Kaikki neuvoo aloittelijaa kyselemään lennokit.neti:ssä. Rekisteröidyin sinne viime viikolla, mutta en vieläkään saa kirjoittaa tunnuksellani viestejä. Kuinka kauan teillä on kestänyt ennen kuin ylläpito on aktivoinut tunnuksen.
Mä siis pystyn kirjautumaan, mutta en kirjoittamaan viestejä.
lennokit.net ei toimi
12
2232
Vastaukset
- tarpeeksi
Olin Lennokit.net jäsenenä monta vuotta ja kun nyt jouduin erään vian vuoksi fixaamaan konetta-
ni hävisi kirjautumiseni. Nyt en pääse takaisin
aina tulee ilmoitus jossa vanhaa s-posti osoitet-
tani kehutaan vääräksi, tai sitten jotain muuta
joka ei stemmaa. Siis en voi kommunikatioida koska
en voi kirjoittaa netin kautta enkä myöskään näe
siellä olevia kuvia. Miksi näin, miksi lennokit.
net ei hyväksy jo vuosia käyttämääni s-posti
osoitettani. Onko niin että kun tämä osoite on
tänne ruotsiin niin se ei kelpaakaan. Netille en
voi ottaa yhteyttä koska en saa viestiä menemään
perille. Kaikki tämä vuonna 2008 jolloin luulisi
tämänkin touhun edistyneen niin ettei tälläistä
toheltamista tarvitsisi edes ajatella.
Lennokit.net voi vastata tätä kautta kun ei muuten nämä yhteydet oikein pelaa.- 6v odotusta
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan tosin aikaa on jo kulunut 6v
lennokit net. kirjautuminen
Olin Lennokit.net jäsenenä monta vuotta ja kun nyt jouduin erään vian vuoksi fixaamaan konetta-
Lennokit.net voi vastata tätä kautta kun ei muuten nämä yhteydet oikein pelaa. - 6v odotusta
6v odotusta kirjoitti:
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan tosin aikaa on jo kulunut 6v
lennokit net. kirjautuminen
Lennokit.net voi vastata tätä kautta kun ei muuten nämä yhteydet oikein pelaa.Tapio Hiekkalinna
Lillekärr 102 42354 se Hisingskärra
puh 031-556355 mieluiten tai 0768 540580
se ainoa oikea s-postiosoite on ja on ollut jo vuosia [email protected]
- PiperCub
Jos nyt uudet ja näköjään vanhemmatkin kirjoittelijat eivät vielä tiedä niin lennokit.netiä pyörittävät muutamat alan harrastajat mainosrahoituksen turvin. Toisin kuin tällä varsin surkealla Suomi24.fi -foorumilla ei tuolla foorumilla ole tiettävästi palkattua tukihenkilöstöä ja silti se toimii!!!
Koettakaa tajuta, että tuonkin foorumin ylläpitäjät ovat joskus lomalla, matkoilla yms ja aktivointi saattaa viipyä. Mitä tulee noihin sähköpostiosoitteiden muuttamisiin niin enemmän kuin kerran olen kuullut, että vika oli kuitenkin siellä oman koneen näppäinten ja penkin välissä kun homma ei toiminut.
Se on vaan niin helppoa syyttää muita...- hansuJM
kesti se itselläkin sinne pääsy, mutta lepo vaan, aikaa se ehkä ottaa, mutta mukaan vaan. ko. palstalta saa ihan kullanarvoista tietoa!
Yritykseni rekisteröityä lennokki.net sivuille on näköjään ilmaisen sähköpostiosoitteeni vuoksi tuomittu epäonnistumaan. No kerätään se hyöty mitä tuosta on mahdollita saada lukemalla ja toivomalla, että joku muu älyää tehdä itseäni kiinnostavia kysymyksiä! Kysyttävää ei mahdollisesti tule kovin paljon sillä lennättelin aikoinani RACER KILLAN riveissä turussa. Hiukan siimaa ja RC:tä (moottorilla ja ilman).
- Carrulus
Rapier-Deltta radio-ohjattava moottorilennokki.
Sellaisen kokoonpano piirroksia kaipaan.
-Sitten "Rekisteröimiset" ovat nettiaikana -
arveluttavia...
Terv. Carrulus Carrulus kirjoitti:
Rapier-Deltta radio-ohjattava moottorilennokki.
Sellaisen kokoonpano piirroksia kaipaan.
-Sitten "Rekisteröimiset" ovat nettiaikana -
arveluttavia...
Terv. CarrulusKyllä kyllä, mutta jos rekisteröityminen on ainut tapa sivuilla esiintyvien rakaenne kuvien ja mahdollisesti siellä olevien piirustusten lukemiseen, elämä menee hankalaksi. Ise olen rekisteröitynyt seitsemällä eri sivulla josta neljä liityy nyt ajankohtaiseen työnhakemiseen.
- rento ja helläote
Lennoki.net sivujen ylläpidossa ovat niin itsekeskeisiä ettei hyvät ideat kelpaa ja laativat sääntöjä joka selvästikkin rajoittaa rekisteröitymistä. Itse yritin kanssa sinne rekisteröityä ja ei onnistunut hotmail osoitteen takia. Pitäköön tunkkinsa piti jälleen paikkansa.
- pipercub
rento ja helläote kirjoitti:
Lennoki.net sivujen ylläpidossa ovat niin itsekeskeisiä ettei hyvät ideat kelpaa ja laativat sääntöjä joka selvästikkin rajoittaa rekisteröitymistä. Itse yritin kanssa sinne rekisteröityä ja ei onnistunut hotmail osoitteen takia. Pitäköön tunkkinsa piti jälleen paikkansa.
mä olen ainakin gmailillani pystynyt rekisteröitymään tuonne ja kyllähän se hetken kesti, mutta sitä pyöritetään tosiaan vapaaehtoisvoimin, joten eihän siellä koko aikaa voi joku olla päivystämässä.
Sitäpaitsi tuonne rekisteröityminen takaa hieman laadukkaampaa tietoa ja taitoa kuin mitä yleensä täällä on. Ilokseni voin silti sanoa että yllätyin positiivisesti tästä ketjusta koska tähän ei ole vielä kukaan tullut naamailemaan... - 5+5
pipercub kirjoitti:
mä olen ainakin gmailillani pystynyt rekisteröitymään tuonne ja kyllähän se hetken kesti, mutta sitä pyöritetään tosiaan vapaaehtoisvoimin, joten eihän siellä koko aikaa voi joku olla päivystämässä.
Sitäpaitsi tuonne rekisteröityminen takaa hieman laadukkaampaa tietoa ja taitoa kuin mitä yleensä täällä on. Ilokseni voin silti sanoa että yllätyin positiivisesti tästä ketjusta koska tähän ei ole vielä kukaan tullut naamailemaan...luulis, että ei olis ylivoimanen rasite uhrata asialle 5min päivässä vaikka olis lomalla. asioiden hoito tuskin ton enempää vaatii. kumma juttu tosiaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222