paitsi jos sillä ois pitkä musta/ruskea hevaritukka ja arpinen naama....sitten en tiedä että mitä siitä ajattelisin
vannoutunut_fani kirjoitti:
paitsi jos sillä ois pitkä musta/ruskea hevaritukka ja arpinen naama....sitten en tiedä että mitä siitä ajattelisin
Jos jokainen noin pukutuva ois homo, me kuoltaisiin sukupuuttoon.
Kuvailemas tyyli on jo niin yleistä, ettei kukaan jaksa edes kattoa.. saati sitten miettiä henkilön seksuaalista suuntautumista.
Ellei sitten asuta jossain ihan korvessa, jossa kuuminta hottia on pilottitakki ja maiharit kaiken muun ollessa homopukeutumista.´
Jos ajattelit ite pukeutua noin miten sanoit, niin anna mennä vaan jos ite tykkäät. On hienoa jos pystyy luontevasti esiintymään oli vaatteet mitkä tahansa. Vielä parempi asia on jos vaatteistansa saa itseluottamusta. Usein monet pukeutumistansa enemmän miettivät ja siihen panostavat juuri saavat itseluottamusta siitä, että tietävät näyttävänsä hyvältä. Ainakin omasta mielestään, ja sehän riittää..
Pointti siis se, että nykyään enää pukeutumisen perusteella ei voi tietää onko joku homo vai ei.- nuoripoika.
Juiseee kirjoitti:
Jos jokainen noin pukutuva ois homo, me kuoltaisiin sukupuuttoon.
Kuvailemas tyyli on jo niin yleistä, ettei kukaan jaksa edes kattoa.. saati sitten miettiä henkilön seksuaalista suuntautumista.
Ellei sitten asuta jossain ihan korvessa, jossa kuuminta hottia on pilottitakki ja maiharit kaiken muun ollessa homopukeutumista.´
Jos ajattelit ite pukeutua noin miten sanoit, niin anna mennä vaan jos ite tykkäät. On hienoa jos pystyy luontevasti esiintymään oli vaatteet mitkä tahansa. Vielä parempi asia on jos vaatteistansa saa itseluottamusta. Usein monet pukeutumistansa enemmän miettivät ja siihen panostavat juuri saavat itseluottamusta siitä, että tietävät näyttävänsä hyvältä. Ainakin omasta mielestään, ja sehän riittää..
Pointti siis se, että nykyään enää pukeutumisen perusteella ei voi tietää onko joku homo vai ei.Joo elikkä itse olen myös sitä mieltä, että pukeutumisen perusteella ei voi sanoa homoksi (nojoo on joitain ääritapauksia, esim meijän koulussa on yksi homo siis oikeasti homo, ja se kyllä pukeutuu sillei et kukaan hetero ei pukeutuis sillei, en siis tuomitse ketään) Joo kyllä mää käytän aina välillä valkosii housui ja vaalenpunast paitaa, vaikka oon siis 100% hetero. Halusin vaa tietää mitä mieltä ihmiset täällä on siitä.
nuoripoika. kirjoitti:
Joo elikkä itse olen myös sitä mieltä, että pukeutumisen perusteella ei voi sanoa homoksi (nojoo on joitain ääritapauksia, esim meijän koulussa on yksi homo siis oikeasti homo, ja se kyllä pukeutuu sillei et kukaan hetero ei pukeutuis sillei, en siis tuomitse ketään) Joo kyllä mää käytän aina välillä valkosii housui ja vaalenpunast paitaa, vaikka oon siis 100% hetero. Halusin vaa tietää mitä mieltä ihmiset täällä on siitä.
ja kysymys oli"mitä ensimmäiseksi mieleen tulee.....)
kun tuo kuvaillun-näköinen henkilo tulisi vastaan niin kyllä ensimmäinen ajatus olisi varmaan homo,mutta kyllä niitä poikkeuksiakin on,jos pidät tyylistäsi,niin se on hyvä,esim. minä itse en välitä siitä mitä muut ajattelevat pukeutumisestani
koulussa minä leimaannuin erilaiseksi juuri sen takia että vältin pukeutumasta niinkuin muut- tööts
vannoutunut_fani kirjoitti:
repesin! toi hevari-mielleyhtymä oli liikaa valkosten caprien kanssa :DD
- opqrstu.
Tulee ajatus "Ah ihanaa kun on kerrankii joku erilainen poika eikä sellain vitun massateini joka käyttää raitahupparii ja piloottilasei."
- Kekkilän_Taneli
Öö fruittari? (katso lisää wikipediasta hakusanalla metroseksuaali)
- 789987
nam nam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744658- 332591
- 402414
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin221861Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401752- 821603
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251582- 1521445
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241328Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941190