luopua jostakin asiasta elämässä, mikä se olisi?
Terveys, rakkaus, omaisuus, ystävät vai joku muu, mutta tärkeä asia?
Ei mikään pikkujuttu vaan sellainen minkä menettäminen todella sattuisi sinuun.
Jos olisi ihan pakko
6
303
Vastaukset
- G.J.
noilla mainitsemilla alueilla olen jo joutunut luopumaan paljon enemmän kuin ihmiset keskimäärin, sattunut on, kovaan ja monesti. No elämä on jäljellä ja siihenkin olen väsynyt.
- jatketaan kuitenkin
elämää, minäkin olen menettänyt paljon rakasta, mm. lapseni, mutta elämä jatkuu.
terveys, jos menettäisin liikuntakykyni, koettelisi se varmaan melkoisesti.
- minä luopuisin
siitä vähästä omaisuudesta joka on ja ehkä seuraavaksi ystävistä.
Perhe ja terveys ovat kuitenkin tärkeimpiä, niistä en haluaisi luopua. - Kaupunkilainen
Työ olisi sellainen, jonka menetys koskisi eniten kukkarossa. Ja edellyttäen, että voisin silti säilyttää mukavimmat työtoverit edelleen ystävinä, vaikkei enää työkavereita oltaisikaan.
Minulla on mielenkiintoinen, vaihteleva työ, mutta olen vapaapäivinäni huomannut, kuinka hyvin ajan saa kulumaan ilman sitäkin ja kuinka moneen mukavaan asiaan on aikaa, kun ei tarvitse olla töissä. Ihan vielä ei kuitenkaan ole varaa jäädä eläkkeelle. Vaikeaa, mutta...mielummin kuuro kuin sokea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869