Vastaanottamisongelma

Huuweri

Osaisiko joku neuvoa seuraavassa ongelmassa...
Käytössäni on netikan sähköposti osoite. Nyt se on alkanut reistailemaan niin, että pystyn lähettämään postia muille, mutta he eivät pysty vastaamaan takaisin. Virheilmoitusta vain saavat. Ennen tätä ongelmaa ei ollut. Myöskin outlook valittaa että palvelin hylkäsi kirjautumisen tai jotain vastaavaa. Missä ihmeessä voi olla vika?

1

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän lisätietoa kaipailisin (itse asiassa aika paljonkin).

>> ...pystyn lähettämään postia muille, mutta he eivät pysty vastaamaan takaisin.
      Tarkoitatko, että Vastaa-komento ei toimi (tämä saattaisi viitata siihen, että Reply-To-kenttä on väärin) vai että he eivät voi lähettää sinulle postia edes kirjoittamalla osoitteesi osoitekenttään?

>> Virheilmoitusta vain saavat.
      Minkä virheilmoituksen he saavat? (Virheilmoitukset olisi tärkeää kertoa sanatarkasti, niistä voi usein päätellä paljon.) Pystyvätkö ystäväsi lähettämään postia muille eli koskeeko ongelma vain sinulle lähetettyjä viestejä? Kokeilepa lähettää itsellesi postia, toimiiko?

>> Ennen tätä ongelmaa ei ollut.
      Oletko tehnyt joitakin muutoksia ohjelman asetuksiin tai koneeseen (asentanut uusia ohjelmia, muuttanut palomuuriasetuksia tai Internet-yhteysasetuksia)? Ovatko ystäväsi tehneet jotakin muutoksia omiin koneisiinsa? Yleensä tällaiset ongelmat eivät ilmesty itsestään, vaan jonkin muutoksen seurauksena.

>> Myöskin outlook valittaa että palvelin hylkäsi kirjautumisen tai jotain vastaavaa.
      Sinun Outlookisi vai ystäviesi, jotka yrittävät lähettää sinulle postia? Taaskin kaipailisin täsmällistä virheilmoitusta, "tai jotain vastaavaa" ei paljoa auta.

Kannattaa opetella käyttämään PrtSc (Print Screen) -toimintoa. Napsauta virheilmoitusikkunaa, jotta saat sen
      aktiiviseksi. Pidä alt-näppäintä alhaalla ja paina PrtSc-näppäintä. Tämä kopioi leikepöydälle kuvan aktiivisesta ikkunasta. Liitä se (esimerkiksi) tekstinkäsittelyohjelmaan ja tallenna. Nyt virheilmoitus on tallessa myöhempää käyttöä varten.

>> Missä ihmeessä voi olla vika?
      En tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe