Pokemon Pearl apua!

...

mitä mun pitää tehä nyt, kun oon vetäny seiska salin ja sit tuli se ihme homma, jossa piti mennä niihin paikkoihin, jossa kartassa on sellanen ihme sininen merkki ja otella niitä tyyppejä vastaan..mutta mitä sitten? Kasi salille en pääse sillä, joku tyyppi ei päästä mua sinne, enkä tiedä miten pääsisin eteenpäin..Pliis auttakaa, jos tiiätte mitä pitää tehä.

15

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää mennäteam galactic ryhmän tukikohtaan. Se on muistaakseni luolastosta mennään sinne.

      • ...

        missä se on?


      • nimihukassa
        ... kirjoitti:

        missä se on?

        joo mee veilstone cityyn ja mee team galactilaisten ware houseen (sama paikka minne ne team galactilaiset meni kun autoin sita sun kamuu saammaan pokedexii takas) sit kun saat sielt special key:n mee team galactilaisten tukikohtaan (siel mis on rappuset) sit siel pitää haastaa pari tyyppii (boss ja professor) ja vapautat mespritin azelfin ja uxien niin ja saat master baalin. ny mee homeenter cityyn ja sinne luolaa miltä sä menit ihan aluks homeenter cityyn. sit ihan lopus on palkia\dialga käytä master ball siihe (saat uusii jublife citys lottoamalla kaikki numerot oikein niin voitat master ballin)


      • ...
        nimihukassa kirjoitti:

        joo mee veilstone cityyn ja mee team galactilaisten ware houseen (sama paikka minne ne team galactilaiset meni kun autoin sita sun kamuu saammaan pokedexii takas) sit kun saat sielt special key:n mee team galactilaisten tukikohtaan (siel mis on rappuset) sit siel pitää haastaa pari tyyppii (boss ja professor) ja vapautat mespritin azelfin ja uxien niin ja saat master baalin. ny mee homeenter cityyn ja sinne luolaa miltä sä menit ihan aluks homeenter cityyn. sit ihan lopus on palkia\dialga käytä master ball siihe (saat uusii jublife citys lottoamalla kaikki numerot oikein niin voitat master ballin)

        eiku nyt löysin sen paikan ja vapautin ne pokemonit, mutta mihin sitten meen? En oikeen ymmärtäny..mikä homeenteer city? Missä sellanen on? Jos voisit sitä vielä tarkentaa..=)


      • =((((((((((((((((((((((((((((
        nimihukassa kirjoitti:

        joo mee veilstone cityyn ja mee team galactilaisten ware houseen (sama paikka minne ne team galactilaiset meni kun autoin sita sun kamuu saammaan pokedexii takas) sit kun saat sielt special key:n mee team galactilaisten tukikohtaan (siel mis on rappuset) sit siel pitää haastaa pari tyyppii (boss ja professor) ja vapautat mespritin azelfin ja uxien niin ja saat master baalin. ny mee homeenter cityyn ja sinne luolaa miltä sä menit ihan aluks homeenter cityyn. sit ihan lopus on palkia\dialga käytä master ball siihe (saat uusii jublife citys lottoamalla kaikki numerot oikein niin voitat master ballin)

        Niin Missä päin se lottoamis paikka on?


      • Auttaja

        Team Galacticin tukikohta on VeilStone Cityssä
        Ei millään pahalla


      • Auttaja
        ... kirjoitti:

        missä se on?

