Heissan rakkaat balsta ballerot:)

Mennäämpä vähän liveen ja kysellään,et kuinka paljon on tullut jo mittariin kilometrejä..miljoonia vaarmaan?
Itse olen ajellut vain 5tkm,todella vähän.

Perskatin remppa täällä kotona on häirinnyt mun harrastusta:)

Kohta alkaa duunitkin ja ajelu jää todella vähiin..kääks:)

89

3732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täälläkin...

      ...neljä muksua ja lapsenvahdit kaukana. yksin olen työmatkoja lähinnä kiskonut.

      • Kiskottan kun siltä tuntuu;)


    • on kertynyt 17700km

      • Toi ei oo sulle matka eikä mikään:)


      • dajana kirjoitti:

        Toi ei oo sulle matka eikä mikään:)

        kesää jäljellä. Luulen, että yht. 20t ja se on siinä.


    • Turo--lnkeri

      Nyt on 31099, mutta kohta loppuu, kun myyn strömmin ja 137 km päivävauhtini pypsahtyy, kuten meilla indiassa oli leikkisasti tapana sanoa, vaikkette te aaliot sita uskokaan, mutten ala siita kanssanne vankaamaan.

      Teilla on siella maalla sitten tapana korjailla niita takapuolikissoja, vai ? Onko se ummessa, vai mika ?
      Minulla kylla olisi kaytettavissa pojilta oppimani metodi, jolla -pantaisiin- kissa kondikseen ; ))))))).... Oli aika hyva .


      Nomutta Dajanaiseni hanipuppeli. Älä suutu ja poista, jos vaikka joskus voitaisiin olla -enkeleitä toisillemme- , mutta ensin sun pitää opetella noi yhdys sanat ?


      Oikeesti vain 4 tkm, niistäkin iso osa viime vkl ja sateessa yli 300 km ;(

      • Mä en mitään opettele ,mä kirjotan tänne just niin kun haluun:)
        Sulle namu isooo halii ja oot sit kiltisti niin livessä, kun täällä.

        Sä oot manmis,,pöh sua:)

        Vielä mä näytän sulle,et kuka käskee ja ketä:)
        http://kotisivu.dnainternet.net/jouhie/Karin_ogland.jpg
        Tollanen sulla on persiin alla.....

        No joo en mä sua hylgää:)


      • Ei ne kilsat,vaan se laatu:)

        Ajellaan kun siltä tuntuu..
        No ei kait me olla kilsan kerääjiä..ehei...


    • Nicerider

      alkaa nyt olla, muutama kilsa vajaa ja tulee vielä tuollaiset 2000-4000.
      Marraskuun alussa menee ehkä sit talviteloille.

      • No talvikin tulee aikanaan ja mopot lepää tallissa, kun on niiden aika levätä.


      • Nicerider
        dajana kirjoitti:

        No talvikin tulee aikanaan ja mopot lepää tallissa, kun on niiden aika levätä.

        mikä se sun pyöräs sitten oikein on?


    • kevätesikko-76

      ..hikiset 1300 km...meilläki yläkerran rakennus vie aikaa...buuh..noh ens kesänä sitte ennempi...

      =o))

      ...ei se tuolta mihkää karkaa..

      • Talvella etenkin, kevät talvella mun mopo vaan yrittää päästä autotallista väkisin ulos.
        Ompa kumma mopo mullla:)
        Mun on pakko vähän toppuutella sitä ja linttaa ovi kiinni ,ettei se karkaa ilman mua:)


    • mielummin vähän juro ku iha...

      10kkm ja risat

      • Urakalla noita teitä..nooh ei siinä mitään...


      • kello on täynnä aikaa
        dajana kirjoitti:

        Urakalla noita teitä..nooh ei siinä mitään...

        9tuhatta tuli yhdellä eteläeuroopan reissulla sekä yhdellä yhdistetyllä kemoran ja sukulaisvierailureissulla eli muita ajoja ei olekkaan kun se reilu tuhat. Sitä se työ teettää.


    • vaan vähemmän.

      Nyt mittarissa 4800km ja ehkä 1500 vielä tulee.
      Jo toinen kesä alle 10000km.
      Olen jopa miettinyt banän myyntiä kokonaan pois.
      T:3kirj..

      • no miks myydä,hei gamoon meilä on muutakin elämää ,kun olla mopon päällä aina:)

        En minäkään noita pois myy, olkoon tallissa ei ne siellä leipää pyydä:)


      • ole omaa
        dajana kirjoitti:

        no miks myydä,hei gamoon meilä on muutakin elämää ,kun olla mopon päällä aina:)

        En minäkään noita pois myy, olkoon tallissa ei ne siellä leipää pyydä:)

        lämmintä tallia.
        Autokatos ja kylmä varasto.Enkä ala enää tähän
        taloon lämmintä tallia tekeen.
        Joku museo prätkä kyllä kiinnostaisi.Tytärkin kai
        lentää pian pesästä.
        Taidan siirtyä vanhainkodin yksiöön pelkästään
        lukemaan matkakertomuksia.brumm..brum.bör---


      • ole omaa kirjoitti:

        lämmintä tallia.
        Autokatos ja kylmä varasto.Enkä ala enää tähän
        taloon lämmintä tallia tekeen.
        Joku museo prätkä kyllä kiinnostaisi.Tytärkin kai
        lentää pian pesästä.
        Taidan siirtyä vanhainkodin yksiöön pelkästään
        lukemaan matkakertomuksia.brumm..brum.bör---

        Bersketti sentään,vanhainkotiin ,,no et:)
        Mä tiedän kundin,,tai miehen joka ajelee vielä 77 v mopoa,,tai moottoripyörää ,joten meillä on vielä matkaa siihen....
        Kun mä joudun vanhainkotiiin,niin ostan striken jolla sit körröttelen pitkin vanhiksen pihaa ja näytän muille..hmm, että kyllä she shiitä:)


      • siellä tuo varttuu
        dajana kirjoitti:

        no miks myydä,hei gamoon meilä on muutakin elämää ,kun olla mopon päällä aina:)

        En minäkään noita pois myy, olkoon tallissa ei ne siellä leipää pyydä:)

        käskijäänsä eli alle tonni tohon kysymykseen sitte....elämässä on muutakin ja tuollahan tuo sitte varttuu jos tarvitsee lähteä päätä nollaamaan.
        kyllähän noillakin kilsoilla sai taas tohonkin lajiin fiilarit ettei siinä mitään......
        mut kiva kun ei tarvi tehä mitään väkisin...se on pääasia joka touhussa.....t.yks ville 5vee vaan


      • siellä tuo varttuu kirjoitti:

        käskijäänsä eli alle tonni tohon kysymykseen sitte....elämässä on muutakin ja tuollahan tuo sitte varttuu jos tarvitsee lähteä päätä nollaamaan.
        kyllähän noillakin kilsoilla sai taas tohonkin lajiin fiilarit ettei siinä mitään......
        mut kiva kun ei tarvi tehä mitään väkisin...se on pääasia joka touhussa.....t.yks ville 5vee vaan

        Niin asiat tärkeysjärjestykseen.
        Nuorempana sitä oli jotenkin vaan pakko ajella oli sää mikä tahansa, se jotenkin vaan kuulu kesään ja kärpäsiin.
        Nyt vanhempana asiat ottaa ihan eri tavalla ja nauttii siitä ajelusta,kun siltä tuntuu.

        Sama se on kaiken muunkin kanssa,tekee just sitä mitä haluu.

        Onneksi on vapaus valita...

        Numpalle terkkuja:)


    • kilometrejä

      Kertyy - 8000 km nyt ja työmatkasta 150 km/pv lisää ainakin syyskuun loppuun

      • ajelee pelkästään mopolla niin kilsoja kertyy ihan kiitettävästi,mä ajelen välillä caaralla niin ei kauheeti mittariin tuu ees kilsoja..mut mä onkin mukavuuden haluinen aina välillä.
        Eli autolla esim kauppaan ,kun siltä tuntuu ja duuniin myös:)


      • ajamisesta saa
        dajana kirjoitti:

        ajelee pelkästään mopolla niin kilsoja kertyy ihan kiitettävästi,mä ajelen välillä caaralla niin ei kauheeti mittariin tuu ees kilsoja..mut mä onkin mukavuuden haluinen aina välillä.
        Eli autolla esim kauppaan ,kun siltä tuntuu ja duuniin myös:)

        tarpeekseen ajaessa sitä 150 km työmatkaa 6 kk vuodessa autolla jo 9:ttä vuotta


    • LongbayLadybiker

      kävin ihan sinua varten alapihalla tsekkaamassa mopon mittarin. Se ynnä katuPaavon 2566 mailia on yhteensä 7150 kilometriä...
      mutta jokainen niistä on ollut mukava, melkein joka metri P A I T S I eilen illalla kun ajoin Lapinkylästä Kirkkonummelle sellaisessa sateessa etten ole aiemmin kokenut. Oli jo pimeä, enkä nähnyt tarpeeksi kun visiiri ja silmälasit huuurtuivat ilman suhteelisen(heh) kosteuden vuoksi.
      Köröttelin likomärkänä 30-40 km tunnissa ja eikös vaan Hirsalantiellä ollutkin hirvivasa siinä tutussa mutkassa ennen Tanskarlaa. Hyvä, että olosuhteet estivät normaalinopeuden.

      • potta tjn
        se huurtuu kun ei ole kunnon tuuletusta :=)
        waikka siin on kauniisti maalattu juttu :=)

        oletko hywä maalari?


      • Sä ajelitkin tuolla ameriikassa, joten kilsoja on sulle kertynyt ihan kiitettävästi.

        No uskon että oli paska ajella rankkasateessa ja hiljaa sai körrötellä.
        onneksi selvisit eteen tulevista vaaroista kunnialla, sehän se on tarkoituskin :)

        Oliks bakko lahtee gubbee vasdaan,vai onks se niin herkkää vielä..
        Mä oon kade:)


      • LongbayLadybiker
        A.DONIS kirjoitti:

        potta tjn
        se huurtuu kun ei ole kunnon tuuletusta :=)
        waikka siin on kauniisti maalattu juttu :=)

        oletko hywä maalari?

        sen sain eilen todeta

        niin on , kauniisti maalattu, ei oo muut tällä palstalla nähneetkään, kuin teitsi

        enpä tiedä mitä tarkoitat, olen hyvä remonttimies mutta vain kotona, olen aika hyvä taiteilemaan jos sitä tarkoitat


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Sä ajelitkin tuolla ameriikassa, joten kilsoja on sulle kertynyt ihan kiitettävästi.

        No uskon että oli paska ajella rankkasateessa ja hiljaa sai körrötellä.
        onneksi selvisit eteen tulevista vaaroista kunnialla, sehän se on tarkoituskin :)

        Oliks bakko lahtee gubbee vasdaan,vai onks se niin herkkää vielä..
        Mä oon kade:)

        piti ja on, viuuuu!
        mutta oli vaikeahkot koordinaatit ja meikäparka eksyi Siuntion korpeen, byääh

        gubben oli kotona ennen ja laitoi onneks saunan päälle

        vitsi että palelinkin!


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        piti ja on, viuuuu!
        mutta oli vaikeahkot koordinaatit ja meikäparka eksyi Siuntion korpeen, byääh

        gubben oli kotona ennen ja laitoi onneks saunan päälle

        vitsi että palelinkin!

        Onneksi löysit kotia ja pääsit saunan lämpööön.

        Nahkikset on vaan kurjat ,kun ne kastuu kunnolla ja niiden kuivaaminen kestää, ikävä kyllä aika kauan aikaa..


        No niin ja se niistä...


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Onneksi löysit kotia ja pääsit saunan lämpööön.

        Nahkikset on vaan kurjat ,kun ne kastuu kunnolla ja niiden kuivaaminen kestää, ikävä kyllä aika kauan aikaa..


        No niin ja se niistä...

        USAssa ostin HD:n nappa-rotsin ja -chapsit ja ne ei muuten kastu vielä parin tunnin sateessa ajossa, senkus pyyhkii talouspaperilla pinnan perilletullessa.Ja huoltaa nahanhoitoaineella säännölllisesti.

        Mutta nyt tietysti oli farkut ja kangastakki, eeeeh päällä,tällä kertaa. Nooh 30 kilsaa rankkasateessa ei ole matka eikä mikään


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        USAssa ostin HD:n nappa-rotsin ja -chapsit ja ne ei muuten kastu vielä parin tunnin sateessa ajossa, senkus pyyhkii talouspaperilla pinnan perilletullessa.Ja huoltaa nahanhoitoaineella säännölllisesti.

        Mutta nyt tietysti oli farkut ja kangastakki, eeeeh päällä,tällä kertaa. Nooh 30 kilsaa rankkasateessa ei ole matka eikä mikään

        Niin kyllä mä tiedän millä nahkiksia huoletaan.Mulla oli ennen joskus ennen kapinaa nahkikset ja ei ne ihan heti kastu tosiaan, jos ne on hoidettu.
        Vahat tekee niihin vettä hylkivän kalvon, joka auttaa ainakin jossakin määrin.

        Mut mä oon siirtyny goreihin ja pidän niistä paaaljon enemmän:)

        On mulla tosin nahkabögätkin , takkikin ja siviilinahat ja ja..

        Kiesus sua farkut ja kangastakki..voi voi mitähän joku siihen sanoo?
        Mä kuiskaan sulle,mä ajelin kuumalla shortseissa ,t-paidassa ja lipareissa,mut et sit kerro kenellekkään tai mä saan köniini täällä:)


      • jalassa on
        dajana kirjoitti:

        Niin kyllä mä tiedän millä nahkiksia huoletaan.Mulla oli ennen joskus ennen kapinaa nahkikset ja ei ne ihan heti kastu tosiaan, jos ne on hoidettu.
        Vahat tekee niihin vettä hylkivän kalvon, joka auttaa ainakin jossakin määrin.

        Mut mä oon siirtyny goreihin ja pidän niistä paaaljon enemmän:)

        On mulla tosin nahkabögätkin , takkikin ja siviilinahat ja ja..

        Kiesus sua farkut ja kangastakki..voi voi mitähän joku siihen sanoo?
        Mä kuiskaan sulle,mä ajelin kuumalla shortseissa ,t-paidassa ja lipareissa,mut et sit kerro kenellekkään tai mä saan köniini täällä:)

        erittäin mukava ajelle - varsinkin kun kuorii nahkat pakarasta nilkkaan asti pikku liu´lla. Sitäkin piti kokeilla nuorempana. Rehellisesti on kuitenkin myönnettävä, etten oikein pitänyt...


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Niin kyllä mä tiedän millä nahkiksia huoletaan.Mulla oli ennen joskus ennen kapinaa nahkikset ja ei ne ihan heti kastu tosiaan, jos ne on hoidettu.
        Vahat tekee niihin vettä hylkivän kalvon, joka auttaa ainakin jossakin määrin.

        Mut mä oon siirtyny goreihin ja pidän niistä paaaljon enemmän:)

        On mulla tosin nahkabögätkin , takkikin ja siviilinahat ja ja..

        Kiesus sua farkut ja kangastakki..voi voi mitähän joku siihen sanoo?
        Mä kuiskaan sulle,mä ajelin kuumalla shortseissa ,t-paidassa ja lipareissa,mut et sit kerro kenellekkään tai mä saan köniini täällä:)

        näitä salaisuuksia kelleen ...
        itse olen koko kesän lisäksi ajanut ilman hanskoja paitsi kylminä päivinä! hssss


      • mä kärysin jo silloin
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        näitä salaisuuksia kelleen ...
        itse olen koko kesän lisäksi ajanut ilman hanskoja paitsi kylminä päivinä! hssss

        kaatumisen jälkeen, kun parin kolmen päivän jälkeen alkoivat paikat vuotamaan ja joutui menemään terveyskeskukseen avauttamaan ruvet ja tekemään huolellisempi puhdistus ja kivien yms. poistaminen. Jos olisi pitänyt kivusta ja tehdyistä toimenpiteistä olisi saanut vastinetta koko terveyskeskusmaksulle. Nyt käytän vähintään kevlar vahvistettuja farkkuja. Enkä tosiaankaan aja ilman hanskoja - turvallisuus ajaa edelle mukavuudesta ;)


      • LongbayLadybiker
        mä kärysin jo silloin kirjoitti:

        kaatumisen jälkeen, kun parin kolmen päivän jälkeen alkoivat paikat vuotamaan ja joutui menemään terveyskeskukseen avauttamaan ruvet ja tekemään huolellisempi puhdistus ja kivien yms. poistaminen. Jos olisi pitänyt kivusta ja tehdyistä toimenpiteistä olisi saanut vastinetta koko terveyskeskusmaksulle. Nyt käytän vähintään kevlar vahvistettuja farkkuja. Enkä tosiaankaan aja ilman hanskoja - turvallisuus ajaa edelle mukavuudesta ;)

        kyllä minäkin järkiinnyin vähitellen siinä määrin että aloin viime viikolla käyttää nappahanskoja...
        syssymmällä kaivan myös ajohanskat esiin...


      • jalassa on kirjoitti:

        erittäin mukava ajelle - varsinkin kun kuorii nahkat pakarasta nilkkaan asti pikku liu´lla. Sitäkin piti kokeilla nuorempana. Rehellisesti on kuitenkin myönnettävä, etten oikein pitänyt...

        No sitä sattuu,nimittäin rypäsee just silloin,kun sitä vähiten odottaa.
        No minäkin kävin vaan Esson baarissa limulla ja äkkiä kotiin tumppaa täys vermeet päälle:)


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        näitä salaisuuksia kelleen ...
        itse olen koko kesän lisäksi ajanut ilman hanskoja paitsi kylminä päivinä! hssss

        Minä en oo tänään ajellut yhtään,mut äläs kerro muille:)


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Minä en oo tänään ajellut yhtään,mut äläs kerro muille:)

        enkä ylinopeutta missään vaiheesssa...
        viuuuuh mitä teinkään tänään, äh kerronko, no korkeintaan meilissä...


    • tai kohta tunnistat mopon mittarista kun katselet niit kuitenkin :=)
      mutta sen woin paljastaa ettei mikään ole estänyt / haitannut ajelua :=)
      ja mökkikin muutamaa lautaa waille walmis JESS :=)
      kohta woi keskittyä olennaiseen tjn

      • Osaan mä naulatakkin:)
        No persketti,kyllä mä sut tunnistan muutenkin oothan sä mun kamu:)


      • dajana kirjoitti:

        Osaan mä naulatakkin:)
        No persketti,kyllä mä sut tunnistan muutenkin oothan sä mun kamu:)

        luin ensin et tulet laulaa tjn :=)
        ok ja sit jatketaan sitä sun remppaa?
        sowittu :=)


      • A.DONIS kirjoitti:

        luin ensin et tulet laulaa tjn :=)
        ok ja sit jatketaan sitä sun remppaa?
        sowittu :=)

        Niinhän me jo eilen sovittiin,senkun vaan vetäset Säkkijärvenpolkan niin, avot kyllä ne naulat sen tahdissa osuu oikeaan paikkaan..

        No höh,Mulla alkaa olla remppa valmis,pientä fixausta vailla ja she on shiinä she:)


    • onneksi on lomaa

      Koko elokuu. Suurimmat rempat on tehty kesä - heinäkuussa. Vielä olis 2 ja puoli viikkoa. odottelen vaan välttävää keliä. Mopo on ok. ja odottaa vaan tulikomentoja. Lähtövalmius on ok.
      Nii että on ihan ku lapsella jouluna: Iloista odotusta.

      • kaikki ajallaan ja remppa on tärkeysjärjestyksessä numero 1.

        Älä oo huolissasi ,kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu:)


    • Bluesway

      .. täälläkään: viime viikolla tuli 7000 km täyteen, kun urhoollisesti olen työmatkat pyörällä pyyhkinyt sateista huolimatta.

      Kaverit vähän virnistelee ajokeleistä, mutta laimeeksi jää tämä(kin) ajokausi, jos joka aamu alkaa pilviä katselemaan: sataako vai eikö sada.

      Tulevana viikonloppuna lukema hieman korjaantuu, kun tarkoitus on polkaista pieni lenkki pisteestä A Tampereen kautta takaisin pisteeseen A.

      Mutta - kuten joku jo tuolla aiemmin totesi - vielä on kesää jäljellä.

      • No hitsit sentän ,jos sinulla on miestä ajaa kisa ,niin mageeta:)

        Me mitään rehvastella,ajellaan kun siltä tuntuu:)
        höh kesää on vielä jäljellä ja nautitaan niistä päivistä ,kun on sopiva keli ajella:)


      • Bluesw...
        dajana kirjoitti:

        No hitsit sentän ,jos sinulla on miestä ajaa kisa ,niin mageeta:)

        Me mitään rehvastella,ajellaan kun siltä tuntuu:)
        höh kesää on vielä jäljellä ja nautitaan niistä päivistä ,kun on sopiva keli ajella:)

        .. tällä kertaa vaan ihan pikavisiitti parin sukulaisen ja ystävän luona (Jyväskylä, Tampere, Hartola, Heinola ja takaisin himaan) periaatteella paljon ajamista ja vähän seurustelua.
        Säätiedote lupaili upeaa ajosäätä, mutta sadeasu kannattaa varmaan silti pakata..


      • Bluesw... kirjoitti:

        .. tällä kertaa vaan ihan pikavisiitti parin sukulaisen ja ystävän luona (Jyväskylä, Tampere, Hartola, Heinola ja takaisin himaan) periaatteella paljon ajamista ja vähän seurustelua.
        Säätiedote lupaili upeaa ajosäätä, mutta sadeasu kannattaa varmaan silti pakata..

        Täällä tuulee vaan niin saaketisti,ei oo kiva ajella karseessa tuulessa se jo vähän viskoo mopoo..

        No kuitenkin toivotaan, et ei kauheesti sada ,sateessakaan ei oo kivaa ajella...


    • Enska-setä

      Toistetaan tätä: vielä on kesää jäljellä! Yksi Metzeler Tourance (taka) kulunut loppuun ja 12000 km. Paljon erilaisia työmatkoja ja Karjalan expeditsuuni ja mukavia iltanautiskeluajoretkiä. Tämä on yllättävän paljon, kun ottaa huomioon, että olen koukussa varjoliitämiseen ja lentänyt jokaisena mahdollisena lentopäivänä. Yksi autoretkikin perheen kanssa alpeille liitovehkeet mukana vuokra-autolla. Paska keli oli sielläkin ja meni alppeja ihmetellessä viinilasi kourassa. Hauskaa on silti ollunna!

      • kilsaa

        tavoitteena 5000,paska kesä vettä tulee ja pyörä sotkeentuu,kiillottelua semmoset 120 tuntia!


      • No apua ,oot sit rohkee kundi:)

        Varjoliitäminen ,,hmm,,et sit putoo...

        Älä liiiaa viiniä gittaa ,,tulee piä gippeeks:)


      • kilsaa kirjoitti:

        tavoitteena 5000,paska kesä vettä tulee ja pyörä sotkeentuu,kiillottelua semmoset 120 tuntia!

        Mulle riittää kun painepesurilla pesee enimmät paskat pois ja kiillottaa(vahaa) mopon pari kertaa kesässä:)

        No en mä paskasella mopolla ajele,mut noin esimerkkinä vaan...

        No toivotaan,että pääset tavoitteesi:)


    • ja vielä on ajokautta jäljellä

      Nyt on vajaa 11 000 kilometriä ajettuna ja tulevan viikonloppuna tulee taas reilu 800 kilsaa lisää ja viikolla iltaisin jos on hyvä keli niin se on aina tollaset 100 kilsaa per ilta.

      Turvallisia kilometrejä itse kullehiii...

      • Niitä turvallisia ajokilsoja:)


    • taas joka kesäinen

      vakio kyssäri. On kai kysymättäkin selvää, ettei toiset aja yhtä paljon kuin muut.Minua ei kiinosta pätkääkään toisten ajamiset.
      ps. tänään 165km

      • ei kiinnosta

        löytyihän oma kannanottosi täältä


    • sellaset

      kaks miljoonaa kilsaa on tullu mittariin.

      • Mageeta sä oot motoristien, motoristi.

        Mä oon sulle kade:)))


      • LongbayLadybiker
        dajana kirjoitti:

        Mageeta sä oot motoristien, motoristi.

        Mä oon sulle kade:)))

        Lady, hei! Kaksi miljoonaa on kaksi tuhatta tuhatta kilometriä, komoon?
        Kuka, millaisen, ajouran tehneenä muka olisi ehtinyt ajaa 2 miljoonaa kilsaa?
        Sehän tarkoittaa esim 60 vuotiaalle motoristille 47 tkm moottoripyörällä joka halvatun vuosi. Kiss my ass!


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        Lady, hei! Kaksi miljoonaa on kaksi tuhatta tuhatta kilometriä, komoon?
        Kuka, millaisen, ajouran tehneenä muka olisi ehtinyt ajaa 2 miljoonaa kilsaa?
        Sehän tarkoittaa esim 60 vuotiaalle motoristille 47 tkm moottoripyörällä joka halvatun vuosi. Kiss my ass!

        siltikin ihan mahdollista.
        Jotkut ihmiset kun ovat pyörien kanssa tekemisissä työkseen.
        Rouvien kannattaa aina miettiä miten se on mahdollista, ennenkuin tyrmäävät jutun mahdottomana.
        Nuo haistattelut, ne ei ole fiksua.


      • LongbayLadybiker
        Curfew kirjoitti:

        siltikin ihan mahdollista.
        Jotkut ihmiset kun ovat pyörien kanssa tekemisissä työkseen.
        Rouvien kannattaa aina miettiä miten se on mahdollista, ennenkuin tyrmäävät jutun mahdottomana.
        Nuo haistattelut, ne ei ole fiksua.

        mutta myönnä pois että kuullostaa aivan epätodennäköiseltä?
        Loppukaneetti oli osa minun ja Dajanan välistä retostelua eikä kohdistunut kehenkään ulkopuoliseen, minähän vastasin hänelle.
        Me tunnemme toisemme jopa tämän laarin ulkopuolella ja hän ymmärtää heittoni IHAN samaksi vitsiksi jollaisena sen hänelle eilen kirjoitin.
        Ulkopuolisilta -mielensä pahoittaneilta-pyydän nöyrästi anteeksi, ihan vaikka oikeasti ei tarvitsisikaan!


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        Lady, hei! Kaksi miljoonaa on kaksi tuhatta tuhatta kilometriä, komoon?
        Kuka, millaisen, ajouran tehneenä muka olisi ehtinyt ajaa 2 miljoonaa kilsaa?
        Sehän tarkoittaa esim 60 vuotiaalle motoristille 47 tkm moottoripyörällä joka halvatun vuosi. Kiss my ass!

        Äläs nyt otat tuota mun Jeeeeee,juttua niin vakavasti:)

        Ois todella mahtavaa tuntea motoristi ,joka on ajellut noin hitsin paljon,mä luulen että täällä suomessa ainakaan ei kukaan..

        Hyi mä mitään bussaa,,mä en oo lepso ,ettäs Madam tiedät...


        Miten sinustakin on tullut noin tuhma..häh:)))


      • LongbayLadybiker kirjoitti:

        mutta myönnä pois että kuullostaa aivan epätodennäköiseltä?
        Loppukaneetti oli osa minun ja Dajanan välistä retostelua eikä kohdistunut kehenkään ulkopuoliseen, minähän vastasin hänelle.
        Me tunnemme toisemme jopa tämän laarin ulkopuolella ja hän ymmärtää heittoni IHAN samaksi vitsiksi jollaisena sen hänelle eilen kirjoitin.
        Ulkopuolisilta -mielensä pahoittaneilta-pyydän nöyrästi anteeksi, ihan vaikka oikeasti ei tarvitsisikaan!

        kuullosta epätodennäköiseltä.
        Tiedätkö paljonko ammattilaiset, siis pyörien testaajat ja testitoimintaa lehdille tekevät ihmiset ajavat vuodessa?

        Tuo 50 000km on kevyttä kauraa.

        Pyöriä testataan radalla, kurapoluilla, mitä erillaisimmissa olosuhteissa.Tehdään testiraportteja ja kuvauksia lehdille, tehtaille.

        Ja jos sellainen ihminen eksyy tähän palstalle, se heittää äkkiä pohjalukemat.

        Samoin on ihmisiä, jotka järjestää ratapäiviä koko kesän...arvaappa paljonko kilometrejä tulee viikonlopun aikana ;)

        Minusta tuo 50 000 on lähempänä sitä mitä pidän todellisena kuin 2000 km kesässä.

        Ja sinä sitten haistattelit ystävällesi.
        Se selittääkin kaiken ;)

        Ystävällisin terveisin...iltahuuto.


      • LongbayLadybiker
        Curfew kirjoitti:

        kuullosta epätodennäköiseltä.
        Tiedätkö paljonko ammattilaiset, siis pyörien testaajat ja testitoimintaa lehdille tekevät ihmiset ajavat vuodessa?

        Tuo 50 000km on kevyttä kauraa.

        Pyöriä testataan radalla, kurapoluilla, mitä erillaisimmissa olosuhteissa.Tehdään testiraportteja ja kuvauksia lehdille, tehtaille.

        Ja jos sellainen ihminen eksyy tähän palstalle, se heittää äkkiä pohjalukemat.

        Samoin on ihmisiä, jotka järjestää ratapäiviä koko kesän...arvaappa paljonko kilometrejä tulee viikonlopun aikana ;)

        Minusta tuo 50 000 on lähempänä sitä mitä pidän todellisena kuin 2000 km kesässä.

        Ja sinä sitten haistattelit ystävällesi.
        Se selittääkin kaiken ;)

        Ystävällisin terveisin...iltahuuto.

        ja tyyliä pitää olla, sen tasosta ei ole aina
        kyse ; >

        M U T T A

        jos ajaa 50 tmk kaudessa, TÄYTYY AJAA JOKA KAUSI 40 VUOTTA jotta tuo 2 miloonaa menee rikki!

        anteeksi jos vieläkin ihmettelen


    • Köröttelijä

      Jänkhän reissulta palatessa 16000km:n raja rikki tälle ajokaudelle ja muutama tuhat tulee vielä ennenkuin mopo pääsee talviunille.
      Mutta kuten tuolla kommentoitiin ei se määrä vaan laatu...kuitenkin sanon,omalla kohdallani joka ainoa kilometri on ollut ajamisen arvoinen,vaikka niitä reiluhkosti onkin!

      • LongbayLadybiker

        on Körtsyllä leuhkat eväät!
        Olikos siellä hauskaa...
        Näitkös Enskaa?
        Kerro kaikki!!!


      • Köröttelijä
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        on Körtsyllä leuhkat eväät!
        Olikos siellä hauskaa...
        Näitkös Enskaa?
        Kerro kaikki!!!

        paikasta riippumatta!
        Enskaa en nähnyt,ainakaan tietoisesti,toisaalta en kyllä paljon taivaalle tähystellytkään,jos vaikka Enska olisi ollut liitovarjolla reissussa.
        Muuten ei ole kovin paljon kerrottavaa varsinaisesta tapahtumasta,kun ei tullut tällä kertaa
        paljon kapakoissa pyörittyä,sensijaan ajeltua sitäkin enemmän,mm.siellä Nordkapissa käytiin kääntymässä.
        Väkeä oli kyllä reilusti,Tunturihotellin ravintolatiloihin nähden,ehkä vähän liikaakin,mutta se on pikku murhe,sillä tunnelma korvaa pienet puutteet...älä nyt vaan kysy,mitkä puutteet?
        Siihen en tohdi tässä vastata,menisi se olematonkin maine,yksilahkeisten joukossa!
        Ensi vuonna taas sama suunta ja ehkä Murmanskin käynti,jos rallin järjestäjät saavat sen toteutettua.
        Aivan kaikkea en voi tässä kertoa...ei ole naisten ja lasten luettavaa ja voisihan tämän palstan vireä sefukin jo sellaisiin tarinoihin puuttua!
        Näihin kuviin näihin tunnelmiin,täältä tähän!


      • LongbayLadybiker
        Köröttelijä kirjoitti:

        paikasta riippumatta!
        Enskaa en nähnyt,ainakaan tietoisesti,toisaalta en kyllä paljon taivaalle tähystellytkään,jos vaikka Enska olisi ollut liitovarjolla reissussa.
        Muuten ei ole kovin paljon kerrottavaa varsinaisesta tapahtumasta,kun ei tullut tällä kertaa
        paljon kapakoissa pyörittyä,sensijaan ajeltua sitäkin enemmän,mm.siellä Nordkapissa käytiin kääntymässä.
        Väkeä oli kyllä reilusti,Tunturihotellin ravintolatiloihin nähden,ehkä vähän liikaakin,mutta se on pikku murhe,sillä tunnelma korvaa pienet puutteet...älä nyt vaan kysy,mitkä puutteet?
        Siihen en tohdi tässä vastata,menisi se olematonkin maine,yksilahkeisten joukossa!
        Ensi vuonna taas sama suunta ja ehkä Murmanskin käynti,jos rallin järjestäjät saavat sen toteutettua.
        Aivan kaikkea en voi tässä kertoa...ei ole naisten ja lasten luettavaa ja voisihan tämän palstan vireä sefukin jo sellaisiin tarinoihin puuttua!
        Näihin kuviin näihin tunnelmiin,täältä tähän!

        Nordkappin moottoripyöräreissulla MUTTA JÄÄMEREN PUOLELTA!
        Ajoimme 2006 Kirkenesiin ja siitä mopot Hurtigrutten laivaan, josta rantaudutiin vasta Lofooteilla. Siellä ajettiin läpi saarien Svolvaeriin, jossa taas samaan laivaan ja Trondheimissa maihin.
        Ne vuorimaisemat ovat karuudessaan mielenkiintoiset, puhumatttakaan POHJOISESTA VALOSTA!


      • Köröttelijä
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        Nordkappin moottoripyöräreissulla MUTTA JÄÄMEREN PUOLELTA!
        Ajoimme 2006 Kirkenesiin ja siitä mopot Hurtigrutten laivaan, josta rantaudutiin vasta Lofooteilla. Siellä ajettiin läpi saarien Svolvaeriin, jossa taas samaan laivaan ja Trondheimissa maihin.
        Ne vuorimaisemat ovat karuudessaan mielenkiintoiset, puhumatttakaan POHJOISESTA VALOSTA!

        meren puolelta nähtynä,nuo Norjan maisemat.
        Hurtigruttenia ei ole tullut Norjan matkoilla käytettyä ja pisimmilläänkään eivät merimatkat ole olleet kuin n.2 tunnin mittaisia.
        Ajettu siellä on sitäkin enemmän,perheen kanssa autolla,vaimon kera ja kaveriporukassa prätkällä,hieman on lennettykin sillä suunnalla unohtamatta Apostolin kyytiäkään,jota on tarvinnut nähdäkseen joitakin kohteita joihin ei moottoriajoneuvoilla aivan lähelle pääse,monesti juuri ne muutamien tuntien patikoinnit ovat olleet ne matkojen kohokohdat.
        Vesillä liikkumisesta on parhaiten jäänyt mieleen matka muutaman vuoden takaa,jolloin vuokrasimme Geirangerissa moottoriveneen,jolla saimme käydä ilman opasta, itse venettä ajaen, tutustumassa Geirangervuonon upeisiin putouksiin mm.Seitsemän Sisarta kuului nimivalikoimaan.


      • LongbayLadybiker
        Köröttelijä kirjoitti:

        meren puolelta nähtynä,nuo Norjan maisemat.
        Hurtigruttenia ei ole tullut Norjan matkoilla käytettyä ja pisimmilläänkään eivät merimatkat ole olleet kuin n.2 tunnin mittaisia.
        Ajettu siellä on sitäkin enemmän,perheen kanssa autolla,vaimon kera ja kaveriporukassa prätkällä,hieman on lennettykin sillä suunnalla unohtamatta Apostolin kyytiäkään,jota on tarvinnut nähdäkseen joitakin kohteita joihin ei moottoriajoneuvoilla aivan lähelle pääse,monesti juuri ne muutamien tuntien patikoinnit ovat olleet ne matkojen kohokohdat.
        Vesillä liikkumisesta on parhaiten jäänyt mieleen matka muutaman vuoden takaa,jolloin vuokrasimme Geirangerissa moottoriveneen,jolla saimme käydä ilman opasta, itse venettä ajaen, tutustumassa Geirangervuonon upeisiin putouksiin mm.Seitsemän Sisarta kuului nimivalikoimaan.

        maihin vasta Trondheimissä, eikä aja Lapin läpi takaisin, niin ei käy näin:

        http://naurunappula.com/345930/mpsqmanual-visiiri.jpg


      • Köröttelijä
        LongbayLadybiker kirjoitti:

        maihin vasta Trondheimissä, eikä aja Lapin läpi takaisin, niin ei käy näin:

        http://naurunappula.com/345930/mpsqmanual-visiiri.jpg

        haittaa,mutta jos siitä saa kaapia irti pari jänistä,oravan,poronvasan ja sata lammasta sitä voisi jo kutsua lieväksi näkemäesteeksi.
        Lapissa ei ole muutamaan vuoteen ollut isompaa haittaa ötököistä,nytkin paluumatkalla vasta Ranuan eteläpuolella alkoi olla niin lämmintä,että ilmassa oli vähän enemmän lentävää sittiäistä ja sontiaista hyttysistä puhumattakaan.
        Trondheimista puheenollen,sieltä eteläänpäinhän ne Norjan tunnetuimmat luonnonnähtävyydet vasta löytyvätkin.Moni puhuu käyneensä Norjassa kun on tehnyt pikku lenkin jossain Altan suunnalla,en tarkoita tällä sinua,mutta kyllä parhaat maisemat löytyvät yllättävän etelästä. Länsi ja Etelä Norjan luonnon vivahteikkuus,laaksojen vehreys ja jäätiköiden karu kauneus ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen allekirjoittaneeseen.
        Vaikka vuoret eivät ehkä Alppeja vastaakkaan,niin se kun vertailupohjana on merenpinta,josta seinämät nousevat on moninpaikoin kerrassaan upean näköistä.
        Vielä kun välttelee pääväyliä ja hakeutuu pikkuteille, avautuu aivan uusi maailma jollaista ei voisi kuvitellakkaan löytyvän näin läheltä Koto Suomea.


