nVidia 9500gs

kaaaake-

Toimiiko uusimmat pelit? Onko hyvä näyttis?

17

3810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soivat..

      kun kyse on GS:ksi nimetty ohjain.

      • kaaaaake-

        kysyin että toimiiko pelit! ei kellot kiinnosta.


      • kiinni.
        kaaaaake- kirjoitti:

        kysyin että toimiiko pelit! ei kellot kiinnosta.

        Pasianssi toimii varmasti hyvin.

        Kannattaisi kertoa mitä peliä aiot pelata, sekä lisäksi prossu ja keskusmuistin määrä. Myös monitorin maksimiresoluutio kiinnostaa, 17" CRT:llä (1024x768x32) on lähes sama käyttääkö 6600GT:tä tai 8800GTS:ää. Käyttöjärjestelmänkään kertomisesta ei ole haittaa.

        Yleisesti ottaen, NVidian ohjaimissa kannattaa katsoa tuota kirjainsarjaa. Saman numerosarjan GS on säästömalli, GT:t huomattavasti parempia pelikäyttöön.


      • kaaaake-
        kiinni. kirjoitti:

        Pasianssi toimii varmasti hyvin.

        Kannattaisi kertoa mitä peliä aiot pelata, sekä lisäksi prossu ja keskusmuistin määrä. Myös monitorin maksimiresoluutio kiinnostaa, 17" CRT:llä (1024x768x32) on lähes sama käyttääkö 6600GT:tä tai 8800GTS:ää. Käyttöjärjestelmänkään kertomisesta ei ole haittaa.

        Yleisesti ottaen, NVidian ohjaimissa kannattaa katsoa tuota kirjainsarjaa. Saman numerosarjan GS on säästömalli, GT:t huomattavasti parempia pelikäyttöön.

        sanoin, että uusimpia pelejä ja jokainen normaalilla järjellä varustettu ymmärtää etten tarkoita pasianssia. Kiitos vastauksesta kuitenkin.


      • järjellä..
        kaaaake- kirjoitti:

        sanoin, että uusimpia pelejä ja jokainen normaalilla järjellä varustettu ymmärtää etten tarkoita pasianssia. Kiitos vastauksesta kuitenkin.

        varustettu ottaa itte selvää eikä kysele täältä. Tämä palsta on käytännössä asiantuntijoitten osalta kuollut, pari wanhaa ytitää viellä jelppiä mutta vaikiaa on.


      • sitten vaivautunut
        kaaaake- kirjoitti:

        sanoin, että uusimpia pelejä ja jokainen normaalilla järjellä varustettu ymmärtää etten tarkoita pasianssia. Kiitos vastauksesta kuitenkin.

        kertomaan noita muita pakollisia tietoja???

        Pelaamisen pyhä kolminaisuus: Prosessorin, näytönohjaimen ja RAM-muistin määrän pitää olla tasapainossa. Mopoprossulla ei tehonäytönohjain auta yhtään mitään, alle gigan RAM-muistilla sama juttu. RAM riippuu myös käyttiksestä, XP:llä giga ja Visvalla kaksi.

        Myöskään se "uusimpia" pelejä ei vielä kerro mitään. Tarkoititko kenties uusimpia java-pelejä Ilta-Sanomien sivuilta??? Pelien nimiä malliksi, sitten löytyy neuvojakin.


      • alkup.....
        sitten vaivautunut kirjoitti:

        kertomaan noita muita pakollisia tietoja???

        Pelaamisen pyhä kolminaisuus: Prosessorin, näytönohjaimen ja RAM-muistin määrän pitää olla tasapainossa. Mopoprossulla ei tehonäytönohjain auta yhtään mitään, alle gigan RAM-muistilla sama juttu. RAM riippuu myös käyttiksestä, XP:llä giga ja Visvalla kaksi.

        Myöskään se "uusimpia" pelejä ei vielä kerro mitään. Tarkoititko kenties uusimpia java-pelejä Ilta-Sanomien sivuilta??? Pelien nimiä malliksi, sitten löytyy neuvojakin.

        Pitääkö kaikki vääntää rautalangasta? Varmaan hyvin tiedätte mitä tarkoitin...

        Puhutaampa siis uusimmista pc-peleistä ja vieläpä sellaisista jotka sitä tehoa vaativat. Prossu on hommaan tarpeeksi hyvä ja rammia löytyy 4 gigaa. Nyt kysymys on näytönohjaimesta. Löytyykö sitä vastausta vai annetaanko olla?


      • Alkup........
        järjellä.. kirjoitti:

        varustettu ottaa itte selvää eikä kysele täältä. Tämä palsta on käytännössä asiantuntijoitten osalta kuollut, pari wanhaa ytitää viellä jelppiä mutta vaikiaa on.

        Ei ole mielenkiintoa perehtyä tietokoneisiin sen enempää. Kiinnostaa vaan löytää sellaiset osat ja kone joka pyörittää pelejä ja koska rahaakaan ei aivan hirveästi ole niin mahd.edullisesti pitäisi siis saada. Olen ymmärtänyt kuitenkin, että tämä palsta oli nimenomaan keskusteluun näytönohjaimista eli kysymykseni sopii tänne hyvin. Se että joku kusipää sitten vittuilee kysymyksiin ja esittää näsäviisaita vastakysymyksiä edes yrittämättä vastata kysymykseen jotenkin asiallisesti on sekä lapsellista että naurettavaa. En sitten kysy täältä enää mitään kun se kerran jonkun peräsuolta tuntuu niin kovasti kaivavan...


    • edes..

      missään myynnissä, yritin googlettaa tietoja mutta eipä paljoa löydynyt. Sen verran kuitenkin että peliohjain tuo ei ole. Johonkin HTPC-vehkeeseen ehkä olisi omiaan.

      • alkup..

        Ensinnäkin kiitos asiallisesta vastauksesta!

        Itsekkin hieman olen ihmetellyt, että onko kyseessä jokin harvinainen ohjain. Sen tiedän, että varsinainen pelinäyttis tuo ei ole mutta kiinnostaisi tietää pyöriikö sillä pelit jos koneen muut ominaisuudet antavat myöten. Eikä ole tarvetta sille, että pelit pyörivät high-asetuksin ja kaikilla mahdollisilla graafisilla tehokeinoilla ja varjostuksilla.


      • sdfojsdfsdf

        Rahat ovat nyt menossa kaivoon. Osta vaikkapa atin 4870 , erinomainen kortti hintaansa nähden.


      • alkup....

        Kiitokset vastauksesta ja infosta!


      • alkup.....
        sdfojsdfsdf kirjoitti:

        Rahat ovat nyt menossa kaivoon. Osta vaikkapa atin 4870 , erinomainen kortti hintaansa nähden.

        Taidan tosiaan jättää väliin..


    • rupesi..

      vittuilemaan vaikka koko ohjaimesta ei paljoa tietoa ole. Miten olettaa että me tietetään kun kukaan muukan ei tiedä.
      luulen että mokoma ohjain on tarkoitettu joillekin "pakettikoneiten" valmistajille kuten HP, Fujitsu.. ym.. jotka sitten kehuvat pelikoneeksi valmisteittaan joita eivät kumminkaan ole.

      • alkup....

        Kyllä se meni niin, että täällä joku alkoi viisastelemaan, mutta ei siitä sen enempää. Sain onneksi myös asiallisia vastauksia!


      • alkup.... kirjoitti:

        Kyllä se meni niin, että täällä joku alkoi viisastelemaan, mutta ei siitä sen enempää. Sain onneksi myös asiallisia vastauksia!

        Tomiiko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe