Miten saa poistettua viimeisimpien asiakirjojen "historian" writeristä ????
Siellä kummittelee sellaisia tiedostoja jotka olen poistanut koneelta.
miten
5
698
Vastaukset
- MillaMania
Käsittääkseni et mitenkään paitsi poistamalla OpenOffice.orgin :(
Microsoft Officen Wordissa on tosin monipuoliset historian hallintaominaisuudet, suosittelen kokeilemaan sitä :)- ??xx
...ompahan ratkaisu olemassa,pitää asentaa history manager lisäosa oo:n.
En kuunaan lähde microsoftin officea makselamaan. - onkin
>...Officen Wordissa on tosin monipuoliset historian hallintaominaisuudet...
Jep. Wordin metadatan perusteella Microsoft itsekin kärähti siitä että se suoraan rahoitti SCO:n rikollista toimintaa Linuxia vastaan.
Nyt tuo juttu on onnellisessa päätöksessä. Rahat (100 miljoonaa dollaria) eivät riittäneet mihinkään vaan SCO on konkurssissa ja oikeuden päätöksellä UNIX:in oikeudet omistaa Novell eikä SCO.
http://blogs.computerworld.com/sco_the_zombie_flicks_final_scene
Asenna History Manager -lisäosa.
Lataa tiedosto osoitteesta http://extensions.services.openoffice.org/project/histmngr , tallenna koneellesi.
Käynnistä OpenOffice ja valitse Työkalut -> Lisäosien hallinta. Asenna lisäosa Lisää-napista.
Valitse Työkalut -> Lisäosat -> History Manager. Clear-nappi tyhjentää Viimeisimmät asiakirjat -listan. Change size -laatikossa voit muuttaa listan elementtien määrää. Asetukset tulevat voimaan, kun käynnistät OpenOfficen uudestaan (muista sammuttaa myös pikakäynnistin).- ??xx
neuvosta nyt poistuu historia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643