Tangonpäätypeilit / CBR 1000 f

cbrmania

Osaisiko joku neuvoa miten saisin tangonpäätypeilit asennettua Honda CBR 1000 f -91:n alkuperäisiin clip-oneihin ? Tangon sisällä olevat vastakappaleet, kun tuppaavat pyöriä mukana vaikka kuinka kiristäisi...

7

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huuhaahaamu

      Mikä on tangonpäätypeili?

      Et kai tarkoita tangossa olevien kaatumis/raapimisnuppeja.. et kai niihin mitään ripustele.

      • cbrmania

        Joo, niihin tangonpäätypainoihin pitäisi saada peilit kiinni, kun katteita ei ole. Niistä näkee yllättävän hyvin, mutta, kun ei saa kireelle.Sekin vähän mietityttää, kuuluuko tangonpäätypainojen pyöriä kaasukahvan toiminnan takia (vaikkei kiinni otakkaan). Olisikohan clip-onien sisällä oleva vastakierre -osa lyötävissä / kiilattavissa kiinni. Ei uskalla täysillä repiä, kun ei tiedä. Peilit mallia www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/peilit/28626/Peilit-ohjaustangon-paeihin-Mustat-PARI.


      • huuhaahaamu
        cbrmania kirjoitti:

        Joo, niihin tangonpäätypainoihin pitäisi saada peilit kiinni, kun katteita ei ole. Niistä näkee yllättävän hyvin, mutta, kun ei saa kireelle.Sekin vähän mietityttää, kuuluuko tangonpäätypainojen pyöriä kaasukahvan toiminnan takia (vaikkei kiinni otakkaan). Olisikohan clip-onien sisällä oleva vastakierre -osa lyötävissä / kiilattavissa kiinni. Ei uskalla täysillä repiä, kun ei tiedä. Peilit mallia www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/peilit/28626/Peilit-ohjaustangon-paeihin-Mustat-PARI.

        Ekaa kertaa moisista olen kuullu mutta eikös ne tankonupit ole samalla tavalla kii ku veneen tulppa.. eli, kumikitkalla, joka voimistuu ruuvia ruuvaamalla.


        En suosittele mokomia, ei mielestäni kuulu tuohon pyörään millään muotoa. Jossain goldwingissä on pakki, jaakaappi ja karavaanipeilit mutta supersportissa.. ei, ei :)


      • cbrmania
        huuhaahaamu kirjoitti:

        Ekaa kertaa moisista olen kuullu mutta eikös ne tankonupit ole samalla tavalla kii ku veneen tulppa.. eli, kumikitkalla, joka voimistuu ruuvia ruuvaamalla.


        En suosittele mokomia, ei mielestäni kuulu tuohon pyörään millään muotoa. Jossain goldwingissä on pakki, jaakaappi ja karavaanipeilit mutta supersportissa.. ei, ei :)

        Pyörä sattuu olemaan tuollainen Mad Max -tyylinen, mattamusta, lyhennetty, yms. cafè racer -tyyliseksi muutettu, niin ko. peilit ovat (mielestäni) tosi koleen näköiset.


      • huuhaahaamu
        cbrmania kirjoitti:

        Pyörä sattuu olemaan tuollainen Mad Max -tyylinen, mattamusta, lyhennetty, yms. cafè racer -tyyliseksi muutettu, niin ko. peilit ovat (mielestäni) tosi koleen näköiset.

        Mahtaako edes pysyä vauhdissa, kun ei nuo tankopainot (vissiin virallinen nimi) ole siihen tarkoitettu. Muutenhan voi sanoa, että sun on pyörä ja saat tehdä sille mitä tahansa mikä tekee siitä persoonallisen ym.

        Ehkä tosiaan kiinnitys pitäs niissä pulikoissa muuttaa erilaiseksi esim. kierteellä ym. pajahommaa.


      • cbrmania kirjoitti:

        Joo, niihin tangonpäätypainoihin pitäisi saada peilit kiinni, kun katteita ei ole. Niistä näkee yllättävän hyvin, mutta, kun ei saa kireelle.Sekin vähän mietityttää, kuuluuko tangonpäätypainojen pyöriä kaasukahvan toiminnan takia (vaikkei kiinni otakkaan). Olisikohan clip-onien sisällä oleva vastakierre -osa lyötävissä / kiilattavissa kiinni. Ei uskalla täysillä repiä, kun ei tiedä. Peilit mallia www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/peilit/28626/Peilit-ohjaustangon-paeihin-Mustat-PARI.

        Koitapa tuikata Loctaittia tai vastaavaa tangon sisälle,voipi hyvinnii toimia.


      • cbrmania
        vanha-erkki kirjoitti:

        Koitapa tuikata Loctaittia tai vastaavaa tangon sisälle,voipi hyvinnii toimia.

        Juu, on varmaan kokeiltava Locktitea, tms. ja jos se ei pelaa, niin sitten poraan cliparin tyhjäksi, ja hitsailen sinne vastakierteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe