Sinä päivänä sinä saavuit

tomppa2006

Havaitsin kauneutesi
heti
sisäistä ja ulkoista
kaikkea vaikuttavaa

Sinä päivänä
satoi
sinä virvoitit
minun huonon elämän

Sinä saavuit
oikeaan aikaan
sydämeni janosi
rakkautta

12

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      ..sisäinen kauneus on jotakin sellaista, jota kohden olisi hyvä kulkea. Ulkoista nyt voi vähän kohentaa. Osaisipa vain jotenkin kehittyä.
      Rakkautta *huokaus* kukapa sitä ei janoaisi : )
      Nimenomaan sellaista oikeanlaista.

      Kiitos lukuhetkestä kiireen keskellä : )

      • tomppa2006

        ...sinulle padme näistä vaihtelevista ilmoista huolimatta...

        Ulkoisella kauneudella on loppujen lopuksi hyvin vähän merkitystä. Ihmisiä viehättävät erilaiset peruspiirteet ja kunhan ne nyt on jotenkin kohdallaan alkaa...sisäisen kauneuden havaitseminen on tärkeintä.

        Kiitos padme, kun kiireen keskellä muistit minua viestillä.


    • Mikä onni, että tapasitte!

      Ukkonen paukkuu...kone kiinni....
      Pidin, sen ehdin sanoa vielä...moi!!!!

      • tomppa2006

        ...huusit ain, muille kättäs heilauttain...

        Viestien lähettämisen kanssa on hiukan ongelmaa, vaikka ei täällä ukkosta olekaan. Periksiantamattoman luonteeni vuoksi yritän vastata viestiisi sanoakseni:

        Kiitos!


    • ...Taas yllätit...
      Voi kun joku puhuisi minulle noin ... huokaus=)
      Hymy päivääsi=)

      • tomppa2006

        ...moni sanookin sinulle noin, ei ehkä ihan näillä sanoilla, mutta puhe on hiljaista, et ehkä ole kuullut sitä kunnolla...

        *hymyilee*


    • voi kuinka ihanasti kirjoitit
      rakkauden janon sammuttajasta
      oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan
      hän saapui tarjoten rakkauden maljasta
      juoman niin suloisen ja raikkaan!

      Kiitos hellyttävästä runostasi, kuinka muutamalla sanalla voi kertoa paljon.

      • tomppa2006

        ...sisäisen kauneuden havaitseminen ja oman sisäisen minän löytäminen ovat tärkeitä asioita, mielestäni...

        Olen huomannut, että mitä pidempiä runoja kirjoitan sitä varmemmin "punainen lanka" katoaa ja sorrun yliyrittämiseen, heh.

        Olen imarreltu nuoren naisen sanojen edessä, kiitos viestistäsi.

        *hymyilee*


    • lindalinda1

      runo joka o miu mau mukkaan, tiijä se Tomppa.

      Kaikki oli toisin, kun saapui Hän !

      • tomppa2006

        ...paljastan sinulle runon taustoista sen verran...

        Että tämä oli yksi helpoimmista ja nopeimmista runoista mitä olen koskaan kirjoittanut.

        Kun kirjoittaa toisen ihmisen hyvyydestä, tulee itselle tavattoman mukava olo.

        *hymyilee*


    • *MURUKULTA*

      Se tapahtuu mikä on tarkoitettu!
      Hän - tai sinä, kuljitte toisia vastaan
      ja vaikka satoi, se oli vain sadetta
      eikä peittänyt alleen tunteita
      koska näin tuli käydä.. :)

      Aurinkoinen ilta ja kaikki hyvin,
      siispä kaikkea kivaa,,,sinne, tomppa, toivoo Muru! :)

      • tomppa2006

        ...se vaan menee niin, sattumaa ja kohtaloa mukana elämän käänteissä...

        Kaikki on hyvin, levolle menon aika pikapuoliin. Kaikkea hyvä Murulle tompalta.

        *hymyilee*


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe