Ajatukset karkailee

kaaru

Jokainen tunti
minuutti ja sekuntti
vie minut lähemmäksi
Sinua

sydän hakkaa
kuuletko sen

ja Sinä malttamaton
hukutat minut
viesteihin
joita avaruuden kautta
kierrätät

se syli on kuitenkin
aito ja lämmin

siihen minut suljet
ja ikäväni poistat
hiukset sotket
ja hymyilet

ja minun pitäs vielä
keskittyä töihin
tänään ja huomenna

mahdotonta
kun sydän laulaa

18

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöllinLiisa

      Wauu...kaaru

      "Ajatukset"
      se ne onkii nopein lintu
      ken sen kiinni sais?

      Sinulla tarvis nyt olla
      uimataitoa.
      "ja Sinä malttamaton
      hukutat minut
      viesteihin
      joita avaruuden kautta
      kierrätät"

      Hymy päivääs ja
      "mahotonta
      kun sydän hakkaa"
      tasasesti ettei rytmihäiröks menis.

      Sinulle antoisaa kesäpäivää
      missä Sinut nään rakastunnu nainen.Liisa

      • kaaru

        jo tuntui et sydän
        pysähtyy
        sykkii kuitenkin vielä
        ja odottaa
        vielä on muutama tunti
        ja ajatus todeksi muuttuu:)))

        Kiitoksii...


    • Naapurin akka

      Mitäs täällä oikein tapahtuu?

      Vähän yhellä sun toisella on tukka sekaisin...

      Jaa, se taitaa olla tää kesä vaan simmosta aikaa ;D

      Runostasi tykkään kuin hullu puurosta!
      Ja kun oikein tätä omaa kuontaloani katselen.... *nauraa*

      • kaaru

        vallattomuus astunut tänne
        ja ei haittaa
        antaa tukan olla sekaisin
        ja hymyillään kainosti:)


    • Aamulla heräsin ja ajattelin, että kuka
      harjoittelee
      aariaa......ja nyt se selvis,,
      se olit sinä ja
      sinun laulava sydämesi....
      voi ihme etten paremmin sano:)

      Anna laulaa,
      kuulostaa hyvältä
      ja runokin näyttää "uudelta Kaarulta" !
      Hyvä sie.

      • kaaru

        tarvii tehdä jo
        tässä iässä

        jos nyt muistais
        ne aamukahvit juoda
        eilen unohdin:)))


    • peres

      anna sydämen leulaa
      kuulostaa
      ONNELTA

      • kaaru

        ja onnellisena
        halaan Sinua
        Kiitoksia sanoistasi:)


    • *MURUKULTA*

      Työt peruutettu tältä päivää kaarulta..ja huomenna! :))

      .."ja minun pitäs vielä
      keskittyä töihin
      tänään ja huomenna

      mahdotonta
      kun sydän laulaa"

      Tuosta ei voi kuin tulla hyvälle tuulelle!
      Älä etes yritä mitään töitä, ei ne kuitenkaan natsaa!
      Kuuntele vain suosiolla sitä sydäntä,,siinä on ihana rytmi..;þ

      Hyrisevästä tunteesta ja hymystä kiitos
      ja hymyä sinne..no sitä taitaa ollakin jo..! :)

      • kaaru

        ...Muru mennyt
        kreditit ja debetit
        ihan sekaisin
        parasta vielä
        tää päivä huilata
        ku jännittää
        ku sydän taitaa
        jättää lyöntejä
        väliin...huh

        No ei se mitään Muru huhkii
        ja runoilee:)))


    • lindalinda1

      miten ajatuksesi onkaan karkaillut,
      sydän pompottanut levottomana.

      Lämmin syli, kaikki - koko runo vie mennessään
      kuules. Näköisesi, Kaarumaisen sulonen runo.

      • kaaru

        nyt tuli
        luulin ettei
        mulla mitään sanottavaa
        eilen ollut:)

        Katselen maailmaa
        vaaleanpunaisten
        lasien takaa:)


    • Minänoita

      Aivan UPEA runo
      sinulta!
      Hmm ...onkohan
      mahtanut tapahtua
      jotain äksönii
      tuolla rakkauden
      saralla? : )

      • kaaru

        minänoita
        vaikenen kuin
        muuri:)))

        ai niin kiitoksia


    • tomppa2006

      ...saaneeni tästä runosta väristyksiä...

      Sinun sydämesi laulaa...ja töitä vielä pitäisi tehdä? Hieno sanavalinta asiasta, jonka aika monet lukijoista ovat varmaan joskus kokeneet. Oikein hyvä runo. Minä pidin.

      • kaaru

        saan vaatimattomilla
        sanoillani
        nuorelle miehelle
        väristyksiä
        tässä iässä:)))

        Olo on kuin nuorella
        tytöllä...tänäänkin:)

        Haleja päivääsi....


    • Jokainen sekuntti hän valtaa ajatuksen
      sydämenlyönnit kiivaaksi saaden.
      Lämmin, hellä, pehmoinen
      on syli aidon rakkauden.

      On se mahotonta pitää ajatukset kasassa,
      kun sydän on jossain aivan muualla. :)

      Kaunis on runosi sointu, kiitos, pidin!

      • kaaru

        vielä odotusta
        muutama tunti
        ja huh...
        muutenkin on jo lämmin

        nauraa....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe