Pokemon Yellow

D-generation-X

Moi, miten voin napata pokemon yellowis Moltresin,Zapdosin ja Articunon ku ne ei mahu Ultra palloihin?? Siis aina ku heitän minkä tahansa pallon se menee ohi ja tulee tälläne teksi ´´u missed a POKEMON``.. Ymmärrän sen et se menee vaik kerran ohi, mut aina ku heitän pallon johonkuhun noist ni aina tulee toi teksi.. Joten voitteko auttaa mua??

5

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä, kun oon pyydystäny Moltresin, Zapdosin ja Articunon oon varannu paljon palloi. Otellu niitten kanssillain, että energiaa jää ihan pikku sen. Ja nakannu palloja, jos on menny huti tai ei oo heti jääny. Heitän palloja kunnes jäävät vangiksi.

      • -veikko5-

        Juu tosiaan... Ei vahvoja pokémoneja, varsinkaan legendaarisia, ole hyötyä yrittää napata, jos niillä on yli kolmasosa energiaa jäljellä... Hyvä tapa napata niitä on käyttää False Swipe-liikettä ja jotain liikettä joka aiheuttaa Paralyzen...


      • pokemonmastah
        -veikko5- kirjoitti:

        Juu tosiaan... Ei vahvoja pokémoneja, varsinkaan legendaarisia, ole hyötyä yrittää napata, jos niillä on yli kolmasosa energiaa jäljellä... Hyvä tapa napata niitä on käyttää False Swipe-liikettä ja jotain liikettä joka aiheuttaa Paralyzen...

        pelaatko peliä emulaattorilla vai kenties ihan GB colorilla??


      • -veikko5-
        pokemonmastah kirjoitti:

        pelaatko peliä emulaattorilla vai kenties ihan GB colorilla??

        En tiiä kysyitkö multa vai joltakin muulta, mutta vastaan silti :D

        En oo Yellowia pelannut ollenkaan, mutta Pokémon Red mulla on ihan GB:lle, ja läpi menty pokédex täynnä (paitsi Mew) :D

        Uskosin että Yellowissa tuo nappaamistekniikka ei oo niin paljon erilaisempaa kuin Redissä? :P


      • pokemonmastah
        -veikko5- kirjoitti:

        En tiiä kysyitkö multa vai joltakin muulta, mutta vastaan silti :D

        En oo Yellowia pelannut ollenkaan, mutta Pokémon Red mulla on ihan GB:lle, ja läpi menty pokédex täynnä (paitsi Mew) :D

        Uskosin että Yellowissa tuo nappaamistekniikka ei oo niin paljon erilaisempaa kuin Redissä? :P

        kysynyt sinulta, ja kysyin sen takia koska pc:n emulataattorissa voi tallentaa ja ladata pelin koska tahansa(kesken taisteluidenkin), ja kyseiset linnut kyllä nappa jos tallentaa ennen pallon heittoa ja lataa aina jos missaa. Jatkaa näin niin kaun kunnes se lopulta menee, ja auttaa jos on milli hp:ta jäljellä ja vaikka paralyz tai sleep


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe