lanzaroten ilmasto

256

Hei!

Suunnittelimme matkaa huhtikuusssa Lanzarotelle. Olen kuullut, että lanzarote on usien pilvinen ja tuulinen. Pitääkö tämä paikkansa? Onko huhtikuussa yleensä ollut millaiset ilmat? Aurinko ja lämpöä olisi kuitenkin tarkoitus matkalta hakea....

5

1363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

...paikka jonka luonnon ja eläimistön turistit ovat tuhonneet. Surullista.

• Nimimerkki x667

Onneksi sentään menette huhtikuussa. Itse kävimme helmi-maaliskuun vaihteessa Lanzarotella. Odotimme lämmintä ja leppoisaa hiihtolomaa. Mutta siellä oli tauoton pohjoistuuli joka ei hellittänyt koko loman aikana. Rannalla oli toisinaan vaikea olla kun tuuli koko ajan ja hiekka lensi naamalle. Hotellin allasalueella oli sentään suojaisaa ja lämpöisempää. Sen opimme että Kanarialle emme enää noin keskitalvella mene.

• mutta kun

ole Lanzarotella kuin missään muuallakaan saarella mutta sieltä puuttuu puusto kokonaan ja pienikin tuuli tuntuu heti. Lämpötilaan se ei vaikuta mutta tuntu on ettei ole kovin lämmintä. Huhtikuu on takuu juttu että yli 20-26C löytyy mutta ei sen enempää jos lisää lämpöä on vailla. Saari muuten mahtava ja jotenkin uusin kaikista muista.

• kjhgh

Olimme pääsiäisenä 08 Lanzalla ja oli aika kylmää ja tuulista. Iltaisin lämpötila oli 12 ja tuuli kovaa. Vain pari aurinkoista päivää. Kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ainakin muutamaksi päiväksi, mukavia teitä löytyy paljon. Saaren kiertää helposti päivässä.

• Olimme myös pääsiäisenä -08 Lanzarotella. Sää oli tosiaan tuulinen, mutta se lienee tavallista. Useimpina päivinä aamu- tai iltapäivä oli aurinkoinen ja toinen puoli pilvinen ja viileä.

Auto tosiaan kannatti vuokrata. En kuitenkaan yrittäisi kiertää saarta päivässä. Monien teiden varrella oli kohteita, joissa vierähti tunti jos toinenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe