Hei!
Suunnittelimme matkaa huhtikuusssa Lanzarotelle. Olen kuullut, että lanzarote on usien pilvinen ja tuulinen. Pitääkö tämä paikkansa? Onko huhtikuussa yleensä ollut millaiset ilmat? Aurinko ja lämpöä olisi kuitenkin tarkoitus matkalta hakea....
lanzaroten ilmasto
5
1361
Vastaukset
- ...
...paikka jonka luonnon ja eläimistön turistit ovat tuhonneet. Surullista.
- Nimimerkki x667
Onneksi sentään menette huhtikuussa. Itse kävimme helmi-maaliskuun vaihteessa Lanzarotella. Odotimme lämmintä ja leppoisaa hiihtolomaa. Mutta siellä oli tauoton pohjoistuuli joka ei hellittänyt koko loman aikana. Rannalla oli toisinaan vaikea olla kun tuuli koko ajan ja hiekka lensi naamalle. Hotellin allasalueella oli sentään suojaisaa ja lämpöisempää. Sen opimme että Kanarialle emme enää noin keskitalvella mene.
- mutta kun
ole Lanzarotella kuin missään muuallakaan saarella mutta sieltä puuttuu puusto kokonaan ja pienikin tuuli tuntuu heti. Lämpötilaan se ei vaikuta mutta tuntu on ettei ole kovin lämmintä. Huhtikuu on takuu juttu että yli 20-26C löytyy mutta ei sen enempää jos lisää lämpöä on vailla. Saari muuten mahtava ja jotenkin uusin kaikista muista.
- kjhgh
Olimme pääsiäisenä 08 Lanzalla ja oli aika kylmää ja tuulista. Iltaisin lämpötila oli 12 ja tuuli kovaa. Vain pari aurinkoista päivää. Kannattaa ehdottomasti vuokrata auto ainakin muutamaksi päiväksi, mukavia teitä löytyy paljon. Saaren kiertää helposti päivässä.
Olimme myös pääsiäisenä -08 Lanzarotella. Sää oli tosiaan tuulinen, mutta se lienee tavallista. Useimpina päivinä aamu- tai iltapäivä oli aurinkoinen ja toinen puoli pilvinen ja viileä.
Auto tosiaan kannatti vuokrata. En kuitenkaan yrittäisi kiertää saarta päivässä. Monien teiden varrella oli kohteita, joissa vierähti tunti jos toinenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933