Mitä teille ekana tulee mieleen?

nuoripoika

Eli mitä teille tulee ekana mieleen jos näätte jonku nuoren pojan (n.15v) käyttävän esim. valkoisia capreja ja vaaleanpunaista paitaa tai vaikkapa mustia pillejä ja vaaleanpunaista paitaa. Että tuleeko teillä mieleen ekana, että 'Joo toi on saletisti homo' vai 'Toi on vitun hyvännäkönen, oispa muut samanlaisii' :D vai jotai tolta väliltä :D

9

802

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uzha

valkonen ja vaaleenpunanen siitä kyllä tulee pojaksi mieleen aika helposti homo. Mutta naama kertoo kyllä enemmän mielestäni ja luonne kun pukeutumis tyyli. Mutta silti ehkä vörweitä tulisi mieleen homo.

• paitsi jos sillä ois pitkä musta/ruskea hevaritukka ja arpinen naama....sitten en tiedä että mitä siitä ajattelisin

• vannoutunut_fani kirjoitti:

paitsi jos sillä ois pitkä musta/ruskea hevaritukka ja arpinen naama....sitten en tiedä että mitä siitä ajattelisin

Jos jokainen noin pukutuva ois homo, me kuoltaisiin sukupuuttoon.
        Kuvailemas tyyli on jo niin yleistä, ettei kukaan jaksa edes kattoa.. saati sitten miettiä henkilön seksuaalista suuntautumista.

Ellei sitten asuta jossain ihan korvessa, jossa kuuminta hottia on pilottitakki ja maiharit kaiken muun ollessa homopukeutumista.´

Jos ajattelit ite pukeutua noin miten sanoit, niin anna mennä vaan jos ite tykkäät. On hienoa jos pystyy luontevasti esiintymään oli vaatteet mitkä tahansa. Vielä parempi asia on jos vaatteistansa saa itseluottamusta. Usein monet pukeutumistansa enemmän miettivät ja siihen panostavat juuri saavat itseluottamusta siitä, että tietävät näyttävänsä hyvältä. Ainakin omasta mielestään, ja sehän riittää..

Pointti siis se, että nykyään enää pukeutumisen perusteella ei voi tietää onko joku homo vai ei.

• nuoripoika.
        Juiseee kirjoitti:

Jos jokainen noin pukutuva ois homo, me kuoltaisiin sukupuuttoon.
        Kuvailemas tyyli on jo niin yleistä, ettei kukaan jaksa edes kattoa.. saati sitten miettiä henkilön seksuaalista suuntautumista.

Ellei sitten asuta jossain ihan korvessa, jossa kuuminta hottia on pilottitakki ja maiharit kaiken muun ollessa homopukeutumista.´

Jos ajattelit ite pukeutua noin miten sanoit, niin anna mennä vaan jos ite tykkäät. On hienoa jos pystyy luontevasti esiintymään oli vaatteet mitkä tahansa. Vielä parempi asia on jos vaatteistansa saa itseluottamusta. Usein monet pukeutumistansa enemmän miettivät ja siihen panostavat juuri saavat itseluottamusta siitä, että tietävät näyttävänsä hyvältä. Ainakin omasta mielestään, ja sehän riittää..

Pointti siis se, että nykyään enää pukeutumisen perusteella ei voi tietää onko joku homo vai ei.

Joo elikkä itse olen myös sitä mieltä, että pukeutumisen perusteella ei voi sanoa homoksi (nojoo on joitain ääritapauksia, esim meijän koulussa on yksi homo siis oikeasti homo, ja se kyllä pukeutuu sillei et kukaan hetero ei pukeutuis sillei, en siis tuomitse ketään) Joo kyllä mää käytän aina välillä valkosii housui ja vaalenpunast paitaa, vaikka oon siis 100% hetero. Halusin vaa tietää mitä mieltä ihmiset täällä on siitä.

• nuoripoika. kirjoitti:

Joo elikkä itse olen myös sitä mieltä, että pukeutumisen perusteella ei voi sanoa homoksi (nojoo on joitain ääritapauksia, esim meijän koulussa on yksi homo siis oikeasti homo, ja se kyllä pukeutuu sillei et kukaan hetero ei pukeutuis sillei, en siis tuomitse ketään) Joo kyllä mää käytän aina välillä valkosii housui ja vaalenpunast paitaa, vaikka oon siis 100% hetero. Halusin vaa tietää mitä mieltä ihmiset täällä on siitä.

ja kysymys oli"mitä ensimmäiseksi mieleen tulee.....)

kun tuo kuvaillun-näköinen henkilo tulisi vastaan niin kyllä ensimmäinen ajatus olisi varmaan homo,mutta kyllä niitä poikkeuksiakin on,jos pidät tyylistäsi,niin se on hyvä,esim. minä itse en välitä siitä mitä muut ajattelevat pukeutumisestani
        koulussa minä leimaannuin erilaiseksi juuri sen takia että vältin pukeutumasta niinkuin muut

• tööts
        vannoutunut_fani kirjoitti:

paitsi jos sillä ois pitkä musta/ruskea hevaritukka ja arpinen naama....sitten en tiedä että mitä siitä ajattelisin

repesin! toi hevari-mielleyhtymä oli liikaa valkosten caprien kanssa :DD

• opqrstu.

Tulee ajatus "Ah ihanaa kun on kerrankii joku erilainen poika eikä sellain vitun massateini joka käyttää raitahupparii ja piloottilasei."

• Kekkilän_Taneli

Öö fruittari? (katso lisää wikipediasta hakusanalla metroseksuaali)

• 789987

nam nam

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      175
      3234
    2. Saisinpa halata sinua joka päivä

ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a
      Ikävä
      26
      2040
    3. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      49
      2040
    4. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      65
      2019
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      198
      1910
    6. Martinan pankkikortti

Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1329
    7. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      86
      1315
    8. Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne

Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja
      Maailman menoa
      98
      1281
    9. Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä

Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii
      Maailman menoa
      196
      1258
    10. Kadonnut Kajaanissa

Yllättävän hyvät kuvat poliisilla, luulisi löytyvän niiden perusteella?
      Kajaani
      25
      1237
    Aihe