        Mt.Coronet luulisin


      • Auttaja
        nimihukassa kirjoitti:

        joo mee veilstone cityyn ja mee team galactilaisten ware houseen (sama paikka minne ne team galactilaiset meni kun autoin sita sun kamuu saammaan pokedexii takas) sit kun saat sielt special key:n mee team galactilaisten tukikohtaan (siel mis on rappuset) sit siel pitää haastaa pari tyyppii (boss ja professor) ja vapautat mespritin azelfin ja uxien niin ja saat master baalin. ny mee homeenter cityyn ja sinne luolaa miltä sä menit ihan aluks homeenter cityyn. sit ihan lopus on palkia\dialga käytä master ball siihe (saat uusii jublife citys lottoamalla kaikki numerot oikein niin voitat master ballin)

        En tarkoita pahaa,mutta se on HeartHome


      • Auttaja
        ... kirjoitti:

        eiku nyt löysin sen paikan ja vapautin ne pokemonit, mutta mihin sitten meen? En oikeen ymmärtäny..mikä homeenteer city? Missä sellanen on? Jos voisit sitä vielä tarkentaa..=)

        Mesprit on Verity Lake'issä
        Azelf on Lake Valorissa
        Uxie on Lake Aucityssa


      • fgdgf
        nimihukassa kirjoitti:

        joo mee veilstone cityyn ja mee team galactilaisten ware houseen (sama paikka minne ne team galactilaiset meni kun autoin sita sun kamuu saammaan pokedexii takas) sit kun saat sielt special key:n mee team galactilaisten tukikohtaan (siel mis on rappuset) sit siel pitää haastaa pari tyyppii (boss ja professor) ja vapautat mespritin azelfin ja uxien niin ja saat master baalin. ny mee homeenter cityyn ja sinne luolaa miltä sä menit ihan aluks homeenter cityyn. sit ihan lopus on palkia\dialga käytä master ball siihe (saat uusii jublife citys lottoamalla kaikki numerot oikein niin voitat master ballin)

        se ovi ei aukee ja se tyyppi ei aukase sitä


    • ...

      mutta mitkä rappuset.? en stiedä missä se tukikohta on?

      • .....

        joo kato mee spearl pillareille (mitkä olikaan) niin siit cityst viel tämmöne. siel on pokemon contest


    • Auttaja

      Jos tajusin oikein, sun pitää mennä kaikkiin kolmeen järveen, Lake Valor, Lake Acuity, ja Lake Verity.
      Sit Mount Coronettiin, sieltä löydät Palkian( jos sul on diamond niin Dialgan)
      Se on helppo saada kiinni. Se löytyy huipulta.
      Jos haluut jonkun pokemonin, tai taistella, täs mun FC:0688 8954 4143
      Nimi: Terho
      Kun voit, lähetä tänne sun FC( jos ihmettelet, niin Friend Code, Pal Pad'ia varten)

      • pikatttsu

        mitä niis järvis pitää tehä, ku mä en nää siel mitää. siel on vaa ne luolat ja siel ei oo sisällä mitää. ?????? mitä pitää tehä? auttakaa, pliis.


      • pokemon pearl apua
        pikatttsu kirjoitti:

        mitä niis järvis pitää tehä, ku mä en nää siel mitää. siel on vaa ne luolat ja siel ei oo sisällä mitää. ?????? mitä pitää tehä? auttakaa, pliis.

        huom.muista lukee koko opas ennen kun alat tekee mitään opas ei oo kovin tarkka. ok eli vapauta ne pas... siis sori mesprit,uxie ja azelf kun oot vapautanut ne mee oreburgh cityyn siit ylös (siin onse pyörä tyyppi) mee ihan yks pelin ärsytävämistä jutuista eli mt.coronet voita kaikki team galatic heput sit on vuorossa luolan aukko siit sisään ja siin on viel kaks team tyyppii sit on hirveesti puhumista ja taistelet mars&saturnia vastaan(en muista olikse just ne kaks....)sit boss cyrus ja siin on palkia/dialga napaa se master ballil(sit pääset melkein kaikille legendaarisille pokemoneille (kannataa otaa tosi paljon max potione ja full restoreit sul pitää olla tm rock climb strenght ja kai surf ota myös full healei muista savee tän palkian / dialgan edes.(pahoitelen kirjoitus virheit ja jos ei oo pilkui ja pisteit nii sori)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe