Paidan vaihto

ohitansiija

Kuinka yleistä on että innokkaimmat tanssijamiehet kävisivät vaihtamassa sitä hikistä paitaansa kesken lavatanssien. Nyt olen pari kertaaa ollut lavalla pitkän tauon jälkeen ja seurannut muutamaa innokasta tanssija ( ihan oikeasti ilo silmälle seurata kaunista menoa), mutta kun se kauluspaita on hiestä märkä vyötärolle asti jo kymmeneen mennessa. Ruuhkakohdassa kun ohitanssija joutuu kosketuksiin tämän hikisen vatteen kanssa tuntuu suorastaan iljettavaltä. Miten sitten ne tanssitettavat daamit voi ottaa kiinni?

14

2831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotka hikoavat normaalia enemmän käyttävät 2-3 tanssipaitaa illan aikana. Tämän lisäksi vielä t-paita tanssien jälkeen. Sama juttu, myös daamien osalta.

    • Tuttu ongelma. En käy kuitenkaan paitaa vaihtamassa illan aikana, koska se uusi paita olisi yhden kiivaan parin jälkeen yhtä märkä.

      Parempi olis satsata kunnon materiaaliin. En kuitenkaan käytä urheilupaitaa tanssipaikalla.

      Naisilla on nykyään kivoja puseroita. Sellainen karhea vähän verkkomainen tekstiili tuntuu tosi mukavalta kädessä. On helppo viedä kun se ei tunnu liukkaalta ollenkaan.

    • Huomioidaan toisetkin

      Hikoilu on yksilöllistä. Tanssivana daamina ja kilpaurheilunakin sitä harrastavana paitani kasteltiin miehen puolelta tosi ällöttäväksi. Silloin ei välttämättä auta vaikka omat tanssivaatteet olisivat kuinka teknisiä.. Tunne ei ollut miellyttävä. Hieman voisi materiaalien valintaa miettiä miestenkin puolelta, ehkäpä miehellä oleva vohvelikankainen lyhythihainen kauluspaita ei ole kaikkein ihanteellisin tanssivaate kesäkuumalla.

      • Truepuli

        "Tanssivana daamina ja kilpaurheilunakin sitä harrastavana paitani kasteltiin miehen puolelta tosi ällöttäväksi"

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että paitasi kasteltiin juuri siksi? Aika hassu ajatus. Toisaalta tiedän useitakin tanssia työkseen tekeviä naisia, jotka hikoilevat tosi paljon. Itselläni paita kastuu omasta hiestän aika harvoin, vaikka tanssisin kuinka paljon tahansa. Hikoilu ja kastuminen nyt vaan kuuluu tanssipaikalle oli kyse omasta tai toisen hiestä, niin se on vaan kestettävä.


      • Niin ja näin
        Truepuli kirjoitti:

        "Tanssivana daamina ja kilpaurheilunakin sitä harrastavana paitani kasteltiin miehen puolelta tosi ällöttäväksi"

        Oletko tosiaan sitä mieltä, että paitasi kasteltiin juuri siksi? Aika hassu ajatus. Toisaalta tiedän useitakin tanssia työkseen tekeviä naisia, jotka hikoilevat tosi paljon. Itselläni paita kastuu omasta hiestän aika harvoin, vaikka tanssisin kuinka paljon tahansa. Hikoilu ja kastuminen nyt vaan kuuluu tanssipaikalle oli kyse omasta tai toisen hiestä, niin se on vaan kestettävä.

        No tuolla tanssiurheilulla nyt tarkoitin vain sitä, että minulla on yhtä ja toistakin tietoa tanssimiseen tarjottavista vaatemateriaaleista..
        joten olen edelleen sitä mieltä, että myös vaatevalinnoilla voi vaikuttaa tanssin miellyttävyyteen..

        Lisäksi naistenhuoneessa on useimmiten fööni jolla saa onneksi tanssipaitansa kuivaksi, jos vaihtopaitaa ei ole mukana.
        Joten en nyt kuitenkaan ihan niin hirmuisen ongelmallisena pidä paidan kastumista.


      • Truepuli
        Niin ja näin kirjoitti:

        No tuolla tanssiurheilulla nyt tarkoitin vain sitä, että minulla on yhtä ja toistakin tietoa tanssimiseen tarjottavista vaatemateriaaleista..
        joten olen edelleen sitä mieltä, että myös vaatevalinnoilla voi vaikuttaa tanssin miellyttävyyteen..

        Lisäksi naistenhuoneessa on useimmiten fööni jolla saa onneksi tanssipaitansa kuivaksi, jos vaihtopaitaa ei ole mukana.
        Joten en nyt kuitenkaan ihan niin hirmuisen ongelmallisena pidä paidan kastumista.

        "joten olen edelleen sitä mieltä, että myös vaatevalinnoilla voi vaikuttaa tanssin miellyttävyyteen"

        Tätähän minä en kyseenalaistanutkaan, olen samaa mieltä, että vaatevalinnoilla pystyy vaikuttamaan, mutta rajallisesti, jos hikeä pukkaa kun ämpärillä kaataen, niin aika vaikeaa on valita sellaiset vaatteet, ettei ne olis märkiä.
        Miestenhuoneessakin on aika monessa paikassa puhallin, jolla saa kuivattua sekä paidan, että pään, mutta apu on vaan hetkellinen, ensimmäisten tanssien jälkeen on vetimet taas märkänä.


    • kuuluu asiaan

      Tanssiessa tulee ilman muuta hiki, jos tanssii tosissaan.

      Nykyaikaiset urheiluteksitiilit haihduttavat hien nopeasti pois eikä paita tunnu märältä.

      • Puistatus

        Urheilupaidat siirtävät kyllä hien pois iholta, mutta kokemukseni mukaan se jää usein paidan pintaan, josta se taas pyyhkiytyy partnerin vaatteisiin ja ohitanssiviin pareihin. Tuntuma on todella epämiellyttävä. En osaa sanoa, onko paidoissa eroa, kun en itse ole niitä käyttänyt. Omat vaatteeni valitsen sillä perusteella, että ne ovat paitsi mukavat, myös tuntuvat mukavilta käteen. En haluaisi, että partnerini värähtäisi inhosta joutuessaan koskemaan niljakkaaseen paidanselkääni.


      • väärä käsitys
        Puistatus kirjoitti:

        Urheilupaidat siirtävät kyllä hien pois iholta, mutta kokemukseni mukaan se jää usein paidan pintaan, josta se taas pyyhkiytyy partnerin vaatteisiin ja ohitanssiviin pareihin. Tuntuma on todella epämiellyttävä. En osaa sanoa, onko paidoissa eroa, kun en itse ole niitä käyttänyt. Omat vaatteeni valitsen sillä perusteella, että ne ovat paitsi mukavat, myös tuntuvat mukavilta käteen. En haluaisi, että partnerini värähtäisi inhosta joutuessaan koskemaan niljakkaaseen paidanselkääni.

        Tuossa ei ole mitään perää, tutustu nykyaikaisiin materiaaleihin.


    • enää en vaihda

      Tosissaan tanssivalla uusi paita kastuu kuumissa kesälavaolosuhteissa usein jo seuraavan parin aikana. Ihan turhaa touhua koko vaihtaminen. Hikoilu kuuluu tanssiin. Jos olet noin herkkähipiäinen, niin ehkä lavatanssi ei ole sinun juttusi.

      • jos paitani ei kastuisi....

        eli mitä hikisempi paita sen parempi tanssi-ilta!!!! :D

        toki paidan materiaaliin kannattaa kiinnittää huomiota. ja voihan paidan välillä vaihtaa.

        naisen selkä kastuu usein miehen käsivarresta, kun mennään syliotteessa oikein kunnolla....niin ja rintamus rintamuksesta. ;)


      • edellisellä
        jos paitani ei kastuisi.... kirjoitti:

        eli mitä hikisempi paita sen parempi tanssi-ilta!!!! :D

        toki paidan materiaaliin kannattaa kiinnittää huomiota. ja voihan paidan välillä vaihtaa.

        naisen selkä kastuu usein miehen käsivarresta, kun mennään syliotteessa oikein kunnolla....niin ja rintamus rintamuksesta. ;)

        tanssimatkallamme ystävättären kanssa että nyt on kyllä kivaa; hiukset, paita ja housunvyötärökin aivan märkänä hiestä. Ei tuntunut haittaavan (yhtä hikisiä) tanssittajia. Kaikessa kivassa tulee hiki....


      • noin...
        edellisellä kirjoitti:

        tanssimatkallamme ystävättären kanssa että nyt on kyllä kivaa; hiukset, paita ja housunvyötärökin aivan märkänä hiestä. Ei tuntunut haittaavan (yhtä hikisiä) tanssittajia. Kaikessa kivassa tulee hiki....

        samaa monet kerrat todenneena :))))


      • turhapuron
        noin... kirjoitti:

        samaa monet kerrat todenneena :))))

        verkkopaita alle,sellainen jossa on reikiä,ei liian tiheäreikäinen,paras noin sentin reijillä ja sitten urheilpaita päälle!
        Käytän tällaista vaatetusta tanssiessa,kaksi paria illasssa.Tanssien päättyessä vaihdan puhtoisen t-paidan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe