+40 miittiä olisi taas luvassa 6.9.08 hki

Miitti40Hki

Syksy saapuu ja lomat pidetty...Kaamosta odotellassa ois taas mukavaa menoa ja seuraa tarjolla miittiporukan kanssa.Eli vanha tuttu paikka ravintola Friday klo 19 alkaen (joka muuten menee remonttiin vuoden vaihteessa joten paikka ehdotuksia otetaan vastaan)ja sieltä varmaanki Zetoriin...
Tervetuloa KAIKKI uudet ja vanhat sättärit läheltä ja kaukaa...

5

3070

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinca

Olishan se kiva taas nähä kesän jälkeen ,,
      Mikäs siinä Zetorissa että ei vois koko iltaa viettää ? Ei tarteis vaihtaa paikkaa vai käviskö liian tylsäksi ?

• vinca

no pitäkää hauskaa ,,,enpä nyt päässykkään ,perheasiat menee edelle ,,,,,elämä on

• explondi

Fridayssa ihan kivaa ollu ennenkin vaikka joskus meinannu happi loppuu hehehhehheeeh. Näkyillään pitkästä aikaa siellä ;)

• Kiitos kaikille todella ihanasta illasta jonka vietimme. Ja suuri kiitos eräille jotka saapuivat ilksemme kumminkin paikalle kaikesta huolimatta:)

• .. oli nähdä pitkästä aikaa explondi, nakke ja higgins. Tottakai, että muutkin. Wauuuu, oli mukavaa. Täytyy panna harkintaan, että pääsis uudelleen. Kiitos kaikille.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      110
      1293
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      38
      1055
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      41
      915
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      888
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      46
      727
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      708
    7. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      78
      689
    8. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      66
      668
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      616
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      57