Juurikkasaari vai Kuikka?

Keskiviikkona

Kumpikohan olisi parempi valinta, Charles Plogman vai Eija Kantola?

14

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...tanssijan osalta siitä, kumpaa yhtyettä enemmän arvostaa. Siis joko Tommys tai Omega.

      Fanittajan kannalta tietysti valinta tapahtuu artistien perusteella.

      Molemmat orkesterit koostuvat taitavista muusikoista, mutta ohjelmistossa on suuria eroja.

      Omega noista paremmin, siis monipuolisemmin, tanssijaa palvelee.

      Artistin tullessa lavalle muuttuu Tommysin musiikki paljolti buggattavaksi, ja Omegan iskelmällisemmäksi.

    • Humppis jo kertoikin musiikista varsin tyhjentävästi. Juurikkasaaressa on vuorohaku ja Kuikassa naistentanssit, joissa klo 23-24 on tunti miehille. Jos et siedä naistentansseja, valintasi on Juurikkasaari.

      Kuikassa lienee väkeä enemmän aikaisempien kokemusten perusteella? Juurikkasaari on uudempi tulokas kuin Kuikka tanssien järjestäjänä. On usein mietityttänyt se, että miksi Juurikkasaari ei ole valinnut tanssi-illaksi joko tiistaita tai torstaita? Väkeä paikalla tuli enemmän, kun samana iltana ei olisi kovia kilpailijoita lähettyvillä.

      • Juurikkasaaren ongelmana lienee tanssi-iltojen vähäisyys. Paikka ei vielä siten mainosta itse itseään, vaan asiakkaan on lehti-ilmoituksesta katsottava, onko siellä tansseja jne.

        Kuikan "ongelmana" lienee ns ammattitanssijoiden suuri edustus. Sanotaan, mitä sanotaan, mutta vähemmän harrastavat jotenkin vaivaantuvat tästä.

        Näin miespuolisena valitsen ilman muuta tuon jälkimmäisen. Eihän sinne tarvitse mennä kuin seisoskelemaan sopivaan kohtaan...


      • ilmaus
        Kiippari kirjoitti:

        Juurikkasaaren ongelmana lienee tanssi-iltojen vähäisyys. Paikka ei vielä siten mainosta itse itseään, vaan asiakkaan on lehti-ilmoituksesta katsottava, onko siellä tansseja jne.

        Kuikan "ongelmana" lienee ns ammattitanssijoiden suuri edustus. Sanotaan, mitä sanotaan, mutta vähemmän harrastavat jotenkin vaivaantuvat tästä.

        Näin miespuolisena valitsen ilman muuta tuon jälkimmäisen. Eihän sinne tarvitse mennä kuin seisoskelemaan sopivaan kohtaan...

        tuo "vaivaatua ammattitanssijoiden suuresta edustuksesta". Muutama päivä sitten eräässä ketjussa saivat tavalliset tallaajat kuulla kuinka pilaavat toisten illan hakemalla väärällä vuorolla ja vääriä ihmisiä vääriin tansseihin. Ihan hammasta kiristellen joutuvat kuulemma lähtemään. Tällaisilla jutuilla sitä saadaankin uusia ihmisiä lavoille....


      • ilmaus kirjoitti:

        tuo "vaivaatua ammattitanssijoiden suuresta edustuksesta". Muutama päivä sitten eräässä ketjussa saivat tavalliset tallaajat kuulla kuinka pilaavat toisten illan hakemalla väärällä vuorolla ja vääriä ihmisiä vääriin tansseihin. Ihan hammasta kiristellen joutuvat kuulemma lähtemään. Tällaisilla jutuilla sitä saadaankin uusia ihmisiä lavoille....

        ...inhimillisen elämän tilanteissa on jokaisen yksilön osattava omissa toimissaan ottaa huomioon muut ihmiset.

        Sosiaaliseksi mielletyssä harrastuksessa nimeltään seuratanssi (lavatanssi) ei luulisi tuon asian ainakaan olevan vähemmän merkittävä kuin muissa tilanteissa.

        Jokaisen todella kuuluisi osata mieltää oma asemansa kussakin kehyksessä ja pystyä sen perusteella mitoittamaan toimensa.

        Esimerkiksi presidentin vastaanotolla ei kannattaisi ensikerran kyseiseen tilaisuuteen avecina kutsutun, sanotaan nyt vaikka urheilusankarin tyttöystävän, työntyä valtakunnallisesti merkittävien arvohenkilöiden seuraan ikäänkuin tasaveroisena.

        Tiedän, nyt heti sata hiilipäätä repii pelihousunsa huutaen kurkku suorana tuon vertauksen vuoksi.

        Sellaista se väki täällä on. Ei voi mitään. Noin kuitenkin asia vain on.

        Jotta jokin asia menisi edes jotenkin perille, on syytä joskus käyttää kärjistystä, ellei satu olemaan kilometrin pätkää rautalankaa käytettävissä.

        Jos ei täällä saa epäkohdista mainita, eivät ne myöskään koskaan mihinkään korjaudu. Paljon pahemmin sattuu, jos tuollaisesta asiasta sanoo sen tapahtuessa asianosaiselle päin kasvoja (ja samalla vaikka pakittaa).

        Varmasti teitä sellaisiakin on, jotka tanssivat yhtä mielellään kaikkea kaikkien kanssa, mutta myös valikoivia, asiaan paljon panostaneita on suuri joukko. Laatuvaatimukset kasvavat suhteessa panostukseen.

        Mielestäni tämä on tanssiaiheinen keskustelupalsta, joten täällä pitäisikin käsitellä tanssiin liittyviä asioita -mieluummin vielä avoimesti ja rehellisesti.


    • JUURIKKASAARI

      ja lanka jo palaa....

    • Aloittaja

      Musiikillisesti kumpikaan orkestereista ja artisteista ei kuulu suosikkeihini, joten siinä mielessä ei ole väliä kumpaan menen. Iskelmä ja bugg menettelevät molemmat. Samoin minulle on aivan sama onko vuorohaku vai naistenhaku, koska kummallakin olen pärjäillyt. Tutuimmat tanssitettavani jättävät keskiviikon tanssit kokonaan väliin, eli heidänkään perässä en voi mennä (kuten aika usein on tullut tehtyä). Taitaa mennä arpomiseksi.

    • Vaihtoehto sekin

      Syvälahti ei ole mahdottoman kaukana Kuikasta ja Juurikasta. Siellä esiintyy Pekkaniskan pojat ja Neljän suora. Ainakin minun mielestä hyviä tanssiorkestereita molemmat.

      • Aloittaja

        Juu, ihan hyvä vaihtoehto tuokin. Kai se on arpa heitettävä.


    • Näin ajattelin

      Viikon päästä Juurikassa on naismagneetti Taikakuu, eli silloin vasta sinne ja tänään Kuikkaan.

      • iinariikka

        minäkin tulen Juurikkasaareen.


      • ollunna Kerusselällä

        kyllä oli magneetti toiminu kun Plogmanni oli siellä esiintymässä, et naisia on tänä iltana, enemmän ku miehii, katsokaapas vaan...


      • häävit pidot

        Kyllä meni nyt metsään tuo naismagneettiarvio. Eihän siellä ollut kuin kourallinen väkeä paikalla. Mitenhän lie ollut porukkaa Kuikassa?


    • innokas tanssia

      ..Eijaa katsomaan Kuikkaan! Eihän tuollaista minun tarvitse edes miettiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe