En millään löydä tarvehuonetta! Ennen sinne on mennyt ne jalanjäljet kun on ollut tehtävänä löytää se. Nyt en millään löydä sitä ja sinne pitäisi mennä, kun Hermione jankuttaa että "kaikki odottavat sinua tarvehuoneessa". Kiitos auttakaa äkkiä.
Harry Potter ja Feeniksin kilta; Tarvehuone
snööö
4
377
Vastaukset
- s.k.p
sehän on 7 kerroksessa.
- snööö
mutta ei sitä oo näkyny missään. Pitää ehkä jatkaa etsimistä. Monta kertaa oon kyllä jo seiskakerroksen kaivellu.
- waledro
snööö kirjoitti:
mutta ei sitä oo näkyny missään. Pitää ehkä jatkaa etsimistä. Monta kertaa oon kyllä jo seiskakerroksen kaivellu.
sieltä pääset tarve huoneeseen seinä on tyhjä ennen kuin kävelet sitä päin mutta jos et ole vielä nevilleä auttanut kasvihuoneessa sitä ei ole siellä
sitä kohtaa, jossa olet sabotoinut Pimentoa, niin mene sinne aukiolle, jossa piti auttaa Colinia kameran kanssa. Siellä on vielä yksi räme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117