      • LongbayLadybiker
        Köröttelijä kirjoitti:

        haittaa,mutta jos siitä saa kaapia irti pari jänistä,oravan,poronvasan ja sata lammasta sitä voisi jo kutsua lieväksi näkemäesteeksi.
        Lapissa ei ole muutamaan vuoteen ollut isompaa haittaa ötököistä,nytkin paluumatkalla vasta Ranuan eteläpuolella alkoi olla niin lämmintä,että ilmassa oli vähän enemmän lentävää sittiäistä ja sontiaista hyttysistä puhumattakaan.
        Trondheimista puheenollen,sieltä eteläänpäinhän ne Norjan tunnetuimmat luonnonnähtävyydet vasta löytyvätkin.Moni puhuu käyneensä Norjassa kun on tehnyt pikku lenkin jossain Altan suunnalla,en tarkoita tällä sinua,mutta kyllä parhaat maisemat löytyvät yllättävän etelästä. Länsi ja Etelä Norjan luonnon vivahteikkuus,laaksojen vehreys ja jäätiköiden karu kauneus ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen allekirjoittaneeseen.
        Vaikka vuoret eivät ehkä Alppeja vastaakkaan,niin se kun vertailupohjana on merenpinta,josta seinämät nousevat on moninpaikoin kerrassaan upean näköistä.
        Vielä kun välttelee pääväyliä ja hakeutuu pikkuteille, avautuu aivan uusi maailma jollaista ei voisi kuvitellakkaan löytyvän näin läheltä Koto Suomea.

        Norjasta, lounaisrannikko on ihanaa seutua mutta itse pidän ylivoimaisesti eniten Lofooteista. Se saariryhmä on kuin matkaisi aikakoneella kauas taaksepäin. Missään ei näe niin myriadista vihreän eri sävyjen ja vivahteiden runsautta. Kapeat tiet, maisema kuin Astrid Lindgrenin kirjan, Veljeni Leijonamieen,kuvitusta Nangijalasta. Lammaslaumoja keskellä tietä. Phiuu, voisin mennä sinne joka vuosi.


    • motoristy za vashi otvety.
      Zhelaju vam bezopasnyh kilometrov:)))

      • Trollientrolli

        Mi täh ??


    • Reiman

      Kuulun siihen ryhmään motoristeja, jotka karttavat sateessa ajamista. Tosin tänä kesänä sitä ei ole voinut mitenkään välttää.

      Pari tuhatta kilometriä arvelisin vielä kertyvän tänä kesänä, joten eiköhän ne tavalliset 7 000 - 8 000 km tänäkin kesänä kuitenkin ajetuksi tule.

      Ja huom!

      Olen ajanut kesän aikana 500 km:n reissun satapiikillä!

      • On ajelemista,tosin mulla ei oo noista piikeistä kokemusta.

        Mopolla oon nuorena ajellut , kun täytin 18v ,niin sit oli pakko ostaa moottoripyörä:)
        No 350 rd jammulla olen tämän taipaleeni ,joskus kauan sit aloittanut.

        PS:En minäkään tykkää sateessa ajella,mut joskus on vaan pakko...


      • 17 000
        dajana kirjoitti:

        On ajelemista,tosin mulla ei oo noista piikeistä kokemusta.

        Mopolla oon nuorena ajellut , kun täytin 18v ,niin sit oli pakko ostaa moottoripyörä:)
        No 350 rd jammulla olen tämän taipaleeni ,joskus kauan sit aloittanut.

        PS:En minäkään tykkää sateessa ajella,mut joskus on vaan pakko...

        vuodessa..ei ollut autoa eikä perhettä.


    • Turo--lnkeri

      80 viestiä yhdessä viestiketjussa ilman turoa, miten tää on mahdollista.

      No onhan täällä lonkku--dajana, mutta silti.

      • havainto:

        Niin ja onhan joskus mennyt jopa kymmenen viestiä ilman sinun provojasi. Tosin joskus sitten kaikki ketjun viestit onkin olleet sulta.


      • Turo--lnkeri

        Kyllä turska vastaa, vaikkei kysyttäisikään.

        Sitä nyt vaan nolottaa se pyöränmyyntijupakka, mutta vastauksia on paljon, joskin eri nimillä.
        Mahdollista myös, että sen gay--kaveri on jyystänyt sen hanuriin jonkin tulehduksen ja nyt hoidetaan sitä. ?


      • Turo--lnkeri
        havainto: kirjoitti:

        Niin ja onhan joskus mennyt jopa kymmenen viestiä ilman sinun provojasi. Tosin joskus sitten kaikki ketjun viestit onkin olleet sulta.

        turoko se siellä


      • turo--lnkeri
        Turo--lnkeri kirjoitti:

        Kyllä turska vastaa, vaikkei kysyttäisikään.

        Sitä nyt vaan nolottaa se pyöränmyyntijupakka, mutta vastauksia on paljon, joskin eri nimillä.
        Mahdollista myös, että sen gay--kaveri on jyystänyt sen hanuriin jonkin tulehduksen ja nyt hoidetaan sitä. ?

        Hanki oma nimimerkki..............................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................

        ni


        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................


      • -TURO--INKERI-
        turo--lnkeri kirjoitti:

        Hanki oma nimimerkki..............................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................

        ni


        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................
        ..................................................

        T U R O - - I N K E R I


      • Turo--lnkeir
        -TURO--INKERI- kirjoitti:

        T U R O - - I N K E R I

        "T U R O - - I N K E R I"

        Tota voit käyttää.


    • mulqero

      Onhan sitä tullu reipas 8000 tkm ja nyt olis v.lopun aikaan ajeltava reilu tonni lisää.

      • No paljon oot tahkonnu mittariin,mut miks pitää ajella dona lisää.
        Hei kuules eihän se kait oo pakko,vai onks se?


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5993
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3645
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1935
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1929
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1748
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1601
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1522
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1418
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1416
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe