Poltergeist/henki kylässä

Sini8888

Tätä on jatkunut noin kuukauden päivät.

Herään kolmen-neljän maite yöllä, tavaroita tippuu, lattia narisee ja kuulostaa sille kuin yläkerran koira ravaisi pitkin huonetta.

Avopuolisoni ei herää yöllä ennen möykkäämisen alkua samoin kuin minä, mutta hänkin on ollut todistamassa häirikköääniä, kahdesti niihin herännyt minun jo ollessa valveilla.

Olen ottanut sitemmin selvää paranormaaleista ilmiöistä, tutkinut henkimaailmaa, yrittänyt ymmärtää miksi tämä tapahtuu, mutten ole löytänyt (ainakaan vielä) oikein selviä vastauksia koko hommaan.
En ole aiemmin erityisemmin saanut kokea tällaista häiriköintiä. Mellakointi on vain harmikseni vienyt yöuneni, usein tapahtuu niin etten enää saa enää unta senkään jälkeen kun möykkä on loppunut, ei yksinkertaisesti NUKUTA..

Samankaltaisia kokemuksia?

Sukulaisia ei tiettävästi ole kuollut lähiaikoina, eikä kai ketään talostakaan.
Ennen tähän asuntoon, avopuolisoni katon alle, muutettuani, asuin kämpässä joka juuri ennen muuttoani paljastui ruumis-asunnoksi. (Miehen ystävä töissä lvi-firmassa, puhdistaa ruumis-ja tulipalokämppiä, hän vahvisti että ilmassa haisi vahva otsonaattori/->raadonlöyhkä.)

Että tällaista.
Jos jollain toisella kokemusta aiheesta, olisin suht kiitollinen kuulemaan, mitä pitäisi tällaisessa tilanteessa tehdä.. kiusallistahan tämä on, mutta ei tunnu olevan ketään kenen puoleen kääntyä.

6

1459

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyse onkin..

lievästä maanjäristyksestä?

• itse olisin

samassa tilanteessa, kutsuisin Skepsis ry:n jäsenen iltaa istumaan. Hän osoittaisi varmasti, ettei ilmiö ole mahdollinen.

• hmm..

ja nämä tapahtumat alko ihan yht äkkiä? kuulostaako se lattian narina siltä että joku kävelis? askeleen ääniä? kokeilkaas evp:tä.. =)

• Tuollaiset ilmentyvät ovat varmaan ärsyttävimpiä mitä saattaa olla :p

No kuitenkin, budjetin rajoissa, osta hyvä webbikamera (ei sellanen mitä käyttäessä saa päivänvalossakin arvailla että onko monitorissa oma naama :) tai videokamera jolla saa pimeässä kuvaa. Sitten vaan pistät laitteen tallentaan illalla sopivaan paikkaan ja katselet tarttuuko mitään kovalevyille yön aikana.

Samalla vaivalla sitten varmistukseksi mölylähteen tienoille joku 1/2-ilmainen kannettava mp3-laite lattialle tallentaan ääniä.

Eiköhän se sillä sitten lähde arvoitus ratkeamaan.

• kokemusta on

Ajat sen Raamatun kanssa pois. Luet Raamatusta ääneen jotain Jeesuksen sanomisia ja rukoilet Jeesusta auttamaan hengen karkottamisessa.
      Josset usko niin koitappa jättää ees Raamattu yöks yöpöydälle ja kato mitä tapahtuu.

Ilmottele miten käy :)

Jos sitä on, niin taitaa lähteä sinusta itsestäsi, eli itse tietämättäsi kolistelet tai siirtelet tavaroita, jostain ahdistuksesta tms. johtuvasta seikasta johtuen. Varmaan myös tuo pelko, että sinne on joku mahdollisesti kuollut voi aiheuttaa poltergeistiä. Kokeile unilääkettä tms. jos auttaisi, tai edes vain sen takia että saat nukutuksi. Ja oikeasti kummitukset tms. henget ei kelloa katso, eli kyllä päivälläkin esiintyy. Mutta siinäkään tapauksessa että olisi joku henkiolento/kummitus tms. ei tarvitse pelätä, ne ei meille eläville mahda mitään muuta kuin pelotella, tai oikeastaan en tiedä tietääkö ne että me nähdään/kuullaan niitten touhuja, eli eivät välttmättä tarkoituksella pelottele.

Mutta ihan oikeasti hae unilääkettä, että saat nukutuksi kunnolla, et kestä tuota valvomistakaan loputtomiin ja alkaa terveys pettää. Itse elin useamman vuoden henkiolennon kanssa, näyttäytyi myös päivällä. Yöaikaan pelkäsin nukkua, joka öisiä painajaisia ja katkeilevaa hengitystä (heräsin kun olin tukehtumassa) ja sydänoireita, rytmihäiriöitä, kaiken päälle aloin syömään mielialalääkettä, että jaksoin töissä käydä. Nyt kun muutettiin pois sieltä ei ole enää ollut noita hengityskatkoksia, enkä tarvitse mitään lääkitystä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      35
      10564
    2. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5602
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      5153
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      203
      3901
    5. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3608
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3543
    7. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3066
    8. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      82
      2928
    9. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2713
    10. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56