Aion tässä säästää kemmuun ja keskusteltiin parin kaverin kanssa tästä "2-T vai 4-T". Yksi kamuista sano että: "kulkee kovempaa kun nelarit ja paskat tarvii useammin huoltaa". Tehoilla ei ole nyt merkitystä koska aion ajaa ihan laillisesti kun taas kustannukset ovat ovat ykkösproriteetti. Toinen kaveri sano että nelarit säästää rahaa verrattuna 2-T. Sano että kuluttaa vähemmän, huoltoa vähemmän ja kestää paremmin.
Rehellinen vastaus kiitos miten se asia nyt on. 2-T tai 4-T fanipojat älkää vaivautuko.
4-tahtiset ja 2-tahtiset ja niiden huolto- ja bensakulut verrattuna
7
798
Vastaukset
Kyllä sinuna unhottaisin kakstahtisen vaihtoehdon.
- ahhkjlikl
jos tehoilla ei ole nii väliä nii ehdottomasti 4-t!
2-t on helppo laittaa kulkemaan mutta se kuluttaa enemmän ja mäntä kuluu ja sitä saa huoltaa enemmän. - tahti
Ehdottomasti 4-tahti, jos tärkeämpää ovat kestävyys ja bensankulutus jne., kuin että "kulkee ainakin 160km/h!!!!"
Kyllä 2 tahtia saa huoltaa enemän. Jos ei huolla, se ei tule todellakaan kestämään. Jos A1 tehoisella meinaat ajella, niin nelitahti on ehdottomasti paras ratkaisu. - aaplaplaa
Honda CBR näyttäs olevan mukava vaihtoehto, ja varmaan sen ostankin kun rahat on kasassa.
- tahti-mies
Kyllä mä ton 4 tahdin ottaisin itte jos tehoilla ei ole väliä. 4 tahti tulee todellaki halvemmaks ja se kuluttaa vähemmän. Ps onhan niissä nelareissa kiva ääniki😃😁👍
- Jutustelija1
2t on parempi, mutta osta vaikka Yamaha YZF-R 125 jos vakio nelaria meinaat, tuppaavat nimittäin monet muut olemaan sangen huonoja.
- Jutustelija1
Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.de/
Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:
http://mattiviikate.blogspot.de/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html
http://mattiviikate.blogspot.de/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483