http://www.itviikko.fi/desktop/1997/02/08/ensimmainen-linux-virus-loydetty/1997172/7
Näin ne pöpöt pikkuhiljaa alkavat nakertamaan Linuxin turvallisuutta.
Ensimmäinen Linux-virus löydetty
7
552
Vastaukset
ET sit uudempaa uutista löytänyt?
Eihän tuo ole kuin noin 11 vuotta wanha! ;-)Blissiä on tälläkin palstalla jo käsitelty ihan riittävästi, ETKÖ NAURETTAVAMPAA ESIMERKKIÄ KEKSINYT?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bliss_(tietokonevirus)Olet siis Pentti kun postaat tyylillesi uskollisesti näitä "hieman" jo vanhentuneita uutisia.
Kuulitko jo että Microsoftilta tulee uusi käyttöjärjestelmä, Windows ME joka kuulemma on tosi hyvä, varaa omasi heti.
- se siitä
''Bliss-virus tuhoaa tai muuntaa Linux-tiedostoja. Viruksen löytäneen virustorjuntaohjelmiin erikoistuneen McAfee-yrityksen edustajan mukaan viruksen infektoimia tiedostoja EI VOI PELASTAA.''
Eipä kovin lupaavalta vaikuta tuo linuxin tulevaisuus.- ei todella
ei näytä todella linuxin tulevaisuus lupaavalta kun on niin paska käyttis ettei edes virus ole 11 vuodessa onnistunut leviämään.
standardien mukaisessa microsoft-ympäristössä virus olisi levinnyt kaikkiin koneisiin tunneissa.
- virusmies
Ensimmäinen löydetty jo yksitoista vuotta sitten, koskahan tulee se toinen.
- vauhdissa...
Go Pentti! Laita siitä matoimurista kalenteri, edes päivän tasalle. Mene sitten vaikka poisteleen sitä paskaa koneelta ja eheyttelemään kiintolevyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350