Helvetin "System Defender"

näin siinä käy

en oikee tiiä onko tämä virus tai haitta ohjelma mutta kuitenkin..

latasin pari päivää sitten jotai ja satuin vahingossa lataamaan jotai mitä ei ollut tarkoitus.

huomasin latauksien jälkeen että joka 10-30min välein tulee sama pop-up sivu vaikka en ole netissä ja sen nimi on System Defender. olen lukenut jostain että se on huijausta...

poistin kaikki lataukseni ja etsin viruksia koneelta mutta en päässyt eroon siitä pop-up sivusta.
Jos tiedät miten pääsen eroon siitä niin ole kiltti ja kerro.. Kiitos jo etukäteen!

2

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et oo ainoo

      mullaki oli joskus konees joku haitta ohjelma mitä en saanu millää poistettuu nii piti asentaa windows uuestaa et sain sen pois

      • Lataa tästä HJTInstall.exe
        http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HJTInstall.exe

        # Tallenna HJTInstall.exe työpöydällesi.
        # Tuplaklikkaa HJTInstall.exe-kuvaketta työpöydälläsi.
        # Oletuksena se asentaa itsensä hakemistoon C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis.
        # Klikkaa Install.
        # Asennusohjelma luo HijackThis-kuvakkeen työpöydälle.
        # Kun asennus on valmis, se käynnistää HijackThisin.
        # Klikkaa Do a system scan and save a logfile-painiketta. Ohjelma aloittaa skannauksen ja lokin pitäisi avautua Muistioon.
        # Klikkaa ensin "Muokkaa > Valitse kaikki" sitten "Muokkaa > Kopioi" kopioidaksesi koko lokin sisällön.
        # Liitä lokin sisältö seuraavaan vastaukseesi.
        # ÄLÄ käytä Analyse This-nappulaa, sen löydöt ovat vaarallisia väärinymmärrettyinä.
        # ÄLÄ fixaa HijackThis-ohjelmalla vielä mitään. Suurin osa sen löydöistä ovat joko harmittomia tai jopa tarpeellisia.

        Loki ---> http://www.virustorjunta.net (tarvii rekisteröityä) Tänne eikä ad:lle uskalla käskeä laittamaan koska kaiken maailman wannabefixarit ovat osaavien joukossa sähläämässä :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2259
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      234
      2027
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1551
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1321
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1313
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1291
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1187
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      67
      1083
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1054
    Aihe