Havaitsin kauneutesi
heti
sisäistä ja ulkoista
kaikkea vaikuttavaa
Sinä päivänä
satoi
sinä virvoitit
minun huonon elämän
Sinä saavuit
oikeaan aikaan
sydämeni janosi
rakkautta
Sinä päivänä sinä saavuit
12
591
Vastaukset
- padme_amidala
..sisäinen kauneus on jotakin sellaista, jota kohden olisi hyvä kulkea. Ulkoista nyt voi vähän kohentaa. Osaisipa vain jotenkin kehittyä.
Rakkautta *huokaus* kukapa sitä ei janoaisi : )
Nimenomaan sellaista oikeanlaista.
Kiitos lukuhetkestä kiireen keskellä : )- tomppa2006
...sinulle padme näistä vaihtelevista ilmoista huolimatta...
Ulkoisella kauneudella on loppujen lopuksi hyvin vähän merkitystä. Ihmisiä viehättävät erilaiset peruspiirteet ja kunhan ne nyt on jotenkin kohdallaan alkaa...sisäisen kauneuden havaitseminen on tärkeintä.
Kiitos padme, kun kiireen keskellä muistit minua viestillä.
Mikä onni, että tapasitte!
Ukkonen paukkuu...kone kiinni....
Pidin, sen ehdin sanoa vielä...moi!!!!- tomppa2006
...huusit ain, muille kättäs heilauttain...
Viestien lähettämisen kanssa on hiukan ongelmaa, vaikka ei täällä ukkosta olekaan. Periksiantamattoman luonteeni vuoksi yritän vastata viestiisi sanoakseni:
Kiitos!
...Taas yllätit...
Voi kun joku puhuisi minulle noin ... huokaus=)
Hymy päivääsi=)- tomppa2006
...moni sanookin sinulle noin, ei ehkä ihan näillä sanoilla, mutta puhe on hiljaista, et ehkä ole kuullut sitä kunnolla...
*hymyilee*
voi kuinka ihanasti kirjoitit
rakkauden janon sammuttajasta
oikeaan aikaan ja oikeaan paikkaan
hän saapui tarjoten rakkauden maljasta
juoman niin suloisen ja raikkaan!
Kiitos hellyttävästä runostasi, kuinka muutamalla sanalla voi kertoa paljon.- tomppa2006
...sisäisen kauneuden havaitseminen ja oman sisäisen minän löytäminen ovat tärkeitä asioita, mielestäni...
Olen huomannut, että mitä pidempiä runoja kirjoitan sitä varmemmin "punainen lanka" katoaa ja sorrun yliyrittämiseen, heh.
Olen imarreltu nuoren naisen sanojen edessä, kiitos viestistäsi.
*hymyilee*
- lindalinda1
runo joka o miu mau mukkaan, tiijä se Tomppa.
Kaikki oli toisin, kun saapui Hän !- tomppa2006
...paljastan sinulle runon taustoista sen verran...
Että tämä oli yksi helpoimmista ja nopeimmista runoista mitä olen koskaan kirjoittanut.
Kun kirjoittaa toisen ihmisen hyvyydestä, tulee itselle tavattoman mukava olo.
*hymyilee*
- *MURUKULTA*
Se tapahtuu mikä on tarkoitettu!
Hän - tai sinä, kuljitte toisia vastaan
ja vaikka satoi, se oli vain sadetta
eikä peittänyt alleen tunteita
koska näin tuli käydä.. :)
Aurinkoinen ilta ja kaikki hyvin,
siispä kaikkea kivaa,,,sinne, tomppa, toivoo Muru! :)- tomppa2006
...se vaan menee niin, sattumaa ja kohtaloa mukana elämän käänteissä...
Kaikki on hyvin, levolle menon aika pikapuoliin. Kaikkea hyvä Murulle tompalta.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402