Kuinka pitää suudella

ja koska??

Joo noi on mun kysymykset... Mä oon kyllä jo 17 mutta en oo koskaan suudellut ketään siis oikeesti suudellut! Kavereita oon kyllä pussannut silleen siis on pelleilty vaan. Nyt kaikki varmaan ihmettelee miten toi ei vielä oo suudellut mut niin vaan on.

Mulla on kyllä kakskin lepakkokaveria ja tietty niiden kanssa puhutaan kaikkee mutta en kehtaa kysyä näitä kun ne ihmettelis. No nyt mulla on vähän jotain yhden tytön kaa joka on mun parhaan kaverin kaveri. Me ollaan tavattu kahestaankin jo tosi monesti ja juteltu kaikkee herkkää. Tää tyttö ei oo koskaan ollu kenenkään kaa ja nyt on vielä sellanenkin tyhmä juttu että se luulee että mä oon ollu enkä mä oo korjannu tätä luuloo enkä enää kehtaa sanoo kun en heti kertonu. Eli tietty se oottaa että mä teen alotteen suuteluun ja sellaseen kun mulla on muka kokemusta!!

No joo mä tiedän kumminkin ihan varmaan että se tykkää musta kun mä oon sen mun parhaalta kaverilta kuullu ja se on varma tieto ja on se itteki vihjaillu mulle siihen suuntaan. Ja nyt on pariki kertaa ollut sellanen tilanne et ois jo varmaan pitäny suudella mut kun mä en oo uskaltanu!! Kerran oli niin että me istuttiin yhessä puistossa lähekkäin ja tää tyttö toi kasvot ihan mun lähelle ja nojas muhun... joo mä tajuun kyllä et ois varmaan silloin pitäny suudella! No sit oli vielä yks toinenkin samantapanen tilanne mut senkin mä mokasin...

Mä tiedän et tyttöjen kaa on tosi tärkeetä oikee ajoitus ettei mokaa koko juttua. Voisko joku täällä neuvoo mistä tietää varmasti et on oikee kohta suudella ja oliko toi kohta mitä mä selitin just sellanen ja jos ei ollu niin mikä olis?? Ja sit on vielä tällänenkin tosi tyhmä juttu että mä pelkään et mä suutelen vahingossa väärin jotenkin kaverillisesti niinkun pussaan vaan!! Eli miten pitää suudella et se tuntuu sellaselta kun pitää...no tiedätte mitä mä tarkotan!

Mä en haluis pilata tätä juttuu!!

15

2496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnustellen

      pussaillen ja pitäen huulia pehmeästi toisiaan vasten.
      kyllä sitä sitten voi hellästi koettaa kielellä ja jos toinen avaa huulensa ja vastaa niin siitä se sitten lähtee ihan itsestään
      En suosittele koko kielen työntämistä toisen kurkkuun koska se saattaa tuntua vastenmieliseltä.
      kielellä ns "tunnusteleminen" on kiihottavampaa kuin tunkeutuminen purukalustoon.

    • ja miten.

      sitten pussaa.

      • kiinni vaan

        ja pussata mäjäytät! Ei siinä muuta kummempaa!


    • ja hellästi

      Ensimmäinen sellainen että painat huulesi hitaasti hänen huulilleen,ei heti kieltä!
      Sitten vetäydyt taaemmas,siis kasvot,muuten pidät hänestää edelleen kiinni.Katsot häntä silmiin ja hymyilet!Jos hän hymyilee takaisin niin suutelet pidemmän suudelman!
      Kyllä se siitä sit lähtee kulkemaan:)
      Niin ja muista ettei huulesi ole liian märät,hieman kostutat niitä kielelläsi.Kuivat tai liian märät huulet on inhottavat.
      Enkä mä ainakaan tykkää suudella huulia joissa on huulikiiltoa,eikä edes auta jos on mansikanmakuista huulirasvaa,Yök,ne maistuu kamalta kielessä:(

      Suuteleminen on vähän ku sekstaaminen.Täytyy aloittaa tunnustelevasti ja kun toisen oppii tuntee,ni sit antaa palaa!

      • Anonyymi

        Hyviä muistutuksia ensisuudelmasta. Vaikka keski-ikäinen jo olenkin, on minulla pitkä aika ensisuudelmasta jonkun kanssa. Vielä kun ihastustani pääsisin suutelemaan joku päivä. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyviä muistutuksia ensisuudelmasta. Vaikka keski-ikäinen jo olenkin, on minulla pitkä aika ensisuudelmasta jonkun kanssa. Vielä kun ihastustani pääsisin suutelemaan joku päivä. Kiitos!

        Ihan normaalia et on huulipunaa tai huulikiiltoa. Ei ne ole kiillota ole jos valitsee oikein niin mitään tahmaisia. Eikä tartte ostaa mitään mansikanmakuista.

        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalia et on huulipunaa tai huulikiiltoa. Ei ne ole kiillota ole jos valitsee oikein niin mitään tahmaisia. Eikä tartte ostaa mitään mansikanmakuista.

        😁

        Niin tämä huulipuna-asia mietityttääkin, sillä välistä tykkään käyttää huulipunaa. Huulirasvoja ja -kiiltoja en taas oikeastaan käytä lainkaan. Huulirasva huulenrajauskynän kanssa voisi toimia vai? Ehkä pitäisi siirtyä seuraa toivoessa niihin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tämä huulipuna-asia mietityttääkin, sillä välistä tykkään käyttää huulipunaa. Huulirasvoja ja -kiiltoja en taas oikeastaan käytä lainkaan. Huulirasva huulenrajauskynän kanssa voisi toimia vai? Ehkä pitäisi siirtyä seuraa toivoessa niihin..

        Itse ainakin käytän huulipunaa koska se tuo väriä kasvoille. :)
        Ei ole koskaan siitä jäänyt kiinni, ja jos jää niin sitten se on moi moi.
        ☺️

        Itse käytän sävyllistä huulirasvaa. Ja myös huulipunaa. En ole ajatellutkaan et se vois olla jollekin ongelma. 😅


    • tuntuu siltä

      suudella voi aina kun tuntuu siltä... jos ei tunnu, niin ei kannata yritääkään velvollisuudesta tai siksi, että niin kuuluu tehdä...

    • varmaan

      olisi se, että veisit sen tytön kotiisi, huoneeseesi yöksi. Siinä tilanteessa olisi aikaa tunnustella ja olis aikaa antaa tilanteen kehittyä omalla painollaan. Suudelmia saattaisi yön mittaan tulla vaikka mihin kummallekin osapuolelle. Kokemusta on. Ei kannata jännittää. Kaikki sujuu omalla painollaan.

      • paras?

        Päivänvalossa julkisella paikalla,vaikka siellä puistossa.
        Mistä sen tietää jos vaikka tyttö pelästyy ja luulee että tää ap haluaakin enemmän,ja toinen ressukka olisi halunnut vain suudella moiskauttaa...Siis jos yökylään pyytää ja pimeessä alkaa pussailee!
        Parasta olisi jos ap:lle tulee samankaltainen tilaisuus kuin se puistojuttu,niin varovasti suutelis.Se on söpöä!

        Ap,olisi mukava kuulla miten eka suudelma sujui:)
        Sen ekan muistaa pitkään ja lämmöllä;)
        Tai no jos menee käsille niin vähemmän lämmöllä,mut sekin sitten vaan opettaa...


    • hyvin meni:))

      No nyt me oltiin taas siellä puistossa ja mä pakotin itteni toimimaan vaikka jännitti ihan kauheesti!! Tuli taas sellanen herkkä hetki ja sit mä suutelin niinku te neuvoitte ja kai se meni tosi hyvin kun nyt ollaan sovittu et seurustellaan vakituisesti!!!

      Kiitti vaan kaikille! ja hyvää onnea muillekin! :)))

      • puistopusu:)

        Satuinkohan mä näkee teidät...Eilen ainakin Tampereella tyttöpari pussaili puistossa:)
        Ne oli tosi kaunis näky!
        Hetsku ystävänikin sano että VAU!


      • Ihana kuulla! Kiva kun tulit vielä kertomaan, että hyvin oli mennyt 😊


    • Anonyymi

      kari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe