Osaisiko joku neuvoa miten saisin tangonpäätypeilit asennettua Honda CBR 1000 f -91:n alkuperäisiin clip-oneihin ? Tangon sisällä olevat vastakappaleet, kun tuppaavat pyöriä mukana vaikka kuinka kiristäisi...
Tangonpäätypeilit / CBR 1000 f
7
744
Vastaukset
- huuhaahaamu
Mikä on tangonpäätypeili?
Et kai tarkoita tangossa olevien kaatumis/raapimisnuppeja.. et kai niihin mitään ripustele.- cbrmania
Joo, niihin tangonpäätypainoihin pitäisi saada peilit kiinni, kun katteita ei ole. Niistä näkee yllättävän hyvin, mutta, kun ei saa kireelle.Sekin vähän mietityttää, kuuluuko tangonpäätypainojen pyöriä kaasukahvan toiminnan takia (vaikkei kiinni otakkaan). Olisikohan clip-onien sisällä oleva vastakierre -osa lyötävissä / kiilattavissa kiinni. Ei uskalla täysillä repiä, kun ei tiedä. Peilit mallia www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/peilit/28626/Peilit-ohjaustangon-paeihin-Mustat-PARI.
- huuhaahaamu
cbrmania kirjoitti:
Joo, niihin tangonpäätypainoihin pitäisi saada peilit kiinni, kun katteita ei ole. Niistä näkee yllättävän hyvin, mutta, kun ei saa kireelle.Sekin vähän mietityttää, kuuluuko tangonpäätypainojen pyöriä kaasukahvan toiminnan takia (vaikkei kiinni otakkaan). Olisikohan clip-onien sisällä oleva vastakierre -osa lyötävissä / kiilattavissa kiinni. Ei uskalla täysillä repiä, kun ei tiedä. Peilit mallia www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/peilit/28626/Peilit-ohjaustangon-paeihin-Mustat-PARI.
Ekaa kertaa moisista olen kuullu mutta eikös ne tankonupit ole samalla tavalla kii ku veneen tulppa.. eli, kumikitkalla, joka voimistuu ruuvia ruuvaamalla.
En suosittele mokomia, ei mielestäni kuulu tuohon pyörään millään muotoa. Jossain goldwingissä on pakki, jaakaappi ja karavaanipeilit mutta supersportissa.. ei, ei :) - cbrmania
huuhaahaamu kirjoitti:
Ekaa kertaa moisista olen kuullu mutta eikös ne tankonupit ole samalla tavalla kii ku veneen tulppa.. eli, kumikitkalla, joka voimistuu ruuvia ruuvaamalla.
En suosittele mokomia, ei mielestäni kuulu tuohon pyörään millään muotoa. Jossain goldwingissä on pakki, jaakaappi ja karavaanipeilit mutta supersportissa.. ei, ei :)Pyörä sattuu olemaan tuollainen Mad Max -tyylinen, mattamusta, lyhennetty, yms. cafè racer -tyyliseksi muutettu, niin ko. peilit ovat (mielestäni) tosi koleen näköiset.
- huuhaahaamu
cbrmania kirjoitti:
Pyörä sattuu olemaan tuollainen Mad Max -tyylinen, mattamusta, lyhennetty, yms. cafè racer -tyyliseksi muutettu, niin ko. peilit ovat (mielestäni) tosi koleen näköiset.
Mahtaako edes pysyä vauhdissa, kun ei nuo tankopainot (vissiin virallinen nimi) ole siihen tarkoitettu. Muutenhan voi sanoa, että sun on pyörä ja saat tehdä sille mitä tahansa mikä tekee siitä persoonallisen ym.
Ehkä tosiaan kiinnitys pitäs niissä pulikoissa muuttaa erilaiseksi esim. kierteellä ym. pajahommaa. cbrmania kirjoitti:
Joo, niihin tangonpäätypainoihin pitäisi saada peilit kiinni, kun katteita ei ole. Niistä näkee yllättävän hyvin, mutta, kun ei saa kireelle.Sekin vähän mietityttää, kuuluuko tangonpäätypainojen pyöriä kaasukahvan toiminnan takia (vaikkei kiinni otakkaan). Olisikohan clip-onien sisällä oleva vastakierre -osa lyötävissä / kiilattavissa kiinni. Ei uskalla täysillä repiä, kun ei tiedä. Peilit mallia www.motoplaza.org/mp-tuotteet/tarvikkeet/peilit/28626/Peilit-ohjaustangon-paeihin-Mustat-PARI.
Koitapa tuikata Loctaittia tai vastaavaa tangon sisälle,voipi hyvinnii toimia.
- cbrmania
vanha-erkki kirjoitti:
Koitapa tuikata Loctaittia tai vastaavaa tangon sisälle,voipi hyvinnii toimia.
Juu, on varmaan kokeiltava Locktitea, tms. ja jos se ei pelaa, niin sitten poraan cliparin tyhjäksi, ja hitsailen sinne vastakierteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483