Moi, miten voin napata pokemon yellowis Moltresin,Zapdosin ja Articunon ku ne ei mahu Ultra palloihin?? Siis aina ku heitän minkä tahansa pallon se menee ohi ja tulee tälläne teksi ´´u missed a POKEMON``.. Ymmärrän sen et se menee vaik kerran ohi, mut aina ku heitän pallon johonkuhun noist ni aina tulee toi teksi.. Joten voitteko auttaa mua??
Pokemon Yellow
5
515
Vastaukset
Minä, kun oon pyydystäny Moltresin, Zapdosin ja Articunon oon varannu paljon palloi. Otellu niitten kanssillain, että energiaa jää ihan pikku sen. Ja nakannu palloja, jos on menny huti tai ei oo heti jääny. Heitän palloja kunnes jäävät vangiksi.
- -veikko5-
Juu tosiaan... Ei vahvoja pokémoneja, varsinkaan legendaarisia, ole hyötyä yrittää napata, jos niillä on yli kolmasosa energiaa jäljellä... Hyvä tapa napata niitä on käyttää False Swipe-liikettä ja jotain liikettä joka aiheuttaa Paralyzen...
- pokemonmastah
-veikko5- kirjoitti:
Juu tosiaan... Ei vahvoja pokémoneja, varsinkaan legendaarisia, ole hyötyä yrittää napata, jos niillä on yli kolmasosa energiaa jäljellä... Hyvä tapa napata niitä on käyttää False Swipe-liikettä ja jotain liikettä joka aiheuttaa Paralyzen...
pelaatko peliä emulaattorilla vai kenties ihan GB colorilla??
- -veikko5-
pokemonmastah kirjoitti:
pelaatko peliä emulaattorilla vai kenties ihan GB colorilla??
En tiiä kysyitkö multa vai joltakin muulta, mutta vastaan silti :D
En oo Yellowia pelannut ollenkaan, mutta Pokémon Red mulla on ihan GB:lle, ja läpi menty pokédex täynnä (paitsi Mew) :D
Uskosin että Yellowissa tuo nappaamistekniikka ei oo niin paljon erilaisempaa kuin Redissä? :P - pokemonmastah
-veikko5- kirjoitti:
En tiiä kysyitkö multa vai joltakin muulta, mutta vastaan silti :D
En oo Yellowia pelannut ollenkaan, mutta Pokémon Red mulla on ihan GB:lle, ja läpi menty pokédex täynnä (paitsi Mew) :D
Uskosin että Yellowissa tuo nappaamistekniikka ei oo niin paljon erilaisempaa kuin Redissä? :Pkysynyt sinulta, ja kysyin sen takia koska pc:n emulataattorissa voi tallentaa ja ladata pelin koska tahansa(kesken taisteluidenkin), ja kyseiset linnut kyllä nappa jos tallentaa ennen pallon heittoa ja lataa aina jos missaa. Jatkaa näin niin kaun kunnes se lopulta menee, ja auttaa jos on milli hp:ta jäljellä ja vaikka paralyz tai sleep
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423