Moi!! Mikäs mahtaa thuderia vaivata kun viestit aukee tosi hitaasti ja deletoiminen on myös tosi hidasta.
Vastaukset 11
Kokeilepa tiivistää kansiot.
Kun viesti poistetaan kansiosta, sitä ei oikeasti poistetakaan, vaan merkitään poistetuksi. Vasta tiivistäminen poistaa ne ihan oikeasti. Ajan mittaan postitiedostojen koko kasvaa ja toiminta hidastuu, jos kansioita ei tiivistetä.
Napsauta kansiota hiiren kakkosnapilla ja valitse alivalikosta tiivistä.- Anonyymi
Talous- sanasto, liian hidas netti siirrot, markkinoinnin liika ihailu kostautuu.
Syöttö likaa tähän lääkäri puhelut - Anonyymi
Liian hidas nettiyhteys.
- Anonyymi
Saimaanapinan Celeron on aina hidas!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saimaanapinan Celeron on aina hidas!
Kuten myös saimaasta lässyttävä apina :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitutaaako olla vajakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl maar vittuunaee olla vajakki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakki se on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajakki se on!
Niin, ja lässyttäjä ei mahda sille mitään buah ha haah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitutaaako olla vajakki!
lässyn lässyn apina :-)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitutaaako olla vajakki!
Kyllä veetuttaa varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491363- 971169
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta195876Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.318819Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä220756- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225625Